Hyvät salikengät?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Katselin noita Feelmaxeja just tänään. Tekis mieli ostaa. Miten arvioisit noita kokoja? Onko reilummat vai normaalit? Toi 46 ei monessakaan merkissä mene jalkaan.

Katselin noita Feelmaxeja just tänään. Tekis mieli ostaa. Miten arvioisit noita kokoja? Onko reilummat vai normaalit? Toi 46 ei monessakaan merkissä mene jalkaan.
Itellä on yleensä yhtänumeroa liian isot, se tosin johtuu mun vähän erikoisesta jalanmuodosta :) Eli mulle (44 jalankoko) 45 on sopiva

Käy jollain jälleenmyyjällä ja kysy että saatko kokeilla varmuuden vuoksi
Feelmax :: Jälleenmyyjät

Asicsit on laadultaan ihan paskaa. Mulla pursusi ompelelangat kahden salikerran jälkeen, vein takaisin Intersportiin, en saanut jumalauta edes uusia kenkiä vaan lähettivät maahantuojalle Espooseen ommeltavaksi. Kengät oli 2 vkoa ommeltavana (olin ilman kenkiä sen aikaa). Olivat ommelleet molemmat kengät, tästä puoli vuotta eteenpäin niin katkeilleet langat pursus taas. Ostin Adidaksen Powerlift 2.0:t, eipä mee rikki salilla kävellessä...

Ihan mulkkua palvelua Intersportilta ja myös Asicsilta. Arvaa olisinko ollut tyytyväisempi, jos olisin saanu heti hyllystä uuden parin viikon vanhojen rikkoontuneiden tilalle.

Oho. Mulla on nyt ollut muutaman kuukauden käytössä, eikä ole ainakaan vielä ompeleet lähtenyt. :wtf: Noi addut taitavat ollakin ihan painonnostokengät?

Asicsit on laadultaan ihan paskaa. Mulla pursusi ompelelangat kahden salikerran jälkeen, vein takaisin Intersportiin, en saanut jumalauta edes uusia kenkiä vaan lähettivät maahantuojalle Espooseen ommeltavaksi. Kengät oli 2 vkoa ommeltavana (olin ilman kenkiä sen aikaa). Olivat ommelleet molemmat kengät, tästä puoli vuotta eteenpäin niin katkeilleet langat pursus taas. Ostin Adidaksen Powerlift 2.0:t, eipä mee rikki salilla kävellessä...

Ihan mulkkua palvelua Intersportilta ja myös Asicsilta. Arvaa olisinko ollut tyytyväisempi, jos olisin saanu heti hyllystä uuden parin viikon vanhojen rikkoontuneiden tilalle.
Itseltä löytyy myös Powerliftit ja täytyy sanoa, että paras ostos mitä olen saliurani aikana tehnyt.

Itse ostin nämä, enkä ole katunut yhtään. Kevyet jalassa, tasainen pohja ja pohja pitää.

Lonsdale Storm Boxing Boots Mens - SportsDirect.com

Ite myös hommasin nuo testimielessä, mutta en pidä minään kovin hyvänä salikenkänä. Noissa on pieni kanta joka joustaa kuorman alla kyykyissä ja vedoissa. Tasapohjaista kenkää haettaessa painikengät, Converset tai Feelmaxit on paremmat ja sitten taas kannallista haettaessa painonnostokengät on paremmat.

- - - Updated - - -

Ihan perus sisäpelikengät..

...ei ole paras vaihtoehto salikengäksi.

Itsellä käytössä adidaksen painikengät ja powerliftit, pelkillä painikengillä pärjäsin pitkään kun käytti lautaa kyykyssä kantapäiden alla mutta kyllä se vaan auttoi kyykyyn paljon noi painonostokengät.

Päivinä jolloin ei ole kyykky käytän edellen painikenkiä.

Itselläni löytyy myös painikengät, jotka ovat palvelleet hyvin. Ainoa _pieni_ asia joka niissä vituttaa, on niiden nauhojen kiskominen täysin auki, että saa vedettyä kengät jalkaan ja sitten taas nauhat+tarra kiinni.

Tässä muistelin, että olen nähnyt painikengät jossa olisi vetoketju nauhojen lisäksi. Onkohan kukaan nähnyt vastaavia? Voi toki olla että vetoketjulla ollaan vain peitetty nauhat piiloon jonkun lapun alle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Halvat ja hyvin ovat toimineet jo vuosia:

do-win-wrestling-shoe-1029167-transp.gif

Itselläni on kanssa Sportsdirectistä ostetut lättäpohjaiset nyrkkeilykengät. Lättäpohja toimii hyvin mavessa. Kyykyn teen etukyykkynä, kun ei liikkuvuus riitä ilman kantakorkoa takakyykyn hakemiseen pohjalta.

Mitenhän näiden Lonsdale Stormien kokojen laita, kuinka hyvin vastaa todellisuutta? Saako ottaa normaalia isompaa vai pienempää kenkää?

Mitenhän näiden Lonsdale Stormien kokojen laita, kuinka hyvin vastaa todellisuutta? Saako ottaa normaalia isompaa vai pienempää kenkää?

Salitreeniin noita ei kannata ostaa. Painikengät, Converset, Feelmaxit, Painonnostokengät (jos kannallista haluaa)..kaikki on parempia vaihtoehtoja kuten aiemmin kirjoitin.

Back
Ylös Bottom