Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Henkilökohtaisesti tunnen suurta vastenmielisyyttä noita ruusunmyyjiä kohtaan. He "iskevät" vain keski-ikäisiin tai sitä vanhemman näköisiin naisiin, tyrkyttävät suunnilleen ruusun syliin ja sitten työntävät lapun, jossa lukee "Kiitos! 2 euroa auttaa äitiäni paljon!" tms.
Kuulostat todella paljon kommunistilta. Kukaan ei saa tienata enempää ja jos tienaa, niin rahat pitää lahjoittaa. Nythän korkean verotuksen kautta juuri se yläluokka maksaa sosiaaliturvaa kovalla kädellä, joten en kauheasti kitisisi että heidän pitäisi vielä maksella afrikkaan jotain.
Tässä nyt palataan taas siihen, että joidenkin mielestä yhdenkin ihmisen pelastaminen on merkityksellistä.
Varmaan maksat veroja mielelläsi, mutta varmaan vielä mieluummin nautit sadistisesti kun progressio napsahtaa jollekin enemmän tienaavalle.Kannattaa mennä Afrikkaan tai Venäjälle, jos ei halua veroja maksaa. Minä maksan veroja mielelläni, jotta Suomesta ei tulisi jonkun Afrikan maan tai Venäjän kaltaista. Täällä on kuitenkin asiat saatu jotenkuten toimimaan, maksan mieluummin veroja kuin suojelumaksuja.
Varmaan maksat veroja mielelläsi, mutta varmaan vielä mieluummin nautit sadistisesti kun progressio napsahtaa jollekin enemmän tienaavalle.
Kävin muutama päivä sitten sittarissa jossa noita maailmanpelastajia oli liikenteessä mutta eivät tulleet jutustamaan minulle mitään kiitos t-paitani missä luki LIHAN SYÖJÄ :D näkivät heti kauakaa että tätä kaveria ei liito-oravien papanat kiinnosta.
Oho, onpa täällä keskustelu rönsyilly. Kohta jo syytetään afrikkalaisia veroista.
Kai se nyt on selvä ettei täällä kukaan maksa mielellään veroja mutta minkäs teet? Muuttakaa Ameriikkaan kultaa vuolemaan jos ei kelpaa tai muuttakaa systeemiä. Ei se valittamalla ainakaan kohene.
Mistähän tuo kateuskortti aina vedetään esiin? Pakkohan se on olla kateutta jos haluaa että valtakunnassa olis kaikki hyvin. Tai sitten kommunisti
No, puhelinmyyjät. Vähän samanlainen tekniikka (pitää huolen, ettei sama puhelinmyyjä soita sulle enää uudelleen)
Kun se kysyy haluatko tilata lehden, pyydät sitä kertomaan yksityiskohtaisesti kaiken lehdestä, siinä menee 10-15min (puhelinmyyjän laskuun).
Kun se on kertonut niin sano, ettet oikeen ymmärtänyt ja pyydät selittämään uudelleen. Sitten kun 30min paskaa on jauhettu niin toteat vaan tylysti, että "ei kiinnosta". Ei varmasti soittele sanomalehtipojat enää :kippis1:
Luuletko, että se muka noin menee? Niitä on miljoona eri firmaa joista soitellaan, jos yhden soittajan aikaa hukkaat sen 30min niin luuletko, että lähdet niiden listoilta kokonaan pois?No, puhelinmyyjät. Vähän samanlainen tekniikka (pitää huolen, ettei sama puhelinmyyjä soita sulle enää uudelleen)
Kun se kysyy haluatko tilata lehden, pyydät sitä kertomaan yksityiskohtaisesti kaiken lehdestä, siinä menee 10-15min (puhelinmyyjän laskuun).
Kun se on kertonut niin sano, ettet oikeen ymmärtänyt ja pyydät selittämään uudelleen. Sitten kun 30min paskaa on jauhettu niin toteat vaan tylysti, että "ei kiinnosta". Ei varmasti soittele sanomalehtipojat enää :kippis1:
Luuletko, että se muka noin menee? Niitä on miljoona eri firmaa joista soitellaan, jos yhden soittajan aikaa hukkaat sen 30min niin luuletko, että lähdet niiden listoilta kokonaan pois?
Muutenkin aika perseestä tollainen touhu. Tarpeeksi saavat päivän aikana paskaa niskaan tuossa ammatissa. Vaikka en itse erityisemmin puhelinmyyjien soitteluista pidä niin pelkkä "En halua tilata mitään lehteä nyt, kiitos." on riittänyt tähän asti. Työtään hekin koittavat vain tehdä. Paskahommia, mutta parempi tehdä jotain kuin, että pötköttää himassa ja luukuttaa sossusta.
(Enkä ole koskaan ollutkaan ko. ammattissa)
Minä olen ja sen jälkeen olen yrittänyt olla kohtelias heitä kohtaan. Viides "haista vittu" ensimmäisen 30min aikana ei ylennä mieltä.
Offtopiciksihan tää menee niin että humahtaa, mutta annetaan mennä.Julkisista verotiedoistakin näkee, että veroprosentit yläluokalla on samaa tasoa tai alemmat kuin keskiluokalla, johtuen esim. pääomatulojen verotuksesta.