Hyvät salikengät?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli aion nyt hankkia kengät punttikselle ja kysyisin, että minkälaiset kannattaisi hommata, että kävisivät hyvin Rv ja tempaukseen, mutta että kyykkääminenkin olisi vielä mahdollista.

Painonnostokengät.
Tai vaihtoehtoisesti painitossut. Mutta painonnostokengät tuohon tarpeeseen tod näk ylivoimaiset..

riippuu tosin henkilöstä tykkääkö tehdä ko liikkeitä kantapää matalalla vai korkealla

Tuota rinnallevetoa ja tempausta varten lähinnä. Varsinkin tempauksessa helpottaa asentoa valassa. Kyykätähän nyt voi melkein millä vaan kovapohjaisilla tossuilla.

Ei mikään uusiin threadi, mutta kysytään nyt kuitenkin. Vastailkaa ihmeessä jos on kokemusta Converse Chuck Taylor All Star Hi kengistä. Lahti sen verran iso paikka et luulis sielt löytyvän mut löytyyköhä 47 kokoselle räpylälle?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tähän asti on aina menty halvoilla marketti kengillä salilla, mutta kiinnostaisi tietää, kannattaako satsata kunnon salikenkiin? Tukevat pohjat tarttis olla tietenkin. Treeni on ihan perusliikkeitä, paitsi MV ei kuulu ohjelmaan. Ehkä tietenkin pitäisi...*Ja mistäpä kunnon kengät vois ostaa?

Itse en satsaa. Tykkään mahdollisimman ohutpohjaisista lättäkengistä, koska tuntuma. Yleensä otan sukkasilleen mavet ja kyykyt. Jotku paskat vanhat lenkkarit yleensä jalassa.

Ostin jostain halpahallista 10€ kopioconverset. Tukevat ja ohutpohjaiset, kyykyt ja vedot onnistuu mainiosta. En kyllä enempää viitsi panostaakkaan.

Ite suosin kans painikenkiä. Taitavat olla melko kapeita malleja. Muistaakseni täällä oli jo puhetta tästä, ja joitakin leveälestisempiä malleja oli. Itsellä leveä jalka ja käytän asics matflex 4- painikenkiä. Tosi kortilla vain saatavuus...

Tähän asti on aina menty halvoilla marketti kengillä salilla, mutta kiinnostaisi tietää, kannattaako satsata kunnon salikenkiin? Tukevat pohjat tarttis olla tietenkin. Treeni on ihan perusliikkeitä, paitsi MV ei kuulu ohjelmaan. Ehkä tietenkin pitäisi...*Ja mistäpä kunnon kengät vois ostaa?

Voimaharjoittelun uusi erikoisjalkine: ASICS Lift Trainer 8 | Patrol

Mä ostin tollaset. Tilasin sportshoes.comista UK:sta hintaan 95 €. Hyvät on vetoihin ja kyykkyihin, juoksemiseen ei niinkään (kiertojäykkä, paksu kanta). Kannattaa käydä sovittamassa ensin suomalaisessa kivijalkaliikkeessä ja vasta sitten tilata. Asicsin tämä malli on ehkä 0,5 -1 numeroa pienempi kuin normisti (ainakin itselläni).

Asicsit on laadultaan ihan paskaa. Mulla pursusi ompelelangat kahden salikerran jälkeen, vein takaisin Intersportiin, en saanut jumalauta edes uusia kenkiä vaan lähettivät maahantuojalle Espooseen ommeltavaksi. Kengät oli 2 vkoa ommeltavana (olin ilman kenkiä sen aikaa). Olivat ommelleet molemmat kengät, tästä puoli vuotta eteenpäin niin katkeilleet langat pursus taas. Ostin Adidaksen Powerlift 2.0:t, eipä mee rikki salilla kävellessä...

Ihan mulkkua palvelua Intersportilta ja myös Asicsilta. Arvaa olisinko ollut tyytyväisempi, jos olisin saanu heti hyllystä uuden parin viikon vanhojen rikkoontuneiden tilalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom