Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gospodin47 sanoi:Muutamia:
-Sandels
-Karhu (mökkijuomaa)
-tumma Velko (muuten ei tummat juurikaan maistu)
-Franziskaner-vehnäsysteemi
-Newcastle Brown Ale
-Oulun Vaalea
-Chang (taitaa saada Alkosta nykyään)
Hellion sanoi:Te oluen ystävät jotka joudutte joskus Lahteen, käykääpä panimoravintola Teerenpelissä ottamassa tuopillinen vaikka Laiskajaakkoa.
rintafile sanoi:Mä oon aina ollu sitä mieltä, että se on jotain "wannabeolenkäynytsaksassa"-pelleilyä, kun porukka puhuu, että Saksassa saa hyvää olutta. No, olin tossa parisen viikkoa sitten kiertelemässä Saksan, Itävallan ja Italian suunnalla ja tuli kyllä todistettua, ettei ole kyse mistään pelleilystä. Tilattiin siinä sitten Saksassa ennen ruokaa oluset juomiksi. En tiedä, minkä rotusta se oli, mutta vaalee ja mallasolut oli kuitenkin. En oo kyllä ikinä saanu yhtä hyvää kaljaa. Maku oli aivan sairaan hyvä, eikä ollu yhtään sellasta pistävää kitkeryyttä, jonka maistan suomalaisissa kaljoisssa. Lisäks se, miltä se tuntu suussa, oli ihan uutta mulle. Ihan kuin ois pilvi ollu suussa tms Olis prkl pitäny kysyä, mitä se oli, jos vaikka sais Alkosta.
PMLats sanoi:Riippuen mitä milloinkin tekeepi mieli. Suosikkeja löytyy erilaisia: Caffrey's, Hoegaarden, tummat lagerit, hmmm saakohan Suomesta Bishop's Fingeriä Pitäisi varmaan taas alkaa enempi harrastamaan noita ölyitä. Eihän noita laatuja ja merkkejä enää muistakaan... Ennen vanhaan olin sentään vakiovieras Kaislassa ja Kiiskessä ja Praha oli taivas maan päällä. :kippis1:
Tuo on muuten todella hyvää, muistaakseni muutkin Oulun Panimon oluet ovat hyviä, mutta tuo jäi erityisesti mieleen yhtenä parhaista oluista, mitä olen saanut maistaa. Erinomaisen hedelmäinen ja pehmeä maku.Gospodin47 sanoi:-Oulun Vaalea
rintafile sanoi:Mä oon aina ollu sitä mieltä, että se on jotain "wannabeolenkäynytsaksassa"-pelleilyä, kun porukka puhuu, että Saksassa saa hyvää olutta. No, olin tossa parisen viikkoa sitten kiertelemässä Saksan, Itävallan ja Italian suunnalla ja tuli kyllä todistettua, ettei ole kyse mistään pelleilystä. Tilattiin siinä sitten Saksassa ennen ruokaa oluset juomiksi. En tiedä, minkä rotusta se oli, mutta vaalee ja mallasolut oli kuitenkin. En oo kyllä ikinä saanu yhtä hyvää kaljaa. Maku oli aivan sairaan hyvä, eikä ollu yhtään sellasta pistävää kitkeryyttä, jonka maistan suomalaisissa kaljoisssa. Lisäks se, miltä se tuntu suussa, oli ihan uutta mulle. Ihan kuin ois pilvi ollu suussa tms Olis prkl pitäny kysyä, mitä se oli, jos vaikka sais Alkosta.