Hyviä olutmerkkejä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tabe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
NHB sanoi:
Kovasti ihmettelen sitä, miksi Tsekki- ja Brittioluet tuntuvat olevan monien lemppareita täällä, kun taasen Saksalaiset eivät aiheuta keskustelua juurikaan. Kuitenkin nahkahousujen maassa on todella monia panimoja joilla kaikilla on useita eri oluttyyppejä.
Saako näitä saksalaisia herkkuja alkosta / marketeista, vai pitääkö hakea Saksasta asti? Ei ole sattunut silmään, vai enkö vain ole osannut etsiä...

tarkemo sanoi:
Grolsch on henkilökohtainen suosikkini, saa vain harvoista paikoista mutta erinomaista.
Aika vahva maku, joka ensituntumalta saattaa tuntua kitkerältä.

Aivan samaa mieltä, loistavaa olutta joka tuntuu maistuvan vieläkin paremmalta patentoidusta flip-korkki pullosta :rock:

Saako Grolschia suomesta...mistään

Niissä Lidlin sakemanni oluissa ei ainakaan ole hurraamista, niissä sixpakeissä joissa yskälääkepullon muotoinen lasipullo. Muka puhtaista raaka-aineista, mutta kumma sivumaku niissä on kuitenkin. Lidlin 0,5 l tölkkikaljat oli ihan hyviä.

ook sanoi:
Saako näitä saksalaisia herkkuja alkosta / marketeista, vai pitääkö hakea Saksasta asti? Ei ole sattunut silmään, vai enkö vain ole osannut etsiä...

Kyllä löytyy niin kaupoista kuin alkostakin.
Toivon mukaan se tölkkivero laskee. Tänään juuri oli puhetta erään edustajan kanssa niin esim.Olvi on niin luottavainen siihen että tölkit valtaavat markkinat että ovat jo pudottaneet litran pullot valmistuksesta pois ja lisäävät tölkkien valmistusta.

Huoh. viellä 5 päivää pitkään viikonloppun ja maisteluun... :kippis1:

treenaisko sanoi:
Niissä Lidlin sakemanni oluissa ei ainakaan ole hurraamista, niissä sixpakeissä joissa yskälääkepullon muotoinen lasipullo. Muka puhtaista raaka-aineista, mutta kumma sivumaku niissä on kuitenkin. Lidlin 0,5 l tölkkikaljat oli ihan hyviä.

Halvin marketti-kuravesi ei saksassakaan ole mikään nautiskelijan ensivalinta.

ook sanoi:

Paremmatkin voisi valikoimat olla, paljonkin.

Löwenbräu originalia saa ainakin citymarketeista ja Franziskanerin hefe-weissea Alkosta. Niillä voi aloitella sen saksalaisten maistelun. Ja varoituksen sana vaan: Jos on nautiskellut pääasiassa suomalaisia yhdenmaun lagereita, niin vehnäoluisiin saattaa joutua totuttelemaan.

Sapporo ja Singha on meikäläisen suosikkeja. Tosin noita ei oikein tuppaa löytymään (Singhaa ei taida löytyä kuin Thai-ravintoloista). Red Stripe on myös hyvää.

Sandels, Nikolai ja lapparin hillaolut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikä helvetti siinä on, että voimalufoorumilla kiinnostaa porukkaa niin älyttömästi toi alkoholi? On krapulatrediä, kännitrediä, siiderinmaistajaisia, parasta ja paskinta kaljaa yms...
En nyt absolutisti ole mutta ei helvetti! :curs:
Eikö näitä juttuja nyt ole jo tarpeeks?

Menkää salille!

Ihme homma että tuo olut aiheuttaa meikälle nykyään krapulaa. Ennen sai kitata olutta suuria määriä ilman huonoa oloa mutta nykyään tulee sellainen tukkoinen olo ja seukki aamuna aina hirveä jysäri päällä. Viinasta ei tätä aiheudu ja muutenkin viinasta tulee vähemmän tukkoinen humala. Eli pistäkää ne oluet pannaan!!! Ne on kaikki pahoja ja niistä kasvaa vaan maha..

The Phenom sanoi:
Sapporo ja Singha on meikäläisen suosikkeja. Tosin noita ei oikein tuppaa löytymään (Singhaa ei taida löytyä kuin Thai-ravintoloista). Red Stripe on myös hyvää.
Singhaa saa Alkosta. Pitäisi ostaa joskus, voisi muistella Thaimaan reissua.

Lepex sanoi:
Mikä helvetti siinä on, että voimalufoorumilla kiinnostaa porukkaa niin älyttömästi toi alkoholi? On krapulatrediä, kännitrediä, siiderinmaistajaisia, parasta ja paskinta kaljaa yms...
No minä nyt ainakin pidän oluesta ihan noin maunkin vuoksi. Eikä pari-kolme pulloa viikossa mitään treenaamista estä.

treenaisko sanoi:

Pakko tunnustaa kypsymätön olutmakuaistini, mutta olen ite tykästynyt siihen yskänlääkepullo kaljaan :D En nykyisin juuri muuta olutta juokaan.
Tälläkin hetkellä on pari pakkia jääkaapissa ja pullo nenän alla (oli tarjouksessa), merkki on Schwaben Bräu. Mun suuhun maistuu todella hyvältä. Oisin kehaissutkin merkkiä tähän threadiin muutenkin, mutta kerkesit jo sen haukkumaan :D
No voin myöntää, että en ole mikään suuri oluenmaistaja guru.

Muita oluita, jotka minulle maistuu on tshekkiläisistä Krusovice vaaleana.
Yleensä maistuu ihan suomalainenkin olut.

Oluiden ystäviä??

Onkos täällä ulkomaisten oluiden ystäviä?
Jonkun verran eurooppaan kiertäneenä olen heivannut omista valikoimistani suomalaiset vesioluet ja tutustunut muihin olusiin.
Ajattelin, että porukat voisi vähän listata mitä olusia itse juovat, jos vaikka sattus uusia silmään. Itse olen tykästynyt eritoten irlantilaisiin bisseihin(muutenkin irkkufani kun olen) joten lista on sen mukanen:

1. Guinness :rock:
2. Kilkenny
3. velkopopovichy(molemmat, tumma ja vaalea)
4. fosters

Yllättävästi tykkään myös budweiserista vaikka monet sanoo sitä mauttomaksi ja vetiseksi, mun mielestä se on tosi hyvää janobisseä.

Ja niin ed...laittakaa omianne.

Tiedz sanoi:
Onkos täällä ulkomaisten oluiden ystäviä?
Jonkun verran eurooppaan kiertäneenä olen heivannut omista valikoimistani suomalaiset vesioluet ja tutustunut muihin olusiin.
Ajattelin, että porukat voisi vähän listata mitä olusia itse juovat, jos vaikka sattus uusia silmään. Itse olen tykästynyt eritoten irlantilaisiin bisseihin(muutenkin irkkufani kun olen) joten lista on sen mukanen:

1. Guinness :rock:
2. Kilkenny
3. velkopopovichy(molemmat, tumma ja vaalea)
4. fosters

Yllättävästi tykkään myös budweiserista vaikka monet sanoo sitä mauttomaksi ja vetiseksi, mun mielestä se on tosi hyvää janobisseä.

Ja niin ed...laittakaa omianne.

Tarviiko tota nyt hirveesti eurooppaa kiertää kun riitää että menee lähimpään irkku pubiin tai oluisiin erikoistuneeseen baariin niin löydät nuo aivan samat oluet.

Guinnesia ja irish stoutia tuli ennen juotua paljonkin, mutta nykysin vähemmän kun on aika kallista. Jotkut panimoravintolat myyvät silti parempaa tummaa kaljaa kuin nuo ed. mainitut ovat. Tulee vaan maha täyteen kun nuita juo

nCh sanoi:
Tarviiko tota nyt hirveesti eurooppaa kiertää kun riitää että menee lähimpään irkku pubiin tai oluisiin erikoistuneeseen baariin niin löydät nuo aivan samat oluet.

No tarkoitin, että sitä kautta tutustunut ulkomaisiin olusiin kun käyny ulkomailla, ennen join pelkkää karhua. :rolleyes:

Ja kiitos hyvästä vastauksesta. Tota reissailua en todellakaan laittanu minkään diivailun takia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom