Hyvät salikengät?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Maiharit on hyvät.
Oliko tämäkin pieni pilke silmäkulmassa heitto vai käytätkö itse?

Onko rautakenkien sivussa hevonhännät? Eikä avojalkaista kyykkääjää pelota luiskahtaminen täysisi setti selässä perseelleen, kun hiestä niljakas jalka on ainakin minulla kovin lipsuvainen?

Hevonhännät? Kyse ei ollut länkkäribootseista kuitenkaan...

Oliko tämäkin pieni pilke silmäkulmassa heitto vai käytätkö itse?

Kyllä ne oikeasti on mun mielestä hyvät. En käytä tällä hetkellä, kun kävi tuossa jonkin aikaa sitten sellainenkin ihmeellisyys että menivät rikki. Täytyy katsoa jos jostain halvalla löytäisi hyvät.

Intersportista löytyi kympillä "hip hop-tossut", ne on tommoset mallia baletti/satujumppa pitävällä pohjalla ja maastavetoon/leveeseen kyykkyyn käsittääkseni hyvät. Vaihtoehtona ois ollu 60e painikengät tai ~ yli 100e painonnosto/voimanosto kengät.

Mulla on Metalwearin salitossut. Älkää ostako lenkkareita salitossuiksi. Kerran kun horjahtaa kyykyssä niin se on siinä. Ainakin sitten kun kyykkypainot nousee yli 150kg niin kannattaa ostaa tossut.
:rock:

Kaikki parjaavat aina salikenkien hintoja, hei haloo eiköhän ne kunnon kengät oo nilkoille se halvin vakuutus?? ja jos nyt oikeen kunnon kengät ostaa niin kyllä ne sen muutaman vuoden kestää rankemmallakin kyykkääjällä.

joo en ite kyllä enää pitkälle uskalla nostaa kyykyn painoja nykyisillä kengillä. vanhat koripallokengät vuodelta miekka ja kives.

100e kengistä... eihän se nyt ole paskaakaan varsinkin jos ostaa varta vasten nostokengät jotka on ihan eri planeetalta ja tarkoitettu just nostamista varten, kuin jotkut lenkkarit (jotka nekin maksaa muuten vähintään 100e jos tahtoo hyvät kengät joilla on mukava lenkkeillä yms...)

Ei se hinta nyt pointtini ollutkaan.. lähinnä se, että mielummin tuommoiset ohutpohjaset ja lattiaa vasten pitävät tossut kuin airbag-lenkkarit / kiikkeräpohjaset tms.

Ymmärtääkseni painonnostokenkiä ei kuitenkaan suositella maastavetoon tai leveeseen/keskileveeseen kyykkyyn, vaan painonnostoliikkeisiin ja kapeeseen reisikyykkyyn.

adidas stabil ja hyvin on palvellu. Harmittaa vaan ku osa porukasta tulee ulkojalkineissa salille ja kantaa hiekkaa kilo kaupalla mukanaan.

paljain jaloin on paras, niinhän iso-Ahnuldkin treenas :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oli sil sandaalit jossain 300kg(tjsp) kyykyssä :D

Joo mut silti kengät jalkaan salille. Vai ootteko niin köyhiä ettei oo varaa salikenkiin. Jos kerran harrastaa salitreenausta niin on varmaan rahaa salikenkiinkin. Mua vituttaa hikisillä sukkasillaan treenaavat apinat, ja muutenkin kaikki hielle haisevat treenaajat.

Joo mut silti kengät jalkaan salille. Vai ootteko niin köyhiä ettei oo varaa salikenkiin. Jos kerran harrastaa salitreenausta niin on varmaan rahaa salikenkiinkin. Mua vituttaa hikisillä sukkasillaan treenaavat apinat, ja muutenkin kaikki hielle haisevat treenaajat.
Kai sinunkaltaisellasi harrastukseen panostavalla henkilöllä on varaa ostaa pyykkipoika nenään seuraavaa treeniä varten?

Itse puolestani jo pelkästään nautin ilmasta kun pääsen sinne kunnon hikiluolaan treenaamaan :D ja omat salikengät maksaa btw 120e että siitä lähetään. Herää lisäksi myös kysymys, että oletkohan tullut ihan oikeeseen paikkaan jos hien haju sinua häiritsee? Tai varmaan sulle löytyis jostain kiva hienostosali, missä ilmastointi jylläis ja hiki ei haisis. Ja kun varaa tuntuu olevan niin hintakaan tälläisessa tuskin este on :)

pidän kenkiä salillä vaan siks ettei jaloille tulis kylmä ja ettei sukat paskaantuis. Kyykyn teen usein kenkien kanssa, mutta mave menee parhaiten ilman.

Puman jotku sisäpelikengät, vissiin ostettu joskus yläasteella olisko seiskaluokalla? haisee ku rankkitynnyri mut ehjät ja toimii, ja varmana pidän niin kaun kunnes menee hajalle, ja sen jälkeen jesari käyttöön:D

Mä vaihtelen treenistä riippuen normisisäpelikenkien ja sellaisten remmisandaalien välillä. Sellaiset kunnon sandaalit on mukavat varsinkin kesällä nii jalat ei hikoa liikaa..

Mustat Superstarit.
Mätsää verkkareiden kanssa. Kyykkään ilman kenkiä, eikä ole jalkaterät kipeytyny koskaan (painoja yli 100kg).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom