^ Kyllä lätkältäkin aikaa jää.. Kaverilla 8 treenit viikossa ja salilla käy silti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mulla ois semmonen kysymys et miten sais ne ihan ylimmät palikat yhdistymään ku mulla näkyy nyt periaattessa vaan ne yks parii vattalihaksii sen kahenparin sijaan...miten ne sais näkymään? toivottavasti joku ymmärsi...
Kyllä, tarkoitin juuri noita rintalastan alapuolilla olevista vatsalihaksista.Puhutaan ilmeisesti nyt tästä rintalastan alapuolella olevasta vatsalihasparista vai?
Juu ja just sitä siis että EI tehdä jalkojen nosteluita, kyl sä tiiät. Maataan selällään, jalat nousee ylös, perse irtoo vähän maasta, jalat lasketaan alas. Luin muistaakseni jostain/joku väitti että noi ottais enemmän alempana oleviin vatsalihaksiin, jotka siis ilmeisesti näkyy jo. Siksi ehdotin että keskityt juuri noihin liikkeisiin jotka kuulemma ottais enemmän tohon ylimpään vatsalihaspariin. Mutta on sitten aivan täysin kuulopuheita, mitään tieteellistä pohjaa ei ole tarjota :D
-Mikko;2947794 begin_of_the_skype_highlighting**************2947794******end_of_the_skype_highlighting sanoi:Jos meinaa saada vatsalihakset näkymää tosi hyvin ja vielä ehkä enemmänki ku " sixpack" nii voiko tehdä vaan paljo vatsoja niin kauan että tuntuu siltä, että on tullu tehtyä, vai tarviiko jonkin sortin ohjelmaa että ne saa levätä tarpeeksi, ja että tulee tehtyä oikeita liikkeitä oikeassa suhteessa? Meinaan että oon tehny varmaa 4kk nyt niinku sattuu ja nyt on 4 ylintä palaa aika hyvin näkyvissä ja rasvaa ei oo paljo nimeksikään, mutta viimeisellä 1,5kk:lla ei ole kehitystä ollut havaittavissa. =D
No mä teen justiin kaikkea muuta paitsi normi istumaannousuja =D Tein niitä joskus, mutta kun piti tehdä sitte tosi paljo niitä että rupes tuntumaa niin vaihdoin vähä monipuolisimpiin liikkeisiin, tietysti youtubesta kattonu vaa jotain ja tehny niitä sen verran kun menee ja vaihtanu toisee liikkeeseen, mutta olisko tässä kellää mitää hyvää ohjelmaa antaa, millä tulis hyvää jälkeä ja vois tehdä vaikka joka ilta?
Riippuu aivan siitä miten teet istumaannousut. Ite teen lisäpainoilla ja jätän nousun puoleen väliin. Voin sanoa, että aiheuttaa aivan jumalattoman poltteen vatsaan. Jalat esim. sängyn alla nuo ovatkin sitten jo huomattavasti helpompia, vaikka liike olisikin pitempi. Johtuen lonkankoukistajien tulosta mukaan.
Moro , mulla olis kysymyksenä miten saisi vatsalihaksiin hyvin kokoa. Tietysti pitää syödä yli kulutuksen ja treenata niitä, mutta ylimmät vatsalihat ovat kooltaan todella pieniä, hyvä jos silmällä näkee. Vatsalihat treenaan 3krt vko , ja aina 1 liike ja 3 sarjaa. Ja jos joku jaksaa niin voisi kertoa hyviä liikkeitä ylävatsalihaksille kiitos =)