Hyvät salikengät?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tavalliset painitossut normaalisti mutta jalkatreeneissä käytän Adidaksen Ironwork kyykkykenkiä. Ovat aivan loistavat varsinkin jos on vähänkin nilkoissa jäykkyyttä.

Kokkosen Arilla oli tarjouksessa noita Otomixin kengiä: 60.00 € norm. 89.90€ ja noi on ihan eri planeetalta kun edelliset Reebokin ilmatyynylliset sisätossut. Tietää nyt missä vika on kun se kyykky kaatus aikasemmin aina eteen, ei enää. :)

Ihan normi sisäpelikengillä täälläkin mennään, mutta eipä tarvii kahesti miettiä mihinkä sijottais, jos ois about 80e ylimäärästä. Mulla ainakin tuntuu aina kantapohjissa pieni kipu jalkapäivän jälkeen, johon varmaan auttas paremmat kengät.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Painikengillä mennään etiäppäin. Hyvät on ollut mitä nyt vuoden suunnilleen käyttänyt.

Tässä tehdään päivän nosto. Onko kenelläkään tietoa mistä mahtaisi saada sellaisia kunnon bootsityylisiä salikenkiä. Elikkä malli olisi maiharin tyylinen, mutta pohjat olisivat sellaiset, että jälkiä ei jäisi salin lattiaan. Isot ja jykevät ja tukevat ja rouhean mustat.

Painotossuihin olen mieltynyt. Hyvät ovat! Etenkin jos nilkat on joskus menny sijoiltaan niin ovat hyvin tukemassa. Meidän salilla voimanostajilla oon usein nähnyt tavalliset pehmeät "tossut" (sellaiset kun lapsena oli päiväkodissa) jalassa ja saattavat vedellä maasta 300kilolla. Ei liene siis vaikuttavan ainakaan siihen. Tosin kyykätä en uskaltais ilman kenkiä, eikä taida sitä tehdä moni muukaan. Riskihommaa!

Tässä tehdään päivän nosto. Onko kenelläkään tietoa mistä mahtaisi saada sellaisia kunnon bootsityylisiä salikenkiä. Elikkä malli olisi maiharin tyylinen, mutta pohjat olisivat sellaiset, että jälkiä ei jäisi salin lattiaan. Isot ja jykevät ja tukevat ja rouhean mustat.

www.stuntman.fi

kannattaa hommata semmoset missä on mahollisimman paljon niittejä yms härpäkkeitä!

on topic: en kyllä oo koskaan moisia missään nähny ainakaan salikenkinä. tieten moottoripyöräkengät sopis tuohon kuvailuun parhaiten.....

:hyper:

Itelläni on käytössä 3 erilaiset kengät reeneissä :D Ekaksikin käytän maastavedossa semmoisia vanhoja futistossuja, koska niissä on tasainen ohut pohja.. Kyykkyyn ostin nytten talvella Do-Win merkkiset painonnostokengät(hinta about 50€) ja hyvin ovat toimineet! Sitten mulla on ihan normit sisäpelikengät joita tulee käytettyä kanssa aika paljon.

www.stuntman.fi

kannattaa hommata semmoset missä on mahollisimman paljon niittejä yms härpäkkeitä!

on topic: en kyllä oo koskaan moisia missään nähny ainakaan salikenkinä. tieten moottoripyöräkengät sopis tuohon kuvailuun parhaiten.....

:hyper:

Sitä ollaan huumoripäällä näköjään. Kyllä niitä jossain päin Suomea on tuon tyylisiä kenkiä kuulemma myynnissä kun intersportista kysyin. Eikä ollut tarkkoitus etsiä mitään sadan kilon rautaa sisältäviä mustaa nahkaa täynnä olevia maihareita. :D

Sitä ollaan huumoripäällä näköjään. Kyllä niitä jossain päin Suomea on tuon tyylisiä kenkiä kuulemma myynnissä kun intersportista kysyin. Eikä ollut tarkkoitus etsiä mitään sadan kilon rautaa sisältäviä mustaa nahkaa täynnä olevia maihareita. :D

Sportlandin myymälässä olen nähnyt joskus hiukan tuon kuvailun mukaisia. En sitten tiedä olivatko salikäyttöön sopivat. Kapeampi kärki kuin maihareissa, mutta painikenkiä tukevamman näköiset. En muista merkkiä.

Onko rautakenkien sivussa hevonhännät? Eikä avojalkaista kyykkääjää pelota luiskahtaminen täysisi setti selässä perseelleen, kun hiestä niljakas jalka on ainakin minulla kovin lipsuvainen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom