Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä on yleensä yhtänumeroa liian isot, se tosin johtuu mun vähän erikoisesta jalanmuodosta Eli mulle (44 jalankoko) 45 on sopivaKatselin noita Feelmaxeja just tänään. Tekis mieli ostaa. Miten arvioisit noita kokoja? Onko reilummat vai normaalit? Toi 46 ei monessakaan merkissä mene jalkaan.
Asicsit on laadultaan ihan paskaa. Mulla pursusi ompelelangat kahden salikerran jälkeen, vein takaisin Intersportiin, en saanut jumalauta edes uusia kenkiä vaan lähettivät maahantuojalle Espooseen ommeltavaksi. Kengät oli 2 vkoa ommeltavana (olin ilman kenkiä sen aikaa). Olivat ommelleet molemmat kengät, tästä puoli vuotta eteenpäin niin katkeilleet langat pursus taas. Ostin Adidaksen Powerlift 2.0:t, eipä mee rikki salilla kävellessä...
Ihan mulkkua palvelua Intersportilta ja myös Asicsilta. Arvaa olisinko ollut tyytyväisempi, jos olisin saanu heti hyllystä uuden parin viikon vanhojen rikkoontuneiden tilalle.
Itseltä löytyy myös Powerliftit ja täytyy sanoa, että paras ostos mitä olen saliurani aikana tehnyt.Asicsit on laadultaan ihan paskaa. Mulla pursusi ompelelangat kahden salikerran jälkeen, vein takaisin Intersportiin, en saanut jumalauta edes uusia kenkiä vaan lähettivät maahantuojalle Espooseen ommeltavaksi. Kengät oli 2 vkoa ommeltavana (olin ilman kenkiä sen aikaa). Olivat ommelleet molemmat kengät, tästä puoli vuotta eteenpäin niin katkeilleet langat pursus taas. Ostin Adidaksen Powerlift 2.0:t, eipä mee rikki salilla kävellessä...
Ihan mulkkua palvelua Intersportilta ja myös Asicsilta. Arvaa olisinko ollut tyytyväisempi, jos olisin saanu heti hyllystä uuden parin viikon vanhojen rikkoontuneiden tilalle.
Itse ostin nämä, enkä ole katunut yhtään. Kevyet jalassa, tasainen pohja ja pohja pitää.
Lonsdale Storm Boxing Boots Mens - SportsDirect.com
Ihan perus sisäpelikengät..
Itseltä löytyy myös Powerliftit ja täytyy sanoa, että paras ostos mitä olen saliurani aikana tehnyt.
Tässä muistelin, että olen nähnyt painikengät jossa olisi vetoketju nauhojen lisäksi. Onkohan kukaan nähnyt vastaavia? Voi toki olla että vetoketjulla ollaan vain peitetty nauhat piiloon jonkun lapun alle.
Mistähän nuo Adidakset edullisimmin? Vois kokeilla tuollasia kunnon kenkiä.
Mitenhän näiden Lonsdale Stormien kokojen laita, kuinka hyvin vastaa todellisuutta? Saako ottaa normaalia isompaa vai pienempää kenkää?
Itse tilasin Briteistä. Muistaakseni 90€ tuli maksamaan posteineen kun Suomesta löysin halvimmillaan 120€ + postit.
Mistä? Suomesta ostettuna tosiaan about 120€.
Mitenhän näiden Lonsdale Stormien kokojen laita, kuinka hyvin vastaa todellisuutta? Saako ottaa normaalia isompaa vai pienempää kenkää?