Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko tämäkin pieni pilke silmäkulmassa heitto vai käytätkö itse?Maiharit on hyvät.
Onko rautakenkien sivussa hevonhännät? Eikä avojalkaista kyykkääjää pelota luiskahtaminen täysisi setti selässä perseelleen, kun hiestä niljakas jalka on ainakin minulla kovin lipsuvainen?
Oliko tämäkin pieni pilke silmäkulmassa heitto vai käytätkö itse?
paljain jaloin on paras, niinhän iso-Ahnuldkin treenas :D
Oli sil sandaalit jossain 300kg(tjsp) kyykyssä :D
Kai sinunkaltaisellasi harrastukseen panostavalla henkilöllä on varaa ostaa pyykkipoika nenään seuraavaa treeniä varten?Joo mut silti kengät jalkaan salille. Vai ootteko niin köyhiä ettei oo varaa salikenkiin. Jos kerran harrastaa salitreenausta niin on varmaan rahaa salikenkiinkin. Mua vituttaa hikisillä sukkasillaan treenaavat apinat, ja muutenkin kaikki hielle haisevat treenaajat.
Joo mut silti kengät jalkaan salille. Vai ootteko niin köyhiä ettei oo varaa salikenkiin. Jos kerran harrastaa salitreenausta niin on varmaan rahaa salikenkiinkin. Mua vituttaa hikisillä sukkasillaan treenaavat apinat, ja muutenkin kaikki hielle haisevat treenaajat.