SUPERCARB 1kg -40%

Iherb uudet tullirajat ja sallitut tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jermus
  • Aloitettu Aloitettu
Katsos vain, kiitos tästä. Tuoltahan löytyy mitä vaan kalaöljystä kaalimatosauvaan :)

Tuotteet aika pitkälti halvempia kuin kilpailijalla. Postikulut tosin 8,99 kun iherbillä yli 40 dollarin tilauksissa ilmaiset.
Eivätkä muuten lähetä tuotteita joissa kiellettyä ainesta, esim melatoniini. http://www.vitacost.com/international-FAQs-Finland

Kerro vain jos tarvitset refer-linkkiä jolla saat sen 10 dollarin alennuksen :rolleyes:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tuotteet aika pitkälti halvempia kuin kilpailijalla. Postikulut tosin 8,99 kun iherbillä yli 40 dollarin tilauksissa ilmaiset.
Eivätkä muuten lähetä tuotteita joissa kiellettyä ainesta, esim melatoniini. http://www.vitacost.com/international-FAQs-Finland

Kerro vain jos tarvitset refer-linkkiä jolla saat sen 10 dollarin alennuksen :rolleyes:
Jep, kävin huvikseni kaikki maat läpi :D Enpä haluaisi asua ausseissa...

En nyt seurannut koko keskustelua, mutta jos sulla on refer jolla saa 10usd alennusta niin pistätkö mulle? Pitäis pistää tilaus menemään. :)

Mites ihmisillä on paketit tullut esim iherbistä ja vitacostista vuodenvaihteen jälkeen? Tuntuu, että aika monella on paketti jäänyt tulliin vaikkei rajat olekkaan paukkuneet. Ovatkohan vain ylitarkkoja näin aluksi?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Itellä meni laskelmat tarkalle tänään tehdyssä tilauksessa:

Ravintolisät + pähkinöitä 40,71dollaria ja kuljetus 4 dollaria.

Tuotteet elintarvike- alvilla 14% ja kuljetus 24% alv laskettuna tuli yhteensä n.6,66 dollaria(4,9379 euroa).
5egee käsittäkseni max alv- raja...

Itse oon yrittänyt pitää koko tilauksen kuljetuksineen alle 40 dollarissa niin ei tarvi miettiä noita valuuttakursseja sun muita ihan niin tarkasti. Varman päälle kun ottaa niin tulee varmasti perille.

Mitä nyt hieman lueskellut ni tullimiehiä ei taida oikeasti kiinnostaa yhtään mitä siinä paketin päällä sanotaan arvoksi. Oman arvionsa mukaan ottavat pakettia sivuun ja laittavat lappua eteenpäin.
Eli voi hyvin jäädä tulliin vaikka olisikin oikeasti alle rajan ja voi ihan yhtä hyvin mennä läpi vaikka olisi yli rajan.
Itellä on nyt tullut läpi pari pakettia jotka ovat olleet yli rajan. Toinen vielä suht selvästi. Tietenkin jos se kosahtaa niin sitten maksetaan. Elämä on laiffii.

Mitä nyt hieman lueskellut ni tullimiehiä ei taida oikeasti kiinnostaa yhtään mitä siinä paketin päällä sanotaan arvoksi. Oman arvionsa mukaan ottavat pakettia sivuun ja laittavat lappua eteenpäin.
Eli voi hyvin jäädä tulliin vaikka olisikin oikeasti alle rajan ja voi ihan yhtä hyvin mennä läpi vaikka olisi yli rajan.
Itellä on nyt tullut läpi pari pakettia jotka ovat olleet yli rajan. Toinen vielä suht selvästi. Tietenkin jos se kosahtaa niin sitten maksetaan. Elämä on laiffii.

mitä minä olen lukenu netistä niin tuntuu olevan erittäin jaljon suurempi riski nyt jäädä tulliin olipa minkä kokoinen tilaus hyvänsä. Sekä muutama rapsa tullut vastaan että esim Briteistäkin ovat jääneet tutkitavaksi.
En nyt muista mutta joku päivä sitten oli jossakin uutisissa että tullirikokset ovat räjähtäneet ja tullissa ruuhkaa.

En tiedä miten menee mutta itelle on tullu molemmat paketit tänä vuonna perille. Tilasin alkukuusta, hintaa 42-48 dollaria ja molemmat tuli viime viikolla. Tullia ei edelleenkään kiinnostanut.

Jo noin toistasataa tilaista iherbistä läpi eikä kertaakaa oo tullii jääny. Ja kohta ajattelin taas tilata.

Mitähän dieettiä tukevaa tuolta kannttais tilalla? Valikoimaa on niin että heikompaa huimaa... Vois vitskuja ottaa (D:tä lapsille) niin vois samalla ottaa jotain dieettiä tukevaakin.

iherb vastasi reklamaatiooni, jossa 400kpl lecitin purkin sisällöstä osa oli rikki. Ehkä oli 20-40 kpl rikki ja purkinsisältö öljyinen. Palauttivat rahat. Toimiva kauppa.

iherb vastasi reklamaatiooni, jossa 400kpl lecitin purkin sisällöstä osa oli rikki. Ehkä oli 20-40 kpl rikki ja purkinsisältö öljyinen. Palauttivat rahat. Toimiva kauppa.

Mä sain rahat takaisin yhdestä tilauksesta mikä jäi johonkin matkalle (tulliin?). Ei ollut vakuutettu lähetys, mutta tahtoivat osoittaa kiitollisuuden pitkän linjan asiakkaalle. Loistavaa toimintaa! :)

Mitähän dieettiä tukevaa tuolta kannttais tilalla? Valikoimaa on niin että heikompaa huimaa... Vois vitskuja ottaa (D:tä lapsille) niin vois samalla ottaa jotain dieettiä tukevaakin.

Yleensä saa ihan hyvn kuvan mitkä on ns. hot tuotteita kun järjestää hakutulokset "best selling" tai "best rating"- Toki sitten pitää hakea oikeilla hakusanoilla esim. käyttötarkoituksen, valmistajan tai ainesosan mukaan.

OT: Mitä D:tä ajattelit lapsille ottaa?

Itse ajattelin vauhdittaa kevään dieettiä vihreän teen avulla (uute tabuina). Mitä tuotteen valitsemiseen tulee, olen yleensä pyrkinyt pysymään suosituimmissa merkeissä ja sen jälkeen vertailemaan missä on parhaimmat ainepitoisuudet suhteessa hintaan. Jos vielä epäilyttää, niin kannattaa hiukan googlailla lisätietoja tuotetta valmistavasta firmasta.

Suositut

Back
Ylös Bottom