SUPERCARB 1kg -40%

Iherb uudet tullirajat ja sallitut tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jermus
  • Aloitettu Aloitettu
Yleensä saa ihan hyvn kuvan mitkä on ns. hot tuotteita kun järjestää hakutulokset "best selling" tai "best rating"- Toki sitten pitää hakea oikeilla hakusanoilla esim. käyttötarkoituksen, valmistajan tai ainesosan mukaan.

OT: Mitä D:tä ajattelit lapsille ottaa?

Kerran sieltä jo tilasin kaksi purkkia sitä lapsille tarkoitettua eli oliko joku D vitamin for kids tai vastaava. Sitä ajattelin siis lisää hankkia kun se toinen purkki on hyvää vauhtia menossa. 500 IU tuossa se pitoisuus.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Itse ajattelin vauhdittaa kevään dieettiä vihreän teen avulla (uute tabuina). Mitä tuotteen valitsemiseen tulee, olen yleensä pyrkinyt pysymään suosituimmissa merkeissä ja sen jälkeen vertailemaan missä on parhaimmat ainepitoisuudet suhteessa hintaan. Jos vielä epäilyttää, niin kannattaa hiukan googlailla lisätietoja tuotetta valmistavasta firmasta.

henk.koht. Huonoja kokemuksia vihreä tee tableteista, tuli ainakin ittellä helvetin huono olo jos tyhjään mahaan otti, sen sijaan kapseleilla ei ole moista esiintynyt. Samaa on tapahtunut joillain vitamiinitableteillakin. Luulisin että joku täyteaine tabuissa aiheuttaa tota. Ittellä käytössä tällä hetkellä now foodsin 400mg vihreä tee kapselit

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kerran sieltä jo tilasin kaksi purkkia sitä lapsille tarkoitettua eli oliko joku D vitamin for kids tai vastaava. Sitä ajattelin siis lisää hankkia kun se toinen purkki on hyvää vauhtia menossa. 500 IU tuossa se pitoisuus.

Mä tilasin kanssa vastaavia. Jotain purutabuja ja halpaa kuin saippua. Myös lapselle monivitskua solgarin kangavites tai jotain semmosta, ei ollut kauhean halpa mutta pirun riittoisa ja tottakai puolet halvempi mitä suomessa..

Mä tilasin kanssa vastaavia. Jotain purutabuja ja halpaa kuin saippua. Myös lapselle monivitskua solgarin kangavites tai jotain semmosta, ei ollut kauhean halpa mutta pirun riittoisa ja tottakai puolet halvempi mitä suomessa..

Vois tosiaan ottaa niille jonkun monivitamiininkin. Vaikka ei ees joka päivä ottaisi. D vitskua ollaan popsittu päivittäin ja popsitaan jatkossakin. Hiton halpaa tuo on verrattuna mitä täällä saa maksaa ja kun ne pitosuudet täällä on mitä on eli hinta on oikeasti vielä isompi.

Mitähän dieettiä tukevaa tuolta kannttais tilalla? Valikoimaa on niin että heikompaa huimaa... Vois vitskuja ottaa (D:tä lapsille) niin vois samalla ottaa jotain dieettiä tukevaakin.

En ole itse kokeillut, mutta VPX Meltdownista on tullut luettua hyviä kommentteja, vaikka yleensä tuollaiset on täysin huuhaata. Pari ilmeisesti ihan validia tutkimustakin tukis tuotetta, mutta näistä on jenkkilässä aina vähän paha sanoa. Ajattelin itse ainakin tutustua tuotteeseen tarkemmin, kunhan dieetti tulee joskus ajankohtaiseksi.

henk.koht. Huonoja kokemuksia vihreä tee tableteista, tuli ainakin ittellä helvetin huono olo jos tyhjään mahaan otti, sen sijaan kapseleilla ei ole moista esiintynyt. Samaa on tapahtunut joillain vitamiinitableteillakin. Luulisin että joku täyteaine tabuissa aiheuttaa tota. Ittellä käytössä tällä hetkellä now foodsin 400mg vihreä tee kapselit

Itse vedin nuo ruokailujen yhteydessä viime dieetin aikana, eikä ollut ongelmia. Tosin kerran yhdistelmä ryypiskely-helle-vähäinen syöminen sai vatsan kyllä kiukkuseksi yhden illan ajaksi. Voipi olla, että johtui jostain muustakin, mutta aiemmin en ole moisia tuntemuksia kokenut... Tabujen maku oli kyllä karsea, jos kerkesi leviämään suuhun, eikä nielemisreaktio tullut aivan heti :). Mut mitäpä tuosta. Voisi kyllä testailla esim. noita Now Foodsin kapseleita ens kerralla.

Now foods on mainio. Yhdessä jutan superdieetissä muuten jollain oli kaappi täynnä now foods purnukoita, varmaan iherbin asiakas :) Itellä ollut now foodsista magnesium citrate (250tbl) ja zinc picolinate, c-vit 1000 ainakin mainittavan arvoisia ja käytössä. On pirusti edullisempia verrattuna moneen ja pitoisuudet kohdillaan.

Mun kaikki proteiini pussit oli avattu puukolla ja osa proteiineistä valunu ympäriinsä etc

Ois varmaa riittäny jos yhen avaan mutta ei..

Esimerkillistä toimintaa tullilta. Onhan se hiton todennäköistä, että kilon proteiinipussissa onkin kilo kokaiinia.

öö, ekaa tilausta olisin tekee, d-vitskua, iodiinia ja omegaa, 20euroa tulis maksamaan, mut mikä shipping method täs kuulu ny ottaa, dhl express, air mail vai ups:ssä ?:D

Global Priority Mail by DHL

Vai se international airmail vai olikohan tuo Deal Extremessä? Kuitenkin aina ottanut sen mikä on halvin tai jossian kampiksessa jopa ilmainen. Se joku DHL vaihtoehto maksaa itsessään tuon 20 euroa... Voi olla etä tuo Global Priority oli se halvin ja sitten oli joku express DHL mikä on nopea ja helvetin kallis. Halvimman mukaan, kestää 1-2 viikkoa.

- - - Updated - - -

Esimerkillistä toimintaa tullilta. Onhan se hiton todennäköistä, että kilon proteiinipussissa onkin kilo kokaiinia.

Ja eikös niillä ole koirat? Eli jos koira ei saa vainua niin ei ne nyt varmaan ihan huvikseen availe mitään prodepusseja ettiäkseen huumehia? Jolloin ollu vissiin vähän paska päivä tullissa?

Vai se international airmail vai olikohan tuo Deal Extremessä? Kuitenkin aina ottanut sen mikä on halvin tai jossian kampiksessa jopa ilmainen. Se joku DHL vaihtoehto maksaa itsessään tuon 20 euroa... Voi olla etä tuo Global Priority oli se halvin ja sitten oli joku express DHL mikä on nopea ja helvetin kallis. Halvimman mukaan, kestää 1-2 viikkoa.

Airmail ja tuo minka laitoin on sama asia. Muuttui vaan nimi about kuukausi sitten.

Itse olen taas tilaamassa isompaa settiä vitamiineja yms. tuolta ja ajattelin tilata tuoteet useammassa erässä (alle tulli ja alv rajan) ja vielä eri päivinä. Luulisi tulevan ongelmitta eikä siinä taida olla mitään "laitonta" kiertää alv ja tulli rajoja jakamalla tilauksen osiin? 4USD postikulu on kuitenkin pienempi kuin mahdollinen tulli + alv ja plussana vielä se ettei tarvitse raahautua lentotulliin noutamaan tuotteita vaan saa ne suoraan kotiin kannettuna.

Itse olen taas tilaamassa isompaa settiä vitamiineja yms. tuolta ja ajattelin tilata tuoteet useammassa erässä (alle tulli ja alv rajan) ja vielä eri päivinä. Luulisi tulevan ongelmitta eikä siinä taida olla mitään "laitonta" kiertää alv ja tulli rajoja jakamalla tilauksen osiin? 4USD postikulu on kuitenkin pienempi kuin mahdollinen tulli + alv ja plussana vielä se ettei tarvitse raahautua lentotulliin noutamaan tuotteita vaan saa ne suoraan kotiin kannettuna.

No, itsellä jäi Vitacostin 60 euron arvoinen tilaus just tulliin, lappu kotiin ja netissä tekemään tulliselvitys nettituonti-palvelussa josta samalla kerralla linkki verkkopankkiin ja maksu 10 euroa veroina jolloin vapauttivat lähetyksen ja pistivät sen tulemaan minulle, saapui parissa päivässä :) Että on tämä nykyään vähän helpompaa.

^- Ei nyt liity iHerbiin mutta tilasin vaatteita jenkeistä ja piti kans maksaa lisää tullia, mutta ei oo vaatteita pariin viikkoon näkynyt?

^- Ei nyt liity iHerbiin mutta tilasin vaatteita jenkeistä ja piti kans maksaa lisää tullia, mutta ei oo vaatteita pariin viikkoon näkynyt?
Soita ihmeessä sinne tulliin ja kysy, onko sulla seurantakoodia?? Itellahan tuon homman hoitaa kyllä, ovat olleet ihan ystävällisiä siellä lentotullin aspassa :)

Suositut

Back
Ylös Bottom