Ilmainen lehti vastaamalla asiakaskyselyyn

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuulilasi ja Krypto kotiinpäin. Kun nuo nyt ensin saan niin sitten voisin kattella muutamat lisälehdet.

Ei saatana. :D

Tilasin avolle (omalla nimelläni) Kauneus & Terveys -lehden. Juuri kolahti mun nimellä Tena lady mini magic postista. "Uusi suoja muutaman tipan karkailuun." :hyper:

Avotakka ja kauneus ja terveys tuli. Nyt voi kokeilla tuota uudelleen :D

EDIT: Tilasin krypton, arvoin vastaukset. Kryptoa on kiva täytellä paskalla istuessa.

Olenko nyt ainoa joka ei ole saanut lehteänsä? 6.9 tilannut ja ei mitn.

Uujea. Tänään tipahti postiluukusta lokakuun Tuulilasi.
Kuukausi siinä vain meni. Oli postin merkkari tosin ruhjonnut sille muutaman vuoden vanhennusleikkauksen. Voinen siis vaatia postia kustantamaan toisen lehden minulle korvauksena.

Itsellä tuli jo kolmas Urheilulehti tossa viime viikolla. Kohta pitäs tulla neljäs. Eli kaksi kertaa olen tuon asiakaskyselyn tehnyt ja hyvin toimii. :)

Ei ole mullekaan tullut Kauheutta ja hirveyttä vielä. Ehkä ne ajattelee että ahnehtimani kaksi lehteä samaan osoitteeseen riittää.

Aijaa, mä oon tilannut jo kolme ja kaikki tullut, eikä yhtään roskapostia. Oon tilannut Imagen, Ristikot ja Kauneus ja Terveys-lehdet tähän mennessä :P Hyvä kun nostitte tän niin tilaan vielä jotain :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom