SUPERCARB 1kg -40%

Iherb uudet tullirajat ja sallitut tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jermus
  • Aloitettu Aloitettu
Pahalta näyttäis että melatoniinit jää tulliin.. Noh pääseepähän sitä ensimmäistä kertaa poliisien kanssa tekemisiin ja on oikea kriminaali :D

Ite en ainakaan ottais mitään yhteyttä, jos tullista tulisi kirje. Älä nyt ainakaan mee myöntää, että oot mitään tilaillu, jos ne soittelee tms :j

Itellä jäi joskus isompi paketti iherbistä tulliin. Mukana oli ainakin gabaa, niin enpä menny käymään. Paketti lähti takaisin jenkkeihin ja sain rahat takaisin.

Sulla voi olla eri keissi, jos ne menee avaa sen paketin,

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ei kannata ottaa riskiä ei, mutta mistäs lääkäristä tuon helposti saa? Vissiin pitää jostain ratakiskosta vääntää tai ettiä uus lääkäri...

Melatoniini pitäisi olla suht vaaraton lääke eikä sillä ole tietääkseni mitään päihdekäyttöominaisuuksia, joten pitäisi saada ihan kysymällä. Itse ainakin sain, mutta tosiaan ei ole mitään virallista tietoa kuinka vaikea tuota on saada. itselle oli vaan kysymysluonteinen asia normaalin käynnin yhteydessä. Syy itsellä oli katkonainen yöuni.

Hankala olla myöntämättä koska laitoin DHL:n huolintaan jo henkilötunnukseni, tuli tekstiviesti jossa tuo käskettiin lähettää niiden mailiin.

Melatoniini pitäisi olla suht vaaraton lääke eikä sillä ole tietääkseni mitään päihdekäyttöominaisuuksia, joten pitäisi saada ihan kysymällä. Itse ainakin sain, mutta tosiaan ei ole mitään virallista tietoa kuinka vaikea tuota on saada. itselle oli vaan kysymysluonteinen asia normaalin käynnin yhteydessä. Syy itsellä oli katkonainen yöuni.

Samasta syystä tuota itse aikoinaan kyselin. Vastaus oli ettei ole minun ikäiselle mitään hyötyä tuota ja että ei siis sitä kirjoita vaan nukahtamislääkkeitä. Niillä mentiin sitten parivuotta kunnes tuli testiin nuot 5 mg melatoniinit ja siihen loppui tarve popsia nukahtamislääkkeitä. Että kissa pöydälle kun on lekuriin seuraavan kerran asiaa.

Itse tilannut 3 kertaa melatoniinia Airmaililla, aina tullut läpi. Jos jäisi tulliin niin ihan sama, kirjeisiin tai muihin toimenpidepyyntöihin en vastaisi tai korkeintaan lähettäisin vastineen, että mitä vittua minua häiriitte en minä ole mitään tilannut.

Ongelmitta paketti perille, tänään soitettiin että neljän aikaan tuodaan!

No mä jo mietinki että kyllä helvetin huono tuuri pitäs olla..

Voi olla että tullilla joskus on luppoaikaa selvitellä jotai kristuksen melatoniinia, mutta veikkaan että harvemmin niitä kiinnostaa moiset.

Kyllä olen löytänyt tapauksia netin syövereistä kun melatoniinia on alettu selvittelemään. DHL:n toimituksella siis, airmailillahan tulliongelmia ei ole.

Tullauksesta tuli mieleen ja liittyykin etäisesti, kerronpa mitä menin tekemään pari vuotta sitten..

Tilasin thaikkulandiasta parit nyrkkeilyhanskat jotka ei luonnollisesti siellä paikan päällä maksa paljoa mitään.

Hinta oli merkitty pakettiin, mutta se oli bahteina, ja kääntämällä euroiksi summaksi tuli noin 14€ per pari. Eli jäi reilusti alle tullin.

Tulliin ne kuitenkin jäivät, ja menin ihmetteleen että mitäs sielä näkyy, tulliviranomainen tivas paljonko ko. kamppeet maksoi kun tilasin ne. Olin että "en tiiä yhtään, ne oli lahja." Ja ne että "kyllä näistä pitäs jotain maksaakki, tossa näkyy vissii hinta" ja laskettiin em. bahtisumma. Viranomainen ei ollu tyytyväinen ja kysyi että "ei tuo voi pitää paikkaansa, paljonkos nämä maksaa suomessa?"

Meikä oli sillee

index.php

"Joo ne taitaa olla jotain 90€/pari"

"Noniin voidaan laittaa sillä. Nimeä alle."

Nimeä alle.

:curs: :curs: :curs:

Vittu miten tyhymä voi ihminen olla. Vituttaa ehkä enemmän ku panematon pillu kun muistelee vanhainkodissa tommosia. Toi ei oo ees niin läppä keissi että sille vois sillee paskasesti naureskella että "höhhöh tulipa töpeksittyä" vaan ihan oikeesti, samana päivänä vielä tajusin ihan itekseni miten ois VOINU toimia (Eli sanoa vaan että eikäku paketissa lukee 14€ ni sillä mennään) ja istuskelin sitten silmät ristissä vitutuksesta solomussa.

Se on ihan sama mitä siinä paketissa lukee. Jos et pysty esittämään kuittia tai muuten todistamaan ostohintaa niin sitten aletaan miettimään Suomen hintoja.

Ottamatta kantaa näihin mainittuihin aineisiin niin kyllä kaikki rajan yli tuleva tavara voi jäädä tulliin riippumatta siitä tuleeko EU:n sisältä vai ulkoa Jos tavara on laitonta niin se on laitonta. Sisämarkkinoilla on tietysti eri lakeja ja rajoja kuin ulkoa tuoduille mutta näistä kannattaa varmistua kunkin aineen kohdalla erikseen ennen tilaamista jos haluaa varmasti välttyä ikävyyksiltä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Tullauksesta tuli mieleen ja liittyykin etäisesti, kerronpa mitä menin tekemään pari vuotta sitten..

Tilasin thaikkulandiasta parit nyrkkeilyhanskat jotka ei luonnollisesti siellä paikan päällä maksa paljoa mitään.

Hinta oli merkitty pakettiin, mutta se oli bahteina, ja kääntämällä euroiksi summaksi tuli noin 14€ per pari. Eli jäi reilusti alle tullin.

Tulliin ne kuitenkin jäivät, ja menin ihmetteleen että mitäs sielä näkyy, tulliviranomainen tivas paljonko ko. kamppeet maksoi kun tilasin ne. Olin että "en tiiä yhtään, ne oli lahja." Ja ne että "kyllä näistä pitäs jotain maksaakki, tossa näkyy vissii hinta" ja laskettiin em. bahtisumma. Viranomainen ei ollu tyytyväinen ja kysyi että "ei tuo voi pitää paikkaansa, paljonkos nämä maksaa suomessa?"

Meikä oli sillee

index.php

"Joo ne taitaa olla jotain 90€/pari"

"Noniin voidaan laittaa sillä. Nimeä alle."

Nimeä alle.

:curs: :curs: :curs:

Vittu miten tyhymä voi ihminen olla. Vituttaa ehkä enemmän ku panematon pillu kun muistelee vanhainkodissa tommosia. Toi ei oo ees niin läppä keissi että sille vois sillee paskasesti naureskella että "höhhöh tulipa töpeksittyä" vaan ihan oikeesti, samana päivänä vielä tajusin ihan itekseni miten ois VOINU toimia (Eli sanoa vaan että eikäku paketissa lukee 14€ ni sillä mennään) ja istuskelin sitten silmät ristissä vitutuksesta solomussa.

Kyllä noissa tilanteissa kun olen käynyt selvittelemässä kaukoidän, jenkkilän.yms paketteja kuten vaatteita ja elektroniikkaa niin aina siellä on sitten käyty ihan netissä katselemassa myyjän saitilta paljonko tuote maksaa. Ja ainahan se kuitista taikka Paypal-maksusta kannattaa ottaa printscreen jo sitäkin varten että nykyään kun on tuo nettituonti-palvelu niin sinne voit sen sitten laittaa liitetiedostoksi veropäätöstä tehdessäsi. Koskaan ei ole mitään kyseenalaistettu itsellä ja paljon tilailen kuitenkin autotavaraa.yms netistä.

- - - Updated - - -

Tosi paljon on nyt tuttavapiirissä ollut näitä keissejä että on ihan pyydetty melatoniinia ja saatu sitten pamiresepti kouraan... Jäänee provikat saamatta Yliopiston apteekin tuotteesta ja sitten annetaan tuollaista paljon haittoja omaavaa lääkettä tilalle :( Kyllä yksityiseltä joku hyvä lääkäri löytyy joka ymmärtää tätä antaa kokeiluun, harmi sinäänsä ettei meilläkin saa tätä suoraan kaupasta kuten muualla maailmassa, tuon sinisen unen statuskin on vaihdellut jatkuvasti onko myynnissä vai ei.

Ootteko katellu pitkävaikutteisen melatoniinin hintoja? Suomessa Circadin maksaa noin 1 € / tabletti ja iHerbissä pitkävaikutteinen mela oli jotain 0,04 € / tabletti. No tuskin kenenkään talous noihin Circadineihin kaatuu, mutta onhan toi hintaero aika kova.

Ite oon saanu joka kerta lääkärilta melatoniinia, kun olen pyytänyt.

Ootteko katellu pitkävaikutteisen melatoniinin hintoja? Suomessa Circadin maksaa noin 1 € / tabletti ja iHerbissä pitkävaikutteinen mela oli jotain 0,04 € / tabletti. No tuskin kenenkään talous noihin Circadineihin kaatuu, mutta onhan toi hintaero aika kova.

Ite oon saanu joka kerta lääkärilta melatoniinia, kun olen pyytänyt.

No ei kaadu ainakaan mulla jos respan saan kun ne lääkkeet maksaa vakuutus. maksaa mulle tasan 0,0 euroa tuon jälkeen. ;)

Onkos muuten niin, että jos tilaa tämän vuoden puolella ja tavarat tulevat vasta ensi vuonna, niin tulee kuitenkin vielä vanhan tullirajan mukaisesti?

Onkos muuten niin, että jos tilaa tämän vuoden puolella ja tavarat tulevat vasta ensi vuonna, niin tulee kuitenkin vielä vanhan tullirajan mukaisesti?

Ei. Tullauspäivä ratkaisee, mutta voi olla että vaikka tilaisi vanhojen rajojen mukaisesti niin ei jää paketti tulliin.

Kyllä olen löytänyt tapauksia netin syövereistä kun melatoniinia on alettu selvittelemään. DHL:n toimituksella siis, airmailillahan tulliongelmia ei ole.
No ei tarvi etsiä netin syövereistä. Annoin mutsille melatoniinipurkin kun ei oikeastaan ollut käyttöä, sen työkaveri oli kysynyt et mistä moista saa tilattua. Mutsi kertoi, n.50V työkaveri tilasi ja kaks viikkoa siitä mulla soi puhelin missä mutsi kyseli hätääntyneenä että työkaverille tullut tullin kanssa isompaa ongelmaa. Lääkeainerikos, en muista paljonko tuli sakkoja mutta tosiaan kyllä niitä saattaa siellä tullissa hyvinkin kiinnostaa. Käsittääkseni toimitus oli Airmail.

Ja eikös jatkossakin saa noita lisäravinteita tilata postikuluineen n. 35€ arvosta kun alv noissa 14%. Tosin ei tuohon enään montaa purkkia mahdu.

Suositut

Back
Ylös Bottom