Rin sanoi:labatt's....Kai se noin kirjoitettiin...mutta kuitenkin maistui hyvältä....
Mitä toi on?? kerro lisää.
Edit: Oon muuten sairaan nopee ku quottasin sut minuttia ennen ku kirjotit ton viestin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rin sanoi:labatt's....Kai se noin kirjoitettiin...mutta kuitenkin maistui hyvältä....
Tätä nyt ei tarvi edes kommentoida mitenkään. :piis:Tiedz sanoi:olen heivannut omista valikoimistani suomalaiset vesioluet
---
4. fosters
lumiukko sanoi:Tätä nyt ei tarvi edes kommentoida mitenkään. :piis:
Nopea olet ...Muistaakseni Kanadalainen olut...sai joskus 90-luvun puolivälissä kaupoista.....Tiedz sanoi:Mitä toi on?? kerro lisää.
Edit: Oon muuten sairaan nopee ku quottasin sut minuttia ennen ku kirjotit ton viestin
Stoutit ym. tummat pitäisi olla nauttimishetkellä "sääntöjen" mukaan 12-13c mutta makunsa kullakin. Se vituttaa kyllä muakin, että ravintolassa porterit ja stoutit tarjoillaan vaalean oluen lämpöisenä. :curs:kgb sanoi:Boddington cream ja guinness, melkein kaikki käy kunhan se on huoneenlämpöistä. Törkeetä, että ravintoloissa tarjoavat tummat oluetkin aivan liian kylmänä.
Elsa sanoi:Kestosuosikkini kautta aikojen Leffe Blonde, myöskin vehnäolut, belgiasta.