Ihmeellisiä jälkiä käsivarsissa ja olkapäissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slrt
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
meikäläisellä on myös noita, on rinnan ja olkapään välissä, sitte latsien kohal, hauiksessa, sisäreisissä ja perseessä. Ja oon vaan miettiny, että vaikka ne ei ikinä lähdekään, niin toimiiko MIKÄÄN rasva mitenkään niihin? Esim. haalentais tai vastaavaa... Oon nimittäin kai joskus kuullu joltain kaverilta vai oisko ollu iha mutsilta :david: että joku D-vitamiinivoide auttais tjsp.. vai oonko aivan täysin väärässä? :jahas:

MO!
Mulla olis nyt pari kysymystä. Ku oon kohta 15 vuotias poika 180/70 ja oon harrastanu salia keho meiningillä ja kunnolla nyt vähä yli puoli vuotta. Ja vuoden säännöllisesti. Ja epäilen että mulla on noita raskaus arpia reisissä ja selässä... olisko mahdollista? Jos niin nekö ei lähde koskaan pois?

Kiitti jo vastauksista...

kyllä, jokaisella joka käy salilla on melkein 100% varmuudella jonkin sortin raskausarpia jossakin, ja ei, raskausarvet eivät lähde mitenkään pois, jokin voide voi tuoreisiin arpiin hieman auttaa ja nopeuttaa haalenemisprosessia.

Raskausarvet on kova juttu! Ne saa mut näyttämään siltä kun mä olisin taistelukyborgi, jolta on meinannu revetä ihmiskuori irti suunnattomissa voimankoitoksissa!:rock:

Heh! No mitäs tässä sitte valittelemaan... ei muutaku romua ylös ja raskausarvet pintaan...:rock: --->salille:hyper:

erkjetter sanoi:
ja ei, raskausarvet eivät lähde mitenkään pois,

Eihän ne kokonaan pois lähde, mutta ajan mittaan haalenee käytännössä huomaamattomiksi.

TRENT sanoi:
Eihän ne kokonaan pois lähde, mutta ajan mittaan haalenee käytännössä huomaamattomiksi.

Haalistuuhan ne, mutta kyllä nuo tuolta edelleen näkyy. Ainakin nuo naisimmeiset niitä aina onnistuu bongailemaan...

Itelle ei tuu mitenkää tai sit vaan en reenaa tarpeeks kovaa :) Oon kasvanu 10kk:ssa noin 16kg ja missään ei ole yhtään mitään :<:<

Raskausarpia ei oo muualla ku perseessä.

Mä olen käynyt nyt noin 4kk salilla aktiivisesti. Sen aikana ilmestyny törkeet arvet kainaloista melki toho rinnukselle sit hauiksii ja olkapäihin :( Penkis kehitystä on tullu joku 35kg. eli 65->100 ja painoa 95kg/175cm...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Avokilta ja parilta kaverilta on kyllä tullut parhaat kommentit ja neuvot noista raskausarvista.

"Elä treenaa niin paljoa ettei lihakset kasva niin nopeeta."

Hmm... just...

Jeh.. Mulle ilmesty joku suurinpiirtein vuos sitten molempiin kainaloihin, rintalihaksen ja haukan väliin piiloon pienet raskausarvet.. Ne näyttää aika paljon noilta mitkä oli tossa "arvet" -kuvassa, eli leveet ja vaaleet.
Tässä vuoden aikana ne varsin suuresti kasvanu elikkä vasemman käden arpi on semmonen 10cm ja oikeessa n. 5cm..

Toi vasemman puoleinen on kasvanu niin paljon että pari senttiä siitä on hauiksen päällä näkyvissä.
Tokihan noi on merkki kasvusta, mutta ei noi silti mun mielestä oo kovin kauniita... Oisko kellään mitään ideaa miten noiden kasvun vois pysäyttää? Tekiskö esim. joku rasva ihosta elastisemman ettei se repeis tms?

Niin ja nyt viime treenin jälkeen tuli tohon hartioiden päälle sellaset ihan ohuet ja kirkkaan punaset kymmmensenttiset jäljet.. :curs:

Paawi sanoi:
Niin ja nyt viime treenin jälkeen tuli tohon hartioiden päälle sellaset ihan ohuet ja kirkkaan punaset kymmmensenttiset jäljet.. :curs:

Tuo nyt johtuu yleensä vaan siitä, että paita on hankaantunut ihoa vasten. Pitäisi lähteä pois muutamassa päivässä.

Joo niin näytti tekevän.. Ei oo enää hartioiden päällä mitään jälkiä.

Mulle on tullu sisäreisiin raskausarpia :rock: Sinänsä outoa, että nää ilmesty vasta vähän aikaa dieetin alkamisen jälkeen.

No niin, nyt tuli sit latseihin just samalaiset jäljet kun oli hartioissa :D
Aika vaikee kuvitella että nekin ois paidan hankaamisesta, saa nyt nähä kuin niille käy.

Mutta eiks tosiaan oo mitään tietoo että tehoisko noihin arpiin mikään rasva?
Noi kainaloissa olevat on nimittäin rumat.. Luulis että ois joku (helppo ja halpa) keino päästä eroon näistä nimittäin tuskin raskaana olevat naisetkaan kovin paljoo tykkää arvistaan ja veikkaisin et niitä varten on kehitetty hoito...?

Paawi sanoi:
No niin, nyt tuli sit latseihin just samalaiset jäljet kun oli hartioissa :D
Aika vaikee kuvitella että nekin ois paidan hankaamisesta, saa nyt nähä kuin niille käy.
:kuvia:
Itselleni ei ole tullut muualle raskausarpia kuin ojentajiin ja reisien sisäosiin. Olisin vaan iloinen jos tulisi latseihin mutta tuskimpa saan sinne ihan heti sellaista kasvua..

Mniska sanoi:
mulla tulee punasia juovia olkapäihin ja hartioihin hack laitteesta, eli sellanen jossa tulee pehmusteet tohon hartioille, varsinkin pohkeita tehdessä tulee paljon "verisiä juovia", jotka vain näkyvät, eivät tunnu miltään.

niin tälläisiä juovia, tai tossa on vaan yksi juova (tule tehtyä kevyellä painolla :D , yleensä on muutama juova).

Liitteet

• juova.webp
    juova.webp
    5,5 KB · Katsottu: 1 397
ne versiet juovat on pieniä verenpurkaumia jotka syntyy hack telineen luomasta paineesta. ihan normaalia, mulle tulee kanssa vaikka pistän 10cm vaahtomuovia pehmusteeks

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom