Tahvo Tohveli sanoi:No tuo on jo pohjanoteeraus.
Tarkoitin siis, että 10v nuoremmat ovat kiinnostuneet. Heh heh....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tahvo Tohveli sanoi:No tuo on jo pohjanoteeraus.
Toi menee jo samalle osastolle, kuin allekirjoittaneen pohdinnat, että mitä jos sittenkin kaikki muut ihmiset on hulluja ja itse olen normaali.Tahvo Tohveli sanoi:Mulle tuli selväksi joskus 24-vuotiaana, että ne ihmiset, joita pidin tyhminä, eivät olleetkaan itse asiassa tyhmiä, vaan he olivat vain erilaisia kuin minä. ;)
vittukun repesin....:lol2: vois kokeilla nukkumista. :jahas:Kostaja X sanoi:Well.
Täällä käydään jotain ihme keskustelee, että minkä ikäisestä tytöstä haaveilee. -Kyllä 11v tyttökin menee, kun vaan kuvittelee 6v pojaks.
mä oon 12 päivän päästä 30v :itku:Kostaja X sanoi:Well.
Ajatus vanhenemisesta kammottaa: Kun on ikää 25v, niin on toinen jalka haudassa. 30v, niin on molemmat.
Nat_Ural sanoi:Ehkä sitten 24-vuotiaana huomaat, että on olemassa myös pieni joukko oikeasti viisaita ja älykkäitä ihmisiä
Tahvo Tohveli sanoi:Mulle tuli selväksi joskus 24-vuotiaana, että ne ihmiset, joita pidin tyhminä, eivät olleetkaan itse asiassa tyhmiä, vaan he olivat vain erilaisia kuin minä. ;)
maximillian sanoi:Mulle tuli selväksi joskus 14-vuotiaana että hämmästyttävän iso osa ihmisistä on aika hemmetin tyhmiä, eivät kasva henkisesti koskaan ja pysyvät tietyllä tapaa samassa tilanteessa, koska heillä ei ole kykyä tai halua muuttua.
Ei ole mitään "aikuisia", vain niitä jotka ottavat opiksi omista ja muiden virheistä ja niitä jotka eivät ota opiksi mitään mistään.
rahkanaama sanoi:Toi menee jo samalle osastolle, kuin allekirjoittaneen pohdinnat, että mitä jos sittenkin kaikki muut ihmiset on hulluja ja itse olen normaali.
ringside sanoi:Kerron yhden esimerkin; Duunissa jos tulee epäilys, että joku nuori saattaisi käyttää kannabista, siitä nousee valtava ahdistus ja pelko. Ämmät menee aivan sekaisin. Ja ne menee sekaisin juuri siksi, koska niillä ei ole mitään konkreettista mihin ne sanan "huume" assosioisi. Ne ei tiedä miltä ruoho näyttää, ne ei tiedä miltä ruoho haisee, ne ei tiedä miten ruoho vaikuttaa. Ne ei ole koskaan tuntenut ketään, joka olisi kokeillut huumeita. Ja juuri siksi se herättää niissä epämääräisen ahdistuksen ja pelkotilan. Lopputulos on tietenkin se, että on poltettu löysästi käärittyä sätkätupakkaa, ja nuoret ja heidän vanhempansa ovat raivoissaan perusteettomasta epäilystä.
Harva kaksikymppinen tietää, miltä tuntuu erota kuuden vuoden avo/avioliitosta. Sen sijaan jotkut viisitoistavuotiaat ovat joutuneet jo vastaaman kysymykseen "miltä tuntuu, kun oma äiti kuolee?", ja ovat tässä mielessä jopa viisaampia kuin monet keski-ikäiset.
protsku sanoi:Mielestäni se että kokee elämässä jonkun asian ei vielä tee kenestäkään viisasta. Viisaus ei ole sama kuin se että elämässä on tapahtunut asia x tai y. Jyvät erotetaan akanoista siinä vaiheessa kun aletaan katsoa että miten kaveri suhtautuu asiaan x ja y. Samoin se että miten kaveri menettelee seuraavalla kerralla vastaavassa tilanteessa kertoo siitä onko opittu mitään.
Olen myös aika varma siitä että ne ketkä ovat vielä 50 vuotiaana tyhmiä ovat olleet sitä jo 20 vuotiaana. ;)
ringside sanoi:Sinkkuna ei kannata olla; siinä käy usein niin, että kolmekymppisenä sinkku huomaa, että häntä ei enää kutsuta mihinkään.
Honey sanoi:Just tän oon huomannu, mua ei kutsuta mihinkään :(
ringside sanoi:Yksi fiksuimmista jätkistä mitä mä olen tavannut oli yksi amiksen käynny duunari hautausmaalla. Jätkällä vaan oli luonne, jossa kelattiin koko ajan kaikesta a) miksi tää tehdään näin? ja b) voisiko tän tehdä jotenkin paremmin/helpommin.