En sata varma ole, mutta jotenki vai sellai fiilis mitä uutisten perusteella voi päätellä, ettei ne afrikan puolesta kerätyt rahat mene perille asti. joskus ainakin ollut uutisissa, että ruokakuljetuksia ryöstettyä jne. korruptio noissa maissa aika valtava.
Joo, näin olen itsekin kuullut. Useat keräysvarat menevät eri Afrikan maiden kuninkaiden ja presidenttien kautta, jotka ottavat rahat itselleen eikä ne ikinä mene oikeaan tarkoitukseen.
Mitä väestönkasvuun tulee, mies on Afrikan maiden kulttuureissa sitä "parempi", mitä enemmän hänellä on lapsia; tämä on merkki hedelmällisyydestä. Ei ole väliä, vaikka kaikki lapset sairastaisivat AIDS.ia tai malariaa, kunhan niitä on mahdollisimman monta. Nämä kansat elävät niin totaalisesti omassa kulttuurissaan, että ne ei suostu ottamaan esim. länsimailta neuvoja ja siten muuttamaan kulttuuriaan.
Mitä "feissaukseen" tulee, en pidä siitä, että minua tullaan kadulla häiritsemään. Tästä on tullut Helsingissä hirveä riesa, kun joka välissä joku keskeyttää matkan.
Lähes yhtä paljon kuitenkin ärsyttää tämän tyyliset kommentit...Kerran yhelle jollekki vammaisaputyypille sanoin, et sori mut mua ei noi vajakit nii kauheest kiinnosta, se löi luurin korvaan.