Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite oon kyllä pitänyt tosi paljon Feelmaxiin siirtymisestä. Panka mallit tarkalleen on käytössä, etenkin jalkapäivinä noi on kyllä mahtavat. Noi on ihan sukat.
katso liitettä 111830
Juokseminen tuskin on kovin nautinnollista, mutta eikös se crossari ole punttaajan valinta. :D
Ite oon kyllä pitänyt tosi paljon Feelmaxiin siirtymisestä. Panka mallit tarkalleen on käytössä, etenkin jalkapäivinä noi on kyllä mahtavat. Noi on ihan sukat.
katso liitettä 111830
Juokseminen tuskin on kovin nautinnollista, mutta eikös se crossari ole punttaajan valinta. :D
katso liitettä 111830
Hengittää, toi verkko-osa on niin laaja. Plus ne on niin ohkaset ettei edes lämpö jaloissa oikein nouse.Hengittääkö hyvin? Treenikenkiä juuri etsimässä ja nuo vaikuttavat ainakin paperilla hyviltä. Hintakin on kohtuullinen. Ainoastaan epäilyttää tuo materiaali, eli nahka. Hikoileeko jalat paljon?
Salil kyl ei kulumisen merkkejä, muistaakseni ostin viime vuonna kesälllä. Ihan varma en ole.Mulla oli tollaset kengät ihan arkikäytössä vuosi sitten. Varmasti parhaat kengät, jotka oon omistanu. Ainoo "pieni" miinus oli että ne kulu puhki ihan muutamassa kuukaudessa. Salilla varmasti hyvät kyllä, ku siellä ne ei niin äkkiä kulu. Juokseminenkin noilla kyllä onnistuu, mut sillon täytyy olla hyvä juoksutekniikka ja jalat kunnossa.
Kyl ku vaihto noihin sisäpelikengistä niin se tuntuma on kyykyis yms ihan eri.Toimivan näköinen tasapohjainen. Vaihtoehto painikengällä tai Converseille.
Painikengät on ehdottomasti parhaat. Kyykyissä korolliset nostokengät sopii mulle hyvin, mut muuten ne on ihan suolesta. Converset on myös ihan kuraa verrattuna painikenkiin vaikka ovatkin tasapohjaiset ja ohutta materiaalia.
edit: perustelut unohtu. Painikengät on kevyitä, taipuisia ja hyvin hengittäviä. Lisäks niissä on hyvä pito ja edullisia malleja löytyy merkkivalmistajiltakin.
Siis salille ottaisin noi kengät. Sekin varmasti vaikuttaa kengän valintaan, että kuinka paljon meinaat juosta juoksumatolla. Juoksu kuitenkin on hyvin jalkoja kuluttava laji, jos väärillä kengillä meinaa juosta pidemmänkin aikaa. Sen takia itse suosittelisin, että hankkii lajiin sopivat jalkineet. Pääse helpommalla kun heti kiinnittää huomiota tähän asiaan eikä mene juoksut tulevaisuudessa penkin alle vain sen takia, että on juossut huonoilla tossuilla. Penikat on hyvin kiusallinen vaiva hoitaa ja se on vaarana erityisesti silloin, jos juoksee väärillä jalkineilla.Ai kunpa olisikin kenkä, joka olisi sopiva kaikkeen. Mutta ei, pitää hankkia jokaiseen lajiin oma jalkineensa. Itselläni on käytössä Lonsdalet. Jos nyt ostaisin kengät, varmaan itse ottaisin Otomixit.
Ai kunpa olisikin kenkä, joka olisi sopiva kaikkeen. Mutta ei, pitää hankkia jokaiseen lajiin oma jalkineensa. Itselläni on käytössä Lonsdalet. Jos nyt ostaisin kengät, varmaan itse ottaisin Otomixit.
Itekkin ostin testiin Lonsdale Storm nyrkkeilykengät, mutta eivät ole parhaat mahdolliset salikenkinä. Niissä on pieni kanta ja se on pehmeä, suunnilleen jotain kovaa vaahtomuovia, ei ole hyvä kyykkyyn eikä vetoon kun joustaa kuorman alla. Yleis salikenkänäkin painikengät on paremmat.
Lonsdalen Tornadot on omaan käyttöön erinomaiset, kevyet, tukevat ja yli vuoden aktiivisen salikäytön jälkeen kuin uudet. Eikä ollut briteistä kuin 52e posteineen. Niinkuin lupaavatkin, hyvä tuntuma tatamiin ja sopii myös matolla juoksuun, nimimerkillä dieettiä ja cardioo!