Elämä ei lopu vaikka onkin 30v. Ja sinkku. Mulla on vähän sama juttu kuin tos jollakin, et tukka on, kroppa on kondiksessa ja naamassa ei ole ryppyjä. Kuukaus siitä kun täytin 30v, multa kysyttiin paperit 18v paikassa. Tosin vois kysyä mitä mä tein siellä, no lähinnä ihmettelemässä sitä menoa. Ikäveikkaukset on siinä 25-27v ja ei ole tavatonta, että 10v naiset on kiinnostuneet. Tosin, jotenkin siitä lähtee maku, kun tosiaan jutut liikkuu eri tasoilla. Mutta en valitettavasti voisi kuvitella itseäni 30v naisen kanssa. Tai riippuu tapauksesta. Sellanen 5v ikäero on kiva.
Naisten kylmenemisestä. Edellinen suhde kesti melkein kymmenen vuotta ja seksi muuttui vain paremmaksi jatkuvasti. Totaalinen estojen poistuminen, kokeilunhalu, toisen tunteminen ja toisen huomioon ottaminen teki sellasta seksiä, että galaksit räjähteli ja planeetat syöksyi kuineen mustaan aukkoon. Kukaan, taikka mikään pissiliisa ei sellaista mirhamia voisi mulle tarjota sitä kertakivana. Eli miehet, pankaas ässät pöytään, naiset on helvetin kuumia, kun käyttää vaivaa ja aikaa. Tämän vuoks mua ei edes kiinnosta yhden illan jutut.
Naisten kylmenemisestä. Edellinen suhde kesti melkein kymmenen vuotta ja seksi muuttui vain paremmaksi jatkuvasti. Totaalinen estojen poistuminen, kokeilunhalu, toisen tunteminen ja toisen huomioon ottaminen teki sellasta seksiä, että galaksit räjähteli ja planeetat syöksyi kuineen mustaan aukkoon. Kukaan, taikka mikään pissiliisa ei sellaista mirhamia voisi mulle tarjota sitä kertakivana. Eli miehet, pankaas ässät pöytään, naiset on helvetin kuumia, kun käyttää vaivaa ja aikaa. Tämän vuoks mua ei edes kiinnosta yhden illan jutut.