Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ainakin tulleet iHerbistä tilatut luontaistuotteet aina läpi. Ilmaisen postituksen raja 40 USD, mutta 6 USD:n lähetysmaksu DHL:n kautta ei ole sekään paha...
Melatoniini taitaa olla nyt sallittujen aineiden listalla ---> http://www.hs.fi/kotimaa/EU+hyväksyi+muun+muassa+aktiivihiilen+ja+melatoniinin/a1355375268407
En kyllä huomannut jutussa mitään mainintaa, että melatoniini olisi poistettu lääkeainelistalta.
Mulla ainakin tulleet iHerbistä tilatut luontaistuotteet aina läpi. Ilmaisen postituksen raja 40 USD, mutta 6 USD:n lähetysmaksu DHL:n kautta ei ole sekään paha...
Melatoniini taitaa olla nyt sallittujen aineiden listalla ---> http://www.hs.fi/kotimaa/EU+hyväksyi+muun+muassa+aktiivihiilen+ja+melatoniinin/a1355375268407
Meidän salilta löytyy melatoniinia proteiini/vitaminiini hyllystä. Kysäisin omistajalta, niin hän vastasi, että saa myydä... Itse olen tilannut useita kertoja iherbistä, ei koskaan ole jäänyt tulliin tai vastaavaa. Ehkä käynyt vain hyvä tuuri. Nyttemmin olen irrottanut itseni pois henkisestä melatoniini koukusta. En halua koko loppuelämää napsia lääkkeitä saadakseni unta.
Jos jollain on jotain dataa melatoniinin pitkäaikaisesta käytöstä, niin lyökää tänne.
Varmaan saa myydäkkin, mutta itse ei saa tilata. Apteekeissa ja luontaistuotekaupoissa myydään paljon reseptivapaita tuotteita, jotka löytyy lääkeaineluettelosta.
Kaikista paras on tietenkin, ettei tarvitse syödä mitään lääkkeitä mihinkään vaivaan. Ite oon tehny 8 vuotta 3-vuoroduunia ja oon nyt viimeajat pärjänny melatoniinilla ja joillain luontaistuotteilla. Oon kyllä kokeillu senkin reitin, että napsitaan tenoxeja, mirtsoja, stilkkareita jne. mutta siihen touhuun en enää halua lähteä, kun näillä miedommillakin pärjää.
Jos jollain on jotain dataa melatoniinin pitkäaikaisesta käytöstä, niin lyökää tänne.
Se, että jenkeissä vedetään "nuorennuslääkkeenä" ei mun mielestä ole kovin hyvää dataa...
Nyt eksytään aiheesta ihan törkeästi mutta milläköhän suurin osa lääketutkimuksista tehdään kun keskitysleiritkin ovat suljettu? :D En mä nyt sano että tota kannattas napsia lopun elämäänsä mutta vähintäänkin kiintoisia juttuja ovat silti.Käypää tutkimusmatskua hiirille...
Ei ketun vittu, 18.11 tilattu iherbiltä paketti eikä vieläkään näy missään. Ollu jo hetken tässä ilman monivitamiinia ja omegaa. Tykästynyt vaan tuohon Optimumin Opti-meniin mutta saahan sitä onneksi suomestakin. Melkoset pohjat kyllä vetäsi nyt toimituksen kestossa, tosin muistelen että vuosi sitten joulun aikoihin olisi ollut sama tilanne, jännä vaan että samalla kertaa tilattiin tutulle vitskuja ja ne kyllä tuli jo parisen viikkoa sitten.
Katsos vain, kiitos tästä. Tuoltahan löytyy mitä vaan kalaöljystä kaalimatosauvaanOpti-men kannattaa tilata vitacostista. Iherbissä 31 dollaria, vitacostissa 18 dollaria. Tosin tarjouksessa. Normi hinta sitten 21 dollaria.
Vitacostissa on vaan isommat postikulut, mutta ainakin kerran kannattaa tilata kun ekasta tilauksesta lähtee 10 dollaria pois. Eli postikulut sopivasti. Pakettikin tulee huomattavasti nopeammin kuin iherbistä.
Voiko joku kiteyttää tämän vuodenvaihteessa alkavan uuden käytönnön? Millä hinnalla voi korkeintaan tilata lisäravinteita ilman että joutuu tullattavaksi?