Jep, kyllä ne varmasti kahvitunnilla vaihtaa kaikkien vaikeiden ihmisten numerot keskenään ja pitävät huolen etteivät samaan soita toiste.
Päinvastoin, mä kun olin puhelinmyyjänä, aina kaikille hankalille ihmisille soiteltiin jatkuvasti vittuillakseen useita kertoja illassa, kun oli tylsää.
Sitten, mä en ymmärrä, että miksi pitää hävetä olla ollut puhelinmyyjä, mä ainakin ennemmin koska vaan tekisin puhelinmyyntiä, kuin olisin kaupankassa.
Kassalla saa sen 7 euroa, puhelimen varressa mun keskimääräinen palkka oli aika tarkkaan 10euroa tunti. Sinänsä Tradenomihommiahan ne molemmat on.. Mut kandeeki miettii kaks kertaa ennenku lähtee liiketalouden puolelle AMK:lle
Ei siinä mitään, jonkun se täytyy olla se siwan kassa, ja kaikki rispektit niille, on siin sellanen duuni, et se on sellanen duuni.. /
Jep, Asiaan
Afrikkalaisten auttamista mä en kyllä tajua, ei ne koskaan ees opi ottamaan vastuuta itsestään. Edelleen ainoa syy minkä kehitysavulle hyväksyn on se että se estää n-sanojen muuttamisen vielä suuremmissa määrissä tänne pilaamaan meidän maata ja kansaa. Edelleen parempi ratkaisu olisi laittaa kaikki afrikkalaiset maahantulokieltoon, ja automaattinen karkoitus kaikille, myös turisteille, Eipähän tulisi turvapaikkaturisteja.