Iherb uudet tullirajat ja sallitut tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jermus
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
^ Kokeilin vähän

Mitä reittiä se tulli muuten on teihin ottanu yhteyttä, jos on ottanut? Tuleeko tekstaria tjs.?
iHerbistä kun oon tilannut niin kuljetusfirma (DHL) lähettää viestin että on tulossa tullattava lähetys. Kuljetusfirma voi tehdä tullauksen sun puolesta, sieltä tulee siis toimintaohjeet ja kertovat mikäli tarvitsee suorittaa lisämaksuja.
Korjatkaa mikäli muuttunut tai jos tullaatte itse, miten menee.

iHerbistä kun oon tilannut niin kuljetusfirma (DHL) lähettää viestin että on tulossa tullattava lähetys. Kuljetusfirma voi tehdä tullauksen sun puolesta, sieltä tulee siis toimintaohjeet ja kertovat mikäli tarvitsee suorittaa lisämaksuja.
Korjatkaa mikäli muuttunut tai jos tullaatte itse, miten menee.

DHL:n kanssa oli jokunen vuosi sitten ongelmia kun vaativat tullauksesta jotain 30-40€ maksua ja jäi kakan maku suuhun koko firmasta. Ite olen aina tullannut. Sitten vielä posti on ruennut vittuilemaan ja pitää maksaa joku 3€ tms. maksu eikä edes tule mitään ilmoitusta asiasta, paketti ei vaan liiku mihinkään vaikka tullaus on tehty. Yleisesti ottaen kannattaa vältellä tilauksen summassa sitä että menee tullattavaksi. Monta kertaa sitten taas on mennyt helposti kun vaan netissä tullaa. Ei nyt pitkään aikaan ole joutunut tullaamaan mitään niin en tiedä miten tällä hetkellä menee, mutta postin muutaman euron lisämaksu varmaan on vielä voimassa.

Vittu. Ostanut edelleen iherbistä ihan saatanasti. DPD toimitusvaihtoehdolla käy erittäin helposti ja kamat tulee lähipostiin. Nyt kuitenkin sitä ei ollut jostain syystä saatavilla ja otin DHL Expressin muistamatta mikä vitun paska se on. Pitää tehdä tulliselvitystä. Kustaanko tässä nyt silmään urakalla kun DPD:n kanssa ei tule mitään lisäkustannuksia? Tilausvahvistuksessa iherbin sivuilla lukee "Duties and taxes: Included".

edit: soitto DHL:lle ratkaisi asian. Ei tartte tullata tai maksaa mitään.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom