Toivottavasti nyt et viitannut muhun nyt tuolla kommentilla, sillä en todellakaan kuulu mainitsemaasi ryhmään. En myöskään tiedä, minkä takia muut ovat päätyneet ostamaan Lonsdalet, mutta itselläni hinta oli yksi ratkaisevista tekijöistä. Tietenkin tuo on molempien Lonsdalejen ja Otomixien kohdalla hyvin pieni sijoitus, kun kenkien elinikä on jossain 3-4 vuoden tienoilla. Molemmat merkit ovat hyviä treenissä ja täyttävät kaikki omat vaatimukseni, mitä olen päässyt pariin kertaan noita molempia testaamaan itse toiminnassa. Siispä mulla oli vaihtoehtoina yhtä pätevät Lonsdalet (47,90€) ja Otomixit (149,90€). Molemmat olivat ulkoisestikin yhtä miellyttävät vaikkei se mikään pääprioriteetti olekaan. Jos nyt oletetaan, että molemmat kestävät lähes joka päiväistä käyttöä sen 3 vuotta, tulee Lonssejen hinnaksi 15,97€/vuosi ja Otomixeille 49,97€/vuosi. Eihän noi summat ole edes opiskelijalle mitään vuositasolla, mutta MIKSI pitäisi ostaa ne kalliimmat jalkineet, jos molemmat valinnat ovat yhtä tyydyttäviä.
Laadukkaat painonnostokengät nyt ovat ihan oma lukunsa. Ne kestävät tosiaan vuosikausia eivätkä ihan heti mene paskaksi, joten ne ovatkin hyvä sijoitus, jos niille on tarvetta... (Itsehän sellaiset olen omistanut jo pari vuotta). Inov8 en voi kommentoida, koska niistä ei ole kokemusta.