Hyvät vatsalihakset (sixpack)?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja joels
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
nojoo ei tarvii skitsoo. porukka kyl varmaa ymmärtää ihan hyvin mitä tarkotan.. :jahas:

Tarkoitat treenaavas sitä "alavatsaa" vai kysyt josko voisit jollain liikkeellä polttaa paikallisesti rasvaa samaisesta paikasta?

Hakoteillä jokatapauksessa.

Laihduttamalla saat ehkä palat näkyviin.

Tarkoitat treenaavas sitä "alavatsaa" vai kysyt josko voisit jollain liikkeellä polttaa paikallisesti rasvaa samaisesta paikasta?

Hakoteillä jokatapauksessa.

Laihduttamalla saat ehkä palat näkyviin.

noh tää on kuitenkii alottelioitten osio ettei heti tarvi piikitellä jos vähän "mokaa" :jahas: noh mut kiitän kumiskin. :thumbs:

Vaikuttaako syvätvatsalihakset six-packin näkymiseen?Että jos ne on isot nii se erottuis paremmin tai jotain.

Itellä oon huomannu et kun rupesin tekee syviä vatsoja ni ne ns."työntää" mahaa ulommas , mut ei se hirveesti auta jos o reipas kerros fläsää tosa päällä. Syviä kannattaa treenata jos on jo laihassa kunnossa ja rasvat alhaalla mutta se six-packki ei vaan näy, sillon vatsa "kasvaa" ilman lihomista.

En oo ite ikinä treenannut voimapyörällä et en siitä tiiä, kauheesti jengi kehunu sitä tääl et varmaa aika laatu. Itellä kuitenki sellane käsitys että pääasiassa se vaikuttaa normivatsoihin. Ite tein syviä niillä mahan sisäänvedoilla. joku 3x10sec-3x15-3x20 jnejne

En oo ite ikinä treenannut voimapyörällä et en siitä tiiä, kauheesti jengi kehunu sitä tääl et varmaa aika laatu. Itellä kuitenki sellane käsitys että pääasiassa se vaikuttaa normivatsoihin. Ite tein syviä niillä mahan sisäänvedoilla. joku 3x10sec-3x15-3x20 jnejne

ehkä syviin , muttei siitä mitään näkyvää ole ja voimaa ainakaan tule

Noista vatsoista, eroaako vatsalihakset muihin lihaksiin niin merkittävästi, että jos haluaa niitä kasvattaa niin tarvitaan satoja toistoja? Ainakin melkein kaikki treenaavat vatsoja tekemällä päälle 20 ellei 50 toistoa tai jopa 100, siis yhdessää sarjassa. Mikä lähinnä tuo kestävyyttä vatsalihaksiin ei niinkään kokoa ( eikö se niin ole et kasvun kannalta 8-12 toistoa on melkein parhaimpia, siis ilman erikoisia harjoitustekniikoita mukaan laskettuna ), mutta myös polttaa rasvaa. Tuosta rasvanpoltosta, eli et pysty polttamaan rasvaa tietystä paikkaa vaan se palaa tasaisesti ympäri kroppaa. Niin mitä varten ihmiset treenaavat tyyliin 3x50 vatsoja tai 3x100, kerran haluavat sikspäkin näkyviin? eli poikeaako vatsalihakset muista lihaksista vai onko tämä niin sanottua yleistä harhaoppia?

Tosta vatsalihaksien teosta lisäpainolla kannattaa se lisäpainoa pitää mielummin niskan takana kuin vatsan päällä. Kaikki ketkä on fysiikkaa lukenut tajuavat miksi.

Eihä ne vatsat eroa muista lihaksta, ihmiset ovat vain tyhmiä.

Miksi limppu pitäisi olla niskassa eika rinnalla? Kerro heti minulle. En tiedä.:rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ehkä syviin , muttei siitä mitään näkyvää ole ja voimaa ainakaan tule

Vittu mitä kommenttia täällä taas :D

Sitä voimapyörää voi halutessaan tehdä muullakin tavalla kuin nylkyttää polviltaan kymppejä.

Tässä on viimeajat tullut väänneltyä 3 kertaa viikossa 349 vatsaa lihastreenipäivinä.
Löytyy youtubestakin tuo pätkä parissa osassa.
Osa 1: http://www.youtube.com/watch?v=h-ZfrPVPm_g&feature=related
Osa 2: http://www.youtube.com/watch?v=i9SdL_8XprE&feature=related

Taisi viitisen viikkoa mennä, että alkoi pystymään tekemään kunnolla sarjoja. Tuota tehdään ohjelmassa 3 viikkoa-väliviikko ja uudestaan. Väliviikolla tehdään vatsalihaksia pienemmissä määrissä muuten.

Itselle tullut ihan kivasti keskivartalovoimaa tuosta, mutta tarvitsee keittiössä tiputtaa lähes 10kg läskiä pois ennen kun alkaa näkymään.

Mulla näkyy 8pack ku vaa tekee niit vatsoi ja syö tarpeeks vähän. oon kyllästyny näihin ja oon ajatellu lihoo.. Pari viikkoa sitten päätin alkaa tekemään n. 100 vatsaa illassa ja laihtua vähän. Muutama päivä sitte tein jo kerralla 700 istumaannousua putkeen, ja seuraavana päivänä mulle huomautettiin et oot laihtunu paljon, oon siis aika liiallisuuksiin mennyt..Ylikuntoo aloin hipoo ja tuli pienet silmäpussitkin enkä syöny ku jotain tonnikalaa.. Nopea aineenvaihdunta varmaanki

Mites ku porukka puhunu tosta voimapyörästä, ite omistan semmosen mut en oo pahemmin käyttäny ku katoin ohjeit netist et polviltee on kevyempää sit voi vaihtaa siihe varpaat maassa polvet ilmassa asentoo mut mulla ku teen tota helpompaaki ni tuntuu alaselässä aika häijyltä, eli teen vissii jotai väärin mutta mitä? :D

Mites ku porukka puhunu tosta voimapyörästä, ite omistan semmosen mut en oo pahemmin käyttäny ku katoin ohjeit netist et polviltee on kevyempää sit voi vaihtaa siihe varpaat maassa polvet ilmassa asentoo mut mulla ku teen tota helpompaaki ni tuntuu alaselässä aika häijyltä, eli teen vissii jotai väärin mutta mitä? :D

Itekkin moisen vempeleen hommasin ja se todellakin ON aika häijy koko pyörylä. Tarkotus onkin että vatsa ja selkä -lihaksilla pidetään keskikroppa suorana niitä jännittäen ja rullaillaan. Jo pelkästään polvet maassa versio on aika haastava joten välttämättä ei ole mitään väärää suorituksessa. Älä pyöristä selkää liikaa. Jos on mahdollista niin tee salilla niin että näet ittes peilistä tai kuvaa videolle niin näet mikäli selkä on ihan mutkalla.

Morjes!
Aloitin eilen vatsalihastreenauksen(alla perus vatsa, lihaksia näkyy pienesti), pituus n.180cm , paino n.62kg , rasvaprossa pieni n.4,5% (mitattiin toissaviikolla) ja ikää 14.
Treeniohjelmani on tämä http://www.youtube.com/watch?v=3fU_8kJeXeE , teen sen 4 kertaa kun sen teen, kolmena päivänä viikossa(aamulla ennen aamiaista,ennen lounasta, ennen päivällistä ja illalla ennen nukkumaanmenoa).
Olisiko vinkkejä eri/parempaan treeniohjelmaan, ruokavalioon? Packki ois iha jees.
Kiitos jo etukäteen:D.

Mene salille, syö paljon, tiputa limsat ja karkit pois ja lopeta tollanen pelkkien vatsalihasten treenailu. Tää on mun neuvo. Jos ei oo rintalihaksia tai mitään muitakaan lihaksia niin mun mielestä näyttää tosi typerältä vaan. Kun alkaa lihaa kertyä kaikkialle niin kyllä ne vastalihaksetkin näkyy sitten:)

Salille muute menisinki, mut lätkä vetää pidemmän korren.
Täs iäs rupee olee pikkuhiljaa vähä totisempaa hommaa ni ei oo varaa jättää välii.
Mutta koitan mennä kun on taukoja:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom