Ikääntyminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
Luettuani tämän threadin ensimmäinen tunne joka heräsi :itku:
Seuraavaksi ihanko oikeasti olen vanha???
Siitä sitten päästiin :curs: VITTU EN OO.
Sitten kohtasin peilin.... IKINÄ EN OO OLLU NÄIN HYVÄSSÄ KUNNOSSA :whip:
Eli kyllä niitä kahdenkympin kummallakin korvien olevia tyttösiä saa ja pitääkin kuolata. Sit kun välillä vielä saakiin niin...... :hyper:

Ikääntyminen :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka itse olekkin vielä nuori tytön hupakko, kirjoituksenne pani miettimään todella. Itse olen ottanut kannakseni että naimisiin en tule menemään, varmaan koskaan. En taida tuntea oikein ketään paria joka olisi ollut vuosikymmeniä yhdessä ja olisivat silti vieläkin onnellisia. Sen sijaan ringsiden kertoma "kertomus" elämästään kuulostaa liian tutulta, liian monien suusta:(

Aina puhutaan erityisesti siitä miten vaimo kolmannen avioliitto vuoden jälkeen iskee jalkovälin suppuun ja sitä mies saakin sitten tehdä tuttavuutta nuoruusvuosina tutuksi tulleen Mr. Händyn kanssa. Mutta entäs sama asia vaimon näkökulmasta. Oma mies on ehkä jo ensimmäisen avioliittovuoden jälkeen alkanut olemaan välinpitämätön vaimoaan kohtaan, ei enää hellyyttä, rakastan sua lauseita tai edes satunnaisia kukkapuskia kotiin tullessa. En tietenkään sano että syy tällaisiin tapauksiin olisi aina miehessä, tarkoitan vain että ehkä jokaisen olisi syytä, niin miehen kuin vaimonkin syytä katsoa peiliin ja kysyä että mikä meni pieleen?
Ihminen on luotu olemaan onnellinen, miksi turhaan harata vastaan väärän ihmisen kanssa?
Mutta mitäpä minä näistä asioista vielä mitään tietäisin, annan siis tilaa viisaammille.

Sinttu, ainahan voi elää avoliitossa ja katsoa useamman vuoden ajan että oliskohan tuo ihminen nyt mulle sitten se oikea... ;)

protsku sanoi:
Sinttu, ainahan voi elää avoliitossa ja katsoa useamman vuoden ajan että oliskohan tuo ihminen nyt mulle sitten se oikea... ;)
Totta kai, sitä juuri takoitin etten naimisiin tuon takia haluaisikaan mennä kuin ehkä joskus vanhana, monen monituisen avoliittovuoden jälkeen että voin olla varma etten tarvitse enää turhia avioeroja... Ihmiset on vaan nykyään niin kiireisiä menemään naimisiin ettei keretä kunnolla oppia edes tuntemaan toisiaan.
Mun elämällä ei oo muuta väliä ku se että mä oon onnellinen
;)

Sinttu sanoi:
Itse olen ottanut kannakseni että naimisiin en tule menemään, varmaan koskaan. .

Ööö...mutta ajattelitko kuitenkin olla parisuhteessa? Suurempi side se yhteinen asuntolaina on kuin alttarilla tahtominen. Sinkkuna ei kannata olla; siinä käy usein niin, että kolmekymppisenä sinkku huomaa, että häntä ei enää kutsuta mihinkään.

ringside sanoi:
Itseasiassa uskon, että Pakkiksen kolmekymppisistä miehistä KAIKKI on joskus kävellyt jonkun viistoista vuotiaan perässä ja kuvitellut itsensä survomassa parrua rytmikkäin liikkein pakaroiden väliin. Sitten sen mimmin ohittaa ja on silleen, että "ei saaaatana, toihan oli ihan vitun nuori, vittu mä oon varmaan pedofiili".

/me peruuttaa psykologin ajan ja tuntee itsensä suht normaaliksi :)

ringside sanoi:
Ööö...mutta ajattelitko kuitenkin olla parisuhteessa? Suurempi side se yhteinen asuntolaina on kuin alttarilla tahtominen. Sinkkuna ei kannata olla; siinä käy usein niin, että kolmekymppisenä sinkku huomaa, että häntä ei enää kutsuta mihinkään.

Hienoa luettavaa. :thumbs:

Joo, mitä tulee noihin pikkutyttöihin... Pakko myöntää että itse ainakin katselen ainoastaan itseäni erittäin paljon nuorempia. En voisi edes kuvitella harrastavani seksiä itseni ikäisen naisen kanssa. Syytä tähän voi kukin miettiä tykönään. Ehkä olen pervo :)

Toisaalta on sanottava että jos harrastaisin seksiä sanotaan vaikkapa 18-vuotiaan tytön kanssa, tuntisin varmasti itseni likaiseksi vanhaksi mieheksi. Tällä hetkellä arvioisin "kipukynnyksen" olevan 22 tjsp. Jotenkin en vaan voi uskoa että seksisuhde 18v:n kanssa voisi olla ns. terveellä pohjalla, miten sen nyt kukin ymmärtää.

ringside sanoi:
Kyllähän minä parisuhteessa elän.

30 pamahtaa itelläkin tänä vuonna ja koitetaan sitten siitä päästä ylitse miehekkäästi. Ainoa milloin tosissaan huomaa olevansa aivan vitun vanha, on kun vip-chatissa poikaset floodaa teinipillujen kuvia jatkuvalla syötöllä. Ei mitään häpyä jätkillä, vaan siellä tulee kuvia ikähaarukassa 13-18. Kun tossa tuli avioero vajaa pari vuotta sitten, niin siinä tuli enemmän kasvoille vanheneminen. Edellisen kerran olin ollut sinkku 22 vuotiaana kloppina ja yhtäkkiä ootkin 28v vanha paska ilman pesää. Hengailin sitten muutaman viikon 19v tytön kanssa joka kivenkovaa väitti että pitää vanhemmista miehistä, jeesus, "vanhemmista miehistä", tuli ihan fiilis että oon joku tyyliin 55v joka seurustelee rahanahneen 20v blondin kanssa. Ikäero oli sitten loppujenlopuksi niin valtava, että ajatusmaailma on aivan eriluokkaa ja vitut siitä tietenkään mitään tullut.

edit: ainoa poikkeus vip-chatissa on Mixu, joka postaa vain öljyttyjen miesten kuvia, niitä tosin tuli alkuaikoina ihan törkeetä vauhtia.

Ei enää tämmösiä threadejä. :itku: Täällä vielä hetki odotellaan 30 kiertymistä kilometritauluun kuin hirttotuomion saanut aamun koittoa.

Muuten pätee kyllä kaikki tässä threadissä mainittu.

Sintulle: kyllä se 3 vuotta on joku jokaiseen ihmiseen sisään rakennettu parisuhdeitsetuhoajastin tai kyllästymiskynnys. Täällä on pohjat ~8 vuotta, mutta joka kierroksella on siinä 2-3 yhdessä asutun vuoden tienoilla alkanut yhä useammin käydä päässä ajatus "voi vittu, tätäkö tää nyt sitten on hamaan hautaan asti".

IronMind sanoi:
Sintulle: kyllä se 3 vuotta on joku jokaiseen ihmiseen sisään rakennettu parisuhdeitsetuhoajastin tai kyllästymiskynnys. Täällä on pohjat ~8 vuotta, mutta joka kierroksella on siinä 2-3 yhdessä asutun vuoden tienoilla alkanut yhä useammin käydä päässä ajatus "voi vittu, tätäkö tää nyt sitten on hamaan hautaan asti".
No hyvä että selvis toikin asia. Mitä jos pantas koko pakkotoiston porukka boikotoimaan avioliittoa? ;)

Ja hyvät 30-kymppiset "papat", älkää huoliko, ei se elämä voi siihen kolmeen kymppiinloppua. Mun mielestä kolmikymppinen on ihan nuori uros vielä.. ;) :D

Nerd sanoi:
Tällä hetkellä arvioisin "kipukynnyksen" olevan 22 tjsp. .

Repesin ihan kybällä tolle lauseelle. Tästähän voisi pistää vaikka gallupin pakkiksen pojille ja tytöille. Tän nimi ois "pedarigalluppi":

a) Kuinka nuorta voisit panna kokematta oloasi likaiseksi/saastaiseksi/pedariksi
b) Kuinka nuoresta olet fantasioinut, ja kokenut olosi likaiseksi/saastaiseksi/pedariksi
c) Kuinka vanhasta olet fantasioinut (esim jos mä lähettäisin Sintulle mun nakukuvan, niin voisikohan se periaatteessa pitää mahdollisena seksiä näin vanhan kanssa)

Mä sanoisin, että munkin kipukynnys on siinä 22 hujakoilla. Toisaalta eikös tämä ollut 70 vuotta sitten eri tavalla; viiskymppiset äijät meni avioon kaheksantoista kesästen kanssa. Noh, joku paremmin kulttuurihistoriaa tunteva voi selittää.

Uskallan väittää, että vedän kohdasta b) pohjat. Suojatiellä edessäni seisoi afrikkalainen tyttö. Arvioin selän perusteella iäksi 18 ja kattelin siinä, että on kyllä upeat pyöreät perseet näillä neekerinaisilla. Se oli ehkä jotain kakstoista; oli tullu Ambomaan tytölle murrosikä hiukka aikasin. Melkein vedin itteni kotona hirteen - oli niin likainen, saastainen ja pedari olo!

Ai niin ja kohta c) lukiossa paneskelin ajatuksissani ranskantunneilla sen maikan kanssa. Se oli jotain lähempänä viittäkymmentä. Se oli vaan jotenkin niin riettaan olonen nainen, että mä en mahtanut itselleni mitään...

ringside sanoi:
b) Kuinka nuoresta olet fantasioinut, ja kokenut olosi likaiseksi/saastaiseksi/pedariksi

Satavarma että Pulla & Co. tulee vetämään b-kyssäriin semmoista 11-13v tytteliä eivätkä edes vielä tunne itseänsä pedariksi.

Vittu tän tredin kanssa, tunnen itseni nyt jo niinpaljon vanhemmaksi kuin aamulla, kiitti vitusti Ringside :curs:

Pedarigalluppi:

A) En pystyisi alle 18-kesäistä bylsimään ilman valtavia omantunnontuskia.

B) Fantasioinut vaikka niin monesta nuoresta (vaikkei sitä ikää aina voi ulkonäön perusteella tietää), että defenssimekanismini ovat sulkeneet koko käsitteen "ikä" ulos kuvioista.

C) Yläasteella ruotsin ope oli mun suosikki, siksi kun hänellä oli isot tissit ja muutenkin ikäisekseen hyvä runko. Ikäeroa tosin oli varmaan 30v.

ringside sanoi:
a) Kuinka nuorta voisit panna kokematta oloasi likaiseksi/saastaiseksi/pedariksi
~18, tosin sillä lisäehdolla että missään ihmisten ilmoilla ei liikuttaisi ja kukaan tuttu ei asiasta saisi vihiä.

Hetkinen, toihan ehkä tarkoittaakin että kokisin itseni likaiseksi. Hmm... ~22-24 olisi ehkä sellainen jonka kehtaisin avoimesti tunnustaa tutuille.

En ole kysynyt ikää niiltä bussipysäkillä, kaupan jonossa, uimarannalla, where ever vastaan tulleilta tyttösiltä. Alle 18 nyt kuitenkin, silmämääräinen arvio olisi ehkä jotain lukioikäisten tienoilla.

c) Kuinka vanhasta olet fantasioinut
...lukiossa paneskelin ajatuksissani ranskantunneilla sen maikan kanssa. Se oli jotain lähempänä viittäkymmentä...
Joo, kyllä se menee opettajaosastolle. Mulla tosin yläasteen englannin maikka. Eroottinen kokemusmaailmani suorastaan räjähti hivuttautuessani taululle perse pitkällä & hame päällä pöytään nojaavan opettajan takaa.

Mutta ei nyt vanhempana kyllä enää mistään seniorikansalaisista saa mitään kiksejä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom