Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
näiden takia pitää polkea pyörällä tuhatta ja sataa kävelykadulla.ei oo vielä kukaan uskaltanu hypätä eteen.
sit jos on jalan liikkeellä, pitää olla lukutaitoa miten eri ihmiset liikkuu ja luovia ns "katvealueista". kun noi hihhulit keskittyy toiseen ihmiseen, livahtaa hihhulin sokeasta sektorista karkuun.
Miksi noille pitää sanoa että "olen jo jäsen" tai muuta kusetusta. Jos joku tulee kirjaimellisesti nykimään hiasta, niin eikös "suksi vittuun" ole ihan hyvä? Mitäs käy päälle? Kyllä mä menen jutteleen jos kiinnostaa. Tähän asti olen vain kävellyt tylysti ohi. Ja tuo kyllä vituttaa, jos juttelet toisen kanssa, niin joku on tulossa keskeyttään jonkun lappusen kanssa. Ja pahimmillaan saman järjestön tyypit tulee parinsanan metrin aikan useasti kerjäämään rahaa. Ärsyttää ainakin minua.
Monenko denson, verisilmähevarin tai muun hc-kultin edustajan olet nähneen ikinä moisten toimesta pysäytettävän? :D
Monenko denson, verisilmähevarin tai muun hc-kultin edustajan olet nähneen ikinä moisten toimesta pysäytettävän? :D
Edit: sen verran piti vielä lisätä että syksyllä kun meillä on läänin alueella lipaskeräys niin pistän ihan saletisti Jyväskylän kävelykadulle pakkotoiston t-paidan päälle. Voitte sitten tulla ihan vapaasti vittuilemaan.
Sul o vissii aika seikkailuu toi kaupungil liikuskelu ;P
"Pelastakaa lapset ry:stä kysyivät että haluaisinko pienen neekerilapsen jouluksi... Sanoin etten tiiä, yleensä mulla on ollut kinkkua"
Itseäni vituttaa enemmänkin nuo ulkomaalaiset kerjäläiset polvillaan peltikippo edessään.
Parastahan oli kun kävelimme reilu vuosi takaperin toisen pitkätukkaisen soittajanrenttukaverini kanssa vierekkäin. Molemmat oli silloin vielä nahkatakkiin sonnustautuneina. Eteen hyppäsi rastapäinen tyttö laukaisten kysymyksen "kiinnostaako eläinten oikeudet?".
Sen jälkeen tyttö katsoi meitä päästä varpaisiin ja kääntyi kannoillaan lähtien seuraavan uhrinsa perään.