Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Pitäisi varmaan taas alkaa enempi harrastamaan noita ölyitä. Eihän noita laatuja ja merkkejä enää muistakaan... Ennen vanhaan olin sentään vakiovieras Kaislassa ja Kiiskessä ja Praha oli taivas maan päällä. :kippis1:
Ainakin täällä Jyväskylän joissakin K-kaupoissa myydään.PMLats sanoi:hmmm saakohan Suomesta Bishop's Fingeriä
:kippis1:Kilkenny sanoi:Ittellä menee Kilkennyä

Wombo sanoi:Oma favorite olut on........ Corona Extra made in Mexico. Hintaa vaan on vähä liikaa ku 0,33 maksaa yli 2euroa:( mutta on se sen arvostaki![]()
Hyvä, että joku tietää mikä on laatuamattibodari sanoi:Jeps CORONA on hyvää, varsinkin sen limen kanssa.
Sain tota kerran 6-packin ilman, ku se kassa unohti laskea sen:D Ei näis tään thredin muissakaan oluissa vikaa ole
varsinkin toi Bishop's Fingers oli muistaakseni hyvää, kun mä join sitä juhannuksena... oli vaan niin loppuiltaa, että makuaisti oli jo vähän turtunut.
Tässäkin threadissa kovasti kehuttu Guinness on kyllä niin tummaa ettei maistu mulle kovin hyvin.
En ymmärrä miksei sieltä Mehikosta tuoda oikeasti hyviä bissejä kun niitä kerran on....Typpi sanoi:Viron SAKU ja SAAREMAA on mielestäni aika hyviä. Halpoja myös. Tällä hetkellä juon ensimmäistä. Suomalaisista SANDELS ja KARHU. Mainitut SOL ja CORONA maistuvat liian laimeilta, vähän kuin jenkkien BUD. Ei hyvä. Ei muuta kuin :kippis1: .
Samaa mieltä, pullossakin lukee probably the best bier in the world. Joku sentään uskaltaa olla erimieltä, ei kai kaikki tummista oluista pidä. Myös lahden erikoinen on hyvä näistä neitikaljoista, monen mielestä vedenmakuista, mutta tykkään.Kraftwerk n sanoi:No tanskan ylpeyshän se sitä parasta olutta on.Tässäkin threadissa kovasti kehuttu Guinness on kyllä niin tummaa ettei maistu mulle kovin hyvin.