Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vastata mihin?No älä tee kumpaakaan jos et osaa vastata.
Hare Krishnat ne vasta veikeitä veikkoja ovat. Ne eivät ainoastaan halua rahojasi, vaan (jos olet naimaton nuorehko mies) sinut munkiksi johonkin hämärään luostariin. Näiden kanssa tuli viime kesänä törmäiltyä kaupungilla.
Olisiko paikallaan heilläkin ajattelu että kävelkööt ihmiset rauhassa ja tulkoon juttusille jos haluavat? Sehän tossa ottaakin pattiin, kun sitä jostain syystä ahdistuu kun noita näkee. Usein kaivan luurin esiin ja olen mukamas sitä lukevinani. Ärsyttää jo pelkästään kun joutuu sanomaan ei.Tehkööt työtänsä ihan rauhassa.
Olisiko paikallaan heilläkin ajattelu että kävelkööt ihmiset rauhassa ja tulkoon juttusille jos haluavat? Sehän tossa ottaakin pattiin, kun sitä jostain syystä ahdistuu kun noita näkee. Usein kaivan luurin esiin ja olen mukamas sitä lukevinani. Ärsyttää jo pelkästään kun joutuu sanomaan ei.
Niin ja joitakin nyt vain ärsyttää eri asiat kuin toisia.
Rovaniemeläinen joku ympäristöfemisnistihuora veti jo aika lupaavaa puhetta.
Lähin käveleen pankkiautomaatilta ja sytytin röökin. Vastaan tuli joku rastapää muija joka alko selittään että on sieltä ja tuolta:
Rastapää: Haluisitko liittyä mukaan tähän ja tähän toimintaan joka tukee tuota ja tuota ku sulla näyttää olevan noin paljon rahaa.
MiQulis: No näillä rahoilla aattelin ostaa bensaa ja ruokaa.
Rastapää: No kyllä sulla vaan röökiin näyttää rahaa riittävän mut ei näin hyvälle asialle että saatas afrikan lapsille sitä ja tätä.Mietippä jos lopettasit tuon polttamisen , ajaisit pyörällä ja söisit edullisemmin niin sulle jäis sen ja sen verran rahaa käteen ja voisit sit lahjottaa ne näin hyvään asiaan.
MiQulis: No totta jos mie oon työllä rahaa ansainnu niin mien ala sitä kellekkään saatanan kettutytöille lahjottaan. Ja miten sie luulet että mie täältä rovaniemeltä ajan pyörällä porvooseen ja takasin ? Meinasikko että siinä matkalla käyn metsästään sieniä ja jäniksiä mettässä että saan ruokaa ja voin lahjottaa rahat kettutytöille.
Rastapää: Tää on kyllä semmonen asia että kaikkien pitäs tulla mukaan tähän ja aatella muutaki ku omaa etua että kaikilla ois maailmassa hyvä olla.
MiQulis:Joo ei kiinnosta ( tässä vaiheessa poistuin paikalta ja nyt kaikki kettutytöt vihaa mua )
No ei se itse ohi käveleminen tässä ole pointti, enhän muuten olisi edes koko ketjua laittanut pystyyn. Herätin keskustelun aiheesta kun siinä on paljon muutakin kuin ohi käveleminen.
Totta IRL spam. Filttereitä tohon ei löydy.
Sisäpiirin tietoa, kannattaa flirttailla tai lyödä laukulla :DVarsin nopeasti käy ilmi, että minä olen ryhmämme häirikkömagneetti. Miten kaikki ruskeaa kuolaa valuttavat herskanistit ja juuri vankilasta vapautuneet pilvenhaikailijat aina onnistuvatkin löytämään juuri minut? Ei siinä mitään, juttelu on ihan mukavaa, paitsi silloin kun uhataan lyödä laukulla tai kävelykepillä tai käydään flirttailumielessä liian tuttavallisiksi
Totta IRL spam. Filttereitä tohon ei löydy.
Sun olisi pitänyt vielä jatkaa tuota juttua sen kanssa.
MiQulis: No nyt tämän kerran sait mun sydämmen herkistymään, joten tehään niin, että mennään naimaan annan sulle siitä 20€, jonka voit lahjoittaa afrikkaan.
Rastapää:öö..Ei
Migulis: Mitä? Minne sun aattesi katosi, etkö sä äsken sanonut, että pitää aatella muutakin kuin omaa etua, ajattale nyt kuinka monta lasta sä juuri nyt tapoit?
Olisi voinut tulla hyviä ilmeitä ituhippiäiseltä.:D