Ihmeellisiä jälkiä käsivarsissa ja olkapäissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slrt
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Niin, eli mulle on ilmestynyt tuollaisia hieman tummanpuhuvia punaisia juovia ja viivoja edellä mainituille alueille. Onko kellään tietoa mitä nämä ovat? Ruhjeet ovat aivan sileitä, aivankuin arpi; ruhje näkyy muttei tunnu kosketellessa.

Slarto sanoi:
Niin, eli mulle on ilmestynyt tuollaisia hieman tummanpuhuvia punaisia juovia ja viivoja edellä mainituille alueille. Onko kellään tietoa mitä nämä ovat? Ruhjeet ovat aivan sileitä, aivankuin arpi; ruhje näkyy muttei tunnu kosketellessa.

ehkäpä raskausarpia..

Onneksi olkoon jo on. Olette joko lihonneet tahi sitten reeni menee perille :)

:kuvia: :kuvia: :kuvia:

Villiveikkaus: Raskausarpia? Mullakin on noita vähän jokapaikassa mm. perseessä :D
Raskausarvet on sitäpaitsi ihan O.K! Merkki kasvusta! Ole ylpeä niistä. Niillä saa paljon rispektiä ja roinaepäilyjä ;)

Gdane sanoi:
ehkäpä raskausarpia..

Onneksi olkoon jo on. Olette joko lihonneet tahi sitten reeni menee perille :)

Eli reeni ja raejuuston vetäminen on mennyt perille! ^^ Kiva kiva.

Voinhan mä kuvia laittaa, jos ihan pakko on.

L0b0 sanoi:
Raskausarvet on sitäpaitsi ihan O.K! Merkki kasvusta! Ole ylpeä niistä. Niillä saa paljon rispektiä ja roinaepäilyjä ;)

Uuh, nyt pitää alkaa hullun hitaasti vaihtaan paita pukuhuoneessa, että mahd. moni näkee nuo.

Meikällä tuli taas sellasista pienistä punasista verenpurkauksista muodostuvat juovat kumpaankin hauikseen?!? Tais olla vähän kova treeni?!

Ihmisillä on erilaisia ihotyyppejä, joillekin tulee tosi helposti pienestä kasvusta (lihas/läski) noita, toisille taas ei. Meitsille tulee ja varmasti tulee vielä lisääkin.

Noi on sikäli ikäviä, että ne ei lähde pois, siksipä niitä on opittava rakastamaan. Solarium / arskan otto peittää niitä vähän. Joskus ne oli kamalan näköisiä, kun olin vielä kalpea ja valkoinen, kuin homopoika hiv-testeissä ja battle scratchini olivat ihan verenpunaiset, grrrr.. Friikin näköistä, mutta ei onneksi enään niin pahasti. Aikakin niitä vähän haalentaa.

Joo löytyy niitä täälläkin, minulla on hirveän huono iho ja herkkä ku hiekkapaperilla rassattu terska. Yksi on tullut jo vasempaan hauikseen:rolleyes:
Perseestä silti löytyy:hyper:

Juu se on yksilöllinen juttu. Miehelle tulee helposti hartioihin, vauhtiviivat oikein, mut häviäävät nopeesti. Mulle taas ei tullut kummassakaan raskaudessa vaikka kiloja keräsin yli 20 molemmilta :hyper: Mut pääasia et lähtivät pois, ja vielä kuudessa viikossa - eikä jäänyt edes roikkuvaa nahkaa....kai mua on paiskattu hyvillä geeneillä tai sitten hyvästä salipohjasta on enempi hyötyä kuin osataan arvatakkaan ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Raskausarvet on jees, alussa melkein kuuluukin tulla. Ittellä alkanut pikku hiljaa haalistua kun pudottanut läskiä sitä mukaa kun saa lihaa. Tällöin ei iho veny :arvi:

Raskausarvet ovat rumia. Yläasteella nöyryytti pelata koripalloa ja muuta tyhmää ilman paitaa, kun kyljet, rinta ja maha olivat täynnä punaisia raskausarpia. Murrosiässä ihoni ei kestänyt äkillistä kasvua/lihomista. Aika on onneksi vaalentanut arvet, mutta silti tunnen itseni välillä rumaksi hihattomassa paidassa, kun arvet näkyvät.

Mä kannoin "raskausarpia" kunnialla siihen asti kunnes lääkäri valisti niiden olevan suonikohjuja. :itku:

multa löytyy oikein urakalla, puolet käsistä on pelkkää arpea, samoin reidet.
tosin eipä pahemmin haittaa kun alkaneet haalistuakkin ja aina saa tarinoida mistä nuo on saanut.

vinkki: älä aloita treenausta ja järjetöntä sikabulkkia samaan aikaan jos omaat erittäin kuivan ihon.

armeijassa yksi kaveri kysyi multa: Lähetkö puntille? ennen kun kerkisin vastata, toinen kaveri sanoi: ei sen tarvi, kato raskausarpia sen hauiksissa.
kyllä nauratti.:)

timse sanoi:
Mä kannoin "raskausarpia" kunnialla siihen asti kunnes lääkäri valisti niiden olevan suonikohjuja. :itku:

totaalirepeäminen :hyper:

Joo no kerrotaan nyt omalta kohdalta että sain ekat raskausarvet aikaan nyt viime HST-kierrossa kun lisäsin siihen kunnon sikabulkin... Eli 8kg nousi massa niin sentin mittaiset viivat ilmestyivät tuonne kainaloon rintalihaksen ja hauiksen väliseen kiinnityskohtaan... eivät onneksi sieltä näy juuri mitenkään koskaan..

tubbi sanoi:
Mäkin haluun:itku:

Ei ne nyt noin hieno juttu oo.. :)

Mul on tullu ylipainon takii vatsaan ja rintakehään :[ Mutta treenauksen vuoksi nyt myös käsivarsiin ja hartioihin <3

Mullakin vanhat kaverit ovat tulleet takaisin. Vanhat striat ovat vaalenneet eikä niitä näe niin helposti, mutta nyt on taas näitä punaisia pirulaisia. Ne tuntuvat "leviävän", eli ensin niitä on vain pari pientä ja sitten onkin taas kainalot kirkuvan punaisia. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom