Ilmainen lehti vastaamalla asiakaskyselyyn

Avotakka lähti matkaan.
edit: pirun vanhoja numeroita joistain lehdistä ja monet on tullut jo luettua.

Täh? Eikö se ollu että seuraava mahdollinen numero tulee kotiin. Ainahan tommosissa on vanhoista lehdistä kuvat koska ei oikeen tulevistakaan voi olla...:rolleyes: :D Nim. Kahta Apua odotellessa :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mäkin tein ton kahdella eri tiedoilla:D

Itse alalla joskus pyörineenä voin sanoa ettei nuo estot sun muut mitään auta. Puuttuvat numerot haetaan finderista tai jonku muun kautta. Hiastaa toki vähän.

Kyllä ne estot sinänsä auttaa, itse sain ennen mielettömän määrän niitä ärsyttäviä puheluita, mistä tahansa. En muutenkaan tykkää puhelimista ja noita soittoja vaan tulvi. En jaksanut enää huutaa että ette kyllä soita sieltä minulle enää ikinä, laitoin eston eikä kukaan ole sen jälkeen häirinnyt kertaakaan yli vuoteen!! Mielettömän hieno asia tuo esto. Puhelut loppuivat kuin seinään vaikkei esto kuulemma edes kata kaikkia mahdollisia puhelinmyyntilafkoja.
Ilmainen lehti olisi kiva asia mutta en mä halua mainoksia postiluukkuun niin kai tämä jää tekemättä...

E: äh, klikkasin kuitenkin tuota linkkiä enköhän mä lehdenkin ota. :D kiitos linkistä!

Eipä ollut loppujen lopuksi kaksiset vaihtoehdot, joten Soundi tulee känpille. Kiitokset silti linkkaajalle. :)

Se lehti on seuraava uusi numero siitä lehdestä, jonka valitsi. Ja ne lehtivaihtoehdothan ovat käsitykseni mukaan juuri ne, mitä A-Lehdillä on tarjottavana. Ei siis muiden kustantajien lehtiä, sillä tämähän on A-Lehtien järjestämä kysely.

Itselläni on ollut tuo puhelinmyyntiesto jo monta vuotta eikä ole mitään puheluja tullut enää pitkiin aikoihin. Aluksi tuli, mutta kun tajusin olla antamatta numeroani suoramarkkinointitarkoituksiin, homma loppui. Lisäksi mulla on salainen numero muutenkin. Eli mulla on tominut hyvin.

Se lehti on seuraava uusi numero siitä lehdestä, jonka valitsi. Ja ne lehtivaihtoehdothan ovat käsitykseni mukaan juuri ne, mitä A-Lehdillä on tarjottavana. Ei siis muiden kustantajien lehtiä, sillä tämähän on A-Lehtien järjestämä kysely.

Itselläni on ollut tuo puhelinmyyntiesto jo monta vuotta eikä ole mitään puheluja tullut enää pitkiin aikoihin. Aluksi tuli, mutta kun tajusin olla antamatta numeroani suoramarkkinointitarkoituksiin, homma loppui. Lisäksi mulla on salainen numero muutenkin. Eli mulla on tominut hyvin.

Aa, no mä kattelinkin, että onpas vanhoja kansikuvia:D Ehkä vois opetella lukemaan...
Mua ei kans enää niin kovasti häiriköidä suoramarkkinoinnista. Heti kun muutin puhelinnumeron salaiseksi niin väheni kummasti lehtimyyjien yhteydenotot.

Ja lehtivaihtoehdothan olivat:
Apu
Apu Krypto
Apu Ristikot
Avotakka
Demi
Eeva
Image
Kauneus & Terveys
Madam
Maku
Meidän Mökki
Meidän Talo
Mondo
Muoto
Soundi
Tuulilasi Turbo
Tuulilasi
Urheilulehti
Viherpiha
Voi Hyvin
Bisnes.fi
Pap

Joo postiluukkuun voi laittaa kans eston. Ei mainoksia tai ilmaisjakeluja, kiitos herra posti-setä! Ei tarvii itse roudata kaikkea sitä sontaa paperinkeräykseen.

Soundi lähti mulle. Hyvä sarjakuva :) Ja hyvällä tuurilla siellä voi olla jotain kiinnostavaakin.

Bisnes.fi lähti mulle. Saapa nähdä millasen mainospommituksen kohteeksi nyt joutuu, vai huomaanko mitään eroa paskapostin määrässä. :rolleyes:

danx.imagea kehiin

urheilulehti tais tulla jo viime viikolla. Tais vielä mennä suoraan paperinkeräykseen :nolo:

Nyt aletaan odottamaan spämmiä :jahas:

Itselle tipahti Image myös jo viime viikon alkupuolella. Kävin muuten huvin vuoksi uudestaan täyttämässä kyselyn ja klikkasin uutta lehteä samoilla tiedoilla, saas nähdä tuleeko toinenkin lehti..:P roskapostia ei ole tullut ainakaan tänne.

roskapostia ei ole tullut ainakaan tänne.
Eikä todennäköisesti tulekaan, jos ruksit sen kohdan missä suoramainonta kielletään. Ilmeisesti tällöin tietojen käyttö on lainvastaista.

Kävin muuten huvin vuoksi uudestaan täyttämässä kyselyn ja klikkasin uutta lehteä samoilla tiedoilla, saas nähdä tuleeko toinenkin lehti..:P

Ainakin mulle tuli toinenkin lehti kun tein noin. Kyselyn täytettyäni painoin bäkkiä ja valitsin toisen lehden ja sitten taas send. Ja molemmat lehdet, bisnes.fi ja Voi hyvin pullahti luukusta hiljattain.
Tosin Voi hyvin ei ollutkaan mikään terveys/kuntoilulehti kuten luulin, vaan iäkkäälle väelle suunnattu elämäntapa/hörhöilyjulkaisu. No samapa tuo, ilmainen se oli kuitenkin.

Kiitti linkittäjälle, turbon kannessa näky olevan niin siisti käkkylä et sehän se oli hoidettava kotiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom