Ihmeellisiä jälkiä käsivarsissa ja olkapäissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slrt
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jep, minullekin tulee noita raskausarpia aivan helvetisti. Perse ja reidet täynnä punaisia viivoja.

Siis teidän jälkenne ovat sellaisia punaisia? Niin on kyllä mullakin mutta eräässä raskausarpi-threadissa oli yhdellä tyypillä tälläset arvet reenistä:

http://koti.mbnet.fi/ola_/arvet.jpg

Nuo on kaukana esim. mun punaisista viiruista.

Pink Spider sanoi:
On kyllä järkyn paksut arvet, en ole koskaan nähnyt tuollaisia raskausarpia. Hardcore!

one word... hyi vittu!:urjo:

;) :D

alikkiiski sanoi:
Mulla tulee kanssa hartioihin sellaisia viivoja, ihan kuin joku olisi raapinut. Häviää kylläkin parin päivän kuluessa.
Mullekkin tulee noita,mutta ne ei kyllä mulla ainakaan ole raskausarpia,vaan jotain vaatteen aihettamaa ym
,esim jalkakyykyn yhteydessä:jahas:

Noita punasia viivoja tulee itellä hartioihin kun tekee seisoalteen pohkeita laitteessa.Jäljet lähtee aina parissa päivässä pois.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No helvetti, oon ihmetellytkin kun pari kuukautta treenaamisen alottamisesta rupes tulemaan hauiksen ja olkapään kohdalle tommoisia punaisia juovia. Ei ne poiskaan lähtenyt vaikka jouduin pitämään viisi viikkoa taukoa. Näyttää vaan typeriltä, ihan kuin olisi raapimisesta arvet :(

Slarto sanoi:
Niin, eli mulle on ilmestynyt tuollaisia hieman tummanpuhuvia punaisia juovia ja viivoja edellä mainituille alueille. Onko kellään tietoa mitä nämä ovat? Ruhjeet ovat aivan sileitä, aivankuin arpi; ruhje näkyy muttei tunnu kosketellessa.

mulla tulee punasia juovia olkapäihin ja hartioihin hack laitteesta, eli sellanen jossa tulee pehmusteet tohon hartioille, varsinkin pohkeita tehdessä tulee paljon "verisiä juovia", jotka vain näkyvät, eivät tunnu miltään.

Kyykystä epäkkäät on ihan viivoilla ja etukyykystä sitte olkapäät :D Aika hc:ta, mutta ne lähtee. Rauskausarpia ei oo tullut vaikka kahdessa vuodessa paino on noussut 55kg -> 85kg. Tulee muuten jouluna 2v täyteen ihquu

Miten joku voi vielä kaivata arpia itsellensä, hulluja olette :eek: Itelle tuli todella rumat arvet kun kasvoin pituutta ja leveyttä samaan aikaan. Niitä on pohkeissa, reisissä, pepussa, rinnoissa ja käsissä. Maha on ainoa paikka mikä säästyi. Onneks vaalenevat ajanmyötä, mutta jäävät syvemmälle tai hieman koholle (riippuen missä kohtaa kroppaa ovat) ikuisiksi ajoiksi. Aurinkoa ottaessa ne tietenkin erottuu, koska eihän arpiin rusketusta tule, joten kesällä ollaan täynnä valkoisia viiruja. Välillä näin monen vuoden päästäkin ne pelmahtavat vielä punaisiksi, ainakin kylmässä välillä paistavat. Ei mun mielestä oo nättejä naisilla, mutta en kyllä niitä miestenkään käsiin kaipaa "todisteena" kovasta treenistä... :urjo:

Itellä tämmönen ihmeellinen ilmiö:

Noita raskaus arpia on etuolkapääin päälle tullu kerättyy aika paljon.
Mutta nyt olen ollut 3viikkoa dieetillä, ja arvet senku lisääntyy ja suurenee.
Miten tämä on mahdollista? ja voiko sitä jotenkin estää?

Nimimerkillä: Taitaa kesällä pysyy paita päällä..
(tiukkaa tekee että ehtivät siihen mennessä vaalentua.)

Amis sanoi:
Itellä tämmönen ihmeellinen ilmiö:

Noita raskaus arpia on etuolkapääin päälle tullu kerättyy aika paljon.
Mutta nyt olen ollut 3viikkoa dieetillä, ja arvet senku lisääntyy ja suurenee.
Miten tämä on mahdollista? ja voiko sitä jotenkin estää?

Nimimerkillä: Taitaa kesällä pysyy paita päällä..
(tiukkaa tekee että ehtivät siihen mennessä vaalentua.)

mäkin olen ihmetellyt tota arpien kasvua dietillä, olen mutuillut että se johtuu nesteiden poistumisesta jolloin ihokin kuivuu ja hirveän pumpin jälkeen tekee tiukkaa??

joku pro selittämään :arvi:

Mulla ei ainakaan vielä näy arpia missään paikoissa vaikka paino on noussut vuodessa 15 kg. Ihotyyppihän tohon vaikuttaa, mutta entäs nesteen määrä kehossa? Ainakin silloin, kun juo paljon vettä, iho pysyy yleisesti ottaen parempana. Entä olisikos rasvaamisella ennaltavaehkäisevää tai hoitavaa vaikutusta? Pelottaa vaan millon noita alkaa ilmestyä.

Raskausarvet ilmestyvät yleensä iholle hormonaalisissa muutoksissa, kuten raskauden aikana, puberteetissa tai painon muuten noustessa tai pudotessa nopeasti. Iholle ilmestyy pieniä valkoisia tai sinipunertavia arpia, jotka ovat yleensä pitkänomaisia ja rinnakkain iholla.

Arpien muodostumiseen johtaa yhtäältä ihon mekaaninen venyminen ja toisaalta hormonaaliset tekijät. Hormonaalinen liikaeritys muuttaa ihon elastaani- ja kollageenisäikeitä ja saa aikaan muutoksia iho- ja tukikudoksissa, jolloin iho altistuu raskausarpien synnylle.

Tavallisimmin arpijuovat ilmestyvät rinnoille, lanteille, reisille, vatsaan ja pakaroihin. Raskausarpia voi yrittää ehkäistä välttämällä suuria painonvaihteluita, juomalla paljon vettä ja syömällä tasapainoista ravintoa.

Markkinoilla olevilla tuotteilla pystytään jossain määrin sekä ehkäisemään raskausarpien syntyä että hoitamaan jo tulleita arpia.

Summa summarum: Raskausarpiin ei tarvita välttämättä kasvamista vaan myös laihdutus voi aiheuttaa niitä. Suurin syy on ihon geneettinen elastisuus. Toisille tulee helpommin toisille ei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom