Itselleni tuli kirje about joululahjaksi mut kait se riippuu ihan paikkakunnastaOnkoha porukalle tullu jo 2018, 2. vaiheen kirjettä? Itelle ei viel :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselleni tuli kirje about joululahjaksi mut kait se riippuu ihan paikkakunnastaOnkoha porukalle tullu jo 2018, 2. vaiheen kirjettä? Itelle ei viel :/
Jostaki kuulin huhua et hakijoita ois ollu yli 800 ja nelosvaiheen kutsu mulle tuli toissapäivänä spostissa.Onko kellään mitään tietoa paljon oli hakijoita? Ja koska nelosvaiheeseen alkaa tulee kutsuja?
Mää luin että ennätysmäärä hakijoita 17 vuoteen, oli ollu ~850 hakijaa. Mullekki tuli toissapäivänä kutsu spostiin IV vaiheeseenOnko kellään mitään tietoa paljon oli hakijoita? Ja koska nelosvaiheeseen alkaa tulee kutsuja?
22-23.1 olin.Koska olitte testeissä?
Mää olin 17-18.1Koska olitte testeissä?
No sillaa ihan hyvin omasta mielestä. Ei mikään varmasti menny superhyvin mutta kaikki tuntu siltä etten ainakaa mokannu kokonaan. Eli yleistuntuma oli ihan hyväMiten teillä tuntu testit menevän?
No mää lähin toisiks viimesenä sieltä huoneesta, eli mulla ainaki meni siinä kauan.Kestikö teillä vika testi kuinka kauan?
No ne sano siinä että siitä ei voi päätellä mitään kuinhyvin se meni että meneekö kauan vai ei. Ja en usko että yhellä testillä muutenkaan oo väliä. Se kokonaisuus ratkasee että miten on menny yleisesti kaikissa testeissä.Okei... Ite taisin olla kolmas joka lähti pois, että en tiiä onko siinä sit jotain, jossei tuu kutsua...
No kyllä ne jotaki ainaski ilimottaa josain vaiheesa. Joillaki voi mennä kauemminki. Määki oottelin viestiä niin että 15 kertaa päiväsä piti aina käyä s-posti päivittämään31.1-1.2 Stressaa vaan törkeesti, että pääseekö eteenpäin..
1.3Millon sulla futurepilot on 4. Vaihe?