Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko sellaisista kantapäistä paksuista kengistä hyötyä etukyykyssä, ja pystyykö niillä tekemään mavea?
Ei kyllä maasta kannata pn kengillä vetää. Eikai kukaan halua tarkotuksen mukaisemattomasti vetää korokkeelta tai muutenkaan etureisipainotteisesta asennosta, ellei nostele oikeesti jonkin korokkeen päällä seisten. Siis kyllähän niillä työntöö painonnostajat tekee isommal kun useet mavee, mutta kannattaa mavee varten ottaa ne pois.
Etukyykkyyn kyllä hyötyä on, kun on koroke kantapään alla sekä tuntuu, että jalat olisivat naulattu kiinni jos lenkkitossuihin vertaa.
Panokengät, tästä tulikin mieleeni legendaarinen tarina panohanskoista [emoji23] kyllä mä olen ainakin sellanen rautakanki että syvään high bar ja etukyykkyyn tarvitsen painonnosto kengät.Aika ääritapaus saa olla jos panokengillä saa oikeasti paremman maveasennon liikkuvuuden puolesta. Väitän että sama juttu kuin kyykyn syvyydessä, se on lähes aina vain kropanhallinnasta kiinni. Ei sen maven kuulu mikään olympiakyykky olla ja etureidet kannattaa kuitenkin treenata jollain muulla liikkeellä. Toki jotkin harvat saavat oikeasti enemmän rautaa ylös maltillisella korolla, mutta se on asia erikseen.
Jännä homma,minulla ja eukolla ollut jo vuoden tuollaset 'luca sneakerssit',4-5 viikossa jalassa salilla ja molemmilla kuin uudet.
Oisko vähän laatueroja
Aika ääritapaus saa olla jos panokengillä saa oikeasti paremman maveasennon liikkuvuuden puolesta. Väitän että sama juttu kuin kyykyn syvyydessä, se on lähes aina vain kropanhallinnasta kiinni. Ei sen maven kuulu mikään olympiakyykky olla ja etureidet kannattaa kuitenkin treenata jollain muulla liikkeellä. Toki jotkin harvat saavat oikeasti enemmän rautaa ylös maltillisella korolla, mutta se on asia erikseen.