Hyvät salikengät?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Do-win räjähti kymmenisen vuoden jälkeen, joten uudet painikengät oli etsittävä.

Koska feng shui, tuulensuunta ja silleen niin värillä on väliä.

Gorilla wearia katselin, mutta melkein joka verkkosivulla sai negaa kestävyydestä. Päädyin sitten Asics Matcontrol-popoihin.

Onko jengillä kokemusta tästä Combat Speed -sarjasta? Vitoset taitaa olla uusin malli, ilmeisesti kevyet, hengittävät ja menee liikkeessä kuin liikkeessä puntilla?
Mulla on ollut yli 5 vuoden ajan ja oon kyllä todella tyytyväinen. Vähän viestisi oli vanhentunut mutta toivottavasti päädyit näihin. Vuosien jälkeen otin vielä kamppailulaji hommiin uudestaan palanneena samat tossut, ja edelleen pelittä sielläkin 😉

Itse ostin nämä, enkä ole katunut yhtään. Kevyet jalassa, tasainen pohja ja pohja pitää.

Lonsdale Storm Boxing Boots Mens - SportsDirect.com
Itellä matflex 5 ja kyykkäämiseen Reebok Legacy Lifter. Nuo korkkarit tuo haastetta ja kestää varmasti läpi elämän. Itellä nousee rautaa enemmän jos ottaa kyykyt vaikka tossut jalassa tai sukkasilteen, mutta noilla nostokengillä aitivoituu etureisi paremmin.

Koskaan en ole omistanut muuta kuin perinteiset sisäpelikengät koska näitä "salikenkiä" tai painitossuja en ole löytänyt leveälestisenä niin eivät oikein natsaa jalkaan.

Tietäisikö joku jotain leveälestistä painitossua?

Ainakaan Adidas combat speedit, fitnesstukun starit ja Asicsin kenkiä kokeillu ja ne on kyllä kapeita ku perkeleet.

Jos kyse ihan perus puntti treenistä, minusta ihan sama mitkä kengät kintuissa on. Suurin osa liikkeistä tehdään paikallaan seisten tai istuen. Ei vaadi kengiltä kummosia. On tullut treenattua vuosia sandaaleissa ja mitkä sattuu jalassa olemaan. Tottakai mavessa ja kyykyssä on merkitystä. Mutta nekin klaarataan millä vain tasapohjasilla perus kengillä. En hirveästi asialla stressaisi. Sitten kun lajiksi tulee painonnosto, vahvinmieslajit, juoksu tai pallopelit niin kengät merkkaavat oikeasti jotain.

Mulla jääny joskus salikengät (asicsen painikengät) kotia ja oon treenannu vansseilla. Totesin että jos asicset joskus hajoo, alan treenata vansseilla.

Mulla jääny joskus salikengät (asicsen painikengät) kotia ja oon treenannu vansseilla. Totesin että jos asicset joskus hajoo, alan treenata vansseilla.

Itellä yksinä salikenkinä ollu converset ja nehän on käytännössä samanlaiset kuin Vanssit jos muistan oikein. Toimiihan ne kun tarvii tasapohjaista kenkää.

Itellä yksinä salikenkinä ollu converset ja nehän on käytännössä samanlaiset kuin Vanssit jos muistan oikein. Toimiihan ne kun tarvii tasapohjaista kenkää.
Varmaan joo. Vanssit vs Asicsen painikengät, nii mun mielestä vanssit toimii paremmin koska ne on tykymmät/kovemmat pohjat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Varmaan joo. Vanssit vs Asicsen painikengät, nii mun mielestä vanssit toimii paremmin koska ne on tykymmät/kovemmat pohjat.
Painikengät on melkolailla viimeinen idea kyykkyihin, ne antaa periksi joka suuntaan. Skedekengät on loistavia kyykkyyn kun niissä ei anna joka suuntaan periksi.

Back
Ylös Bottom