Hyväntekijät kaduilla? Apinoita vai oikeita hyväntekijöitä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Minä olen ja sen jälkeen olen yrittänyt olla kohtelias heitä kohtaan. Viides "haista vittu" ensimmäisen 30min aikana ei ylennä mieltä.

Tähän on pakko nyt puuttua. Onko mielestäsi KOHTELIASTA jatkaa sitä paskanjauhamista kolmannen selvän "EI" -vastauksen jälkeen?

Duuniahan ne tekevät, mutta joku roti sentään siihen ihmisten ärsyttämiseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No, puhelinmyyjät. Vähän samanlainen tekniikka (pitää huolen, ettei sama puhelinmyyjä soita sulle enää uudelleen)
Kun se kysyy haluatko tilata lehden, pyydät sitä kertomaan yksityiskohtaisesti kaiken lehdestä, siinä menee 10-15min (puhelinmyyjän laskuun).
Kun se on kertonut niin sano, ettet oikeen ymmärtänyt ja pyydät selittämään uudelleen. Sitten kun 30min paskaa on jauhettu niin toteat vaan tylysti, että "ei kiinnosta". Ei varmasti soittele sanomalehtipojat enää :kippis1:

Jep, kyllä ne varmasti kahvitunnilla vaihtaa kaikkien vaikeiden ihmisten numerot keskenään ja pitävät huolen etteivät samaan soita toiste.

Tulipa luettua tämä ketju ja muutamat kommentit Afrikasta. Haluaisin mainita muutaman seikan:
- Väestönkasvu on jo hidastunut maailmanlaajuisesti.
.

Globally, the population growth rate has been steadily declining from its peak of 2.19% in 1963, but growth remains high in the Middle East and Sub-Saharan Africa
:rolleyes:

Joo kyl se vituttaa jo se ajatuskin et joudut miettii mistä kuljet ettet joudu niiden feijjarien ahdistelemaksi. :curs: Ei kyl kenenkään tarttis tuntea oloansa ahdistuneeks julkisilla paikoilla. Mars, mars sinne seinän viereen vaan... :whip:

Ja nää helvetin ruusun tyrkyttäjät mitkä "ryöstää" ihmisiä... olen odottanut kun sellainen tulee seuraavan kerran kohdalle niin otan ruusun kiltisti vastaan ja kiitän kauniisti ja poistun paikalta. Siinähän rupee sit vikisee... ;)

Ja sit toi afrikan tilanne... Seuraava teksti aiheuttaa varmaa lämpimiä ajatuksia mutta sanompa kuitenkin. Miken kanssa samaa mieltä että aids on evoluution luomia juttuja. Minä olen kuitenkin sitä mieltä, että kaikki epidemia sairaudet, lapsettomuus, homoseksuualisuus, sodat, luonnonmullistukset etc. ovat luonnon oma keino yrittää rajoittaa ihmispopulaatiota ja pitää tää pallo hengissä. Vituikshan se meni, mutta yritys hyvä 10. :rock:

Saa lynkata, mutta kattoo vaan etten jää sit mihkää löyhkää :urjo:

Jep, kyllä ne varmasti kahvitunnilla vaihtaa kaikkien vaikeiden ihmisten numerot keskenään ja pitävät huolen etteivät samaan soita toiste.

Päinvastoin, mä kun olin puhelinmyyjänä, aina kaikille hankalille ihmisille soiteltiin jatkuvasti vittuillakseen useita kertoja illassa, kun oli tylsää.

Sitten, mä en ymmärrä, että miksi pitää hävetä olla ollut puhelinmyyjä, mä ainakin ennemmin koska vaan tekisin puhelinmyyntiä, kuin olisin kaupankassa.

Kassalla saa sen 7 euroa, puhelimen varressa mun keskimääräinen palkka oli aika tarkkaan 10euroa tunti. Sinänsä Tradenomihommiahan ne molemmat on.. Mut kandeeki miettii kaks kertaa ennenku lähtee liiketalouden puolelle AMK:lle

Ei siinä mitään, jonkun se täytyy olla se siwan kassa, ja kaikki rispektit niille, on siin sellanen duuni, et se on sellanen duuni.. /:offtopic:

Jep, Asiaan:)
Afrikkalaisten auttamista mä en kyllä tajua, ei ne koskaan ees opi ottamaan vastuuta itsestään. Edelleen ainoa syy minkä kehitysavulle hyväksyn on se että se estää n-sanojen muuttamisen vielä suuremmissa määrissä tänne pilaamaan meidän maata ja kansaa. Edelleen parempi ratkaisu olisi laittaa kaikki afrikkalaiset maahantulokieltoon, ja automaattinen karkoitus kaikille, myös turisteille, Eipähän tulisi turvapaikkaturisteja.

Off-Topic, mutta puhelinmyynti on epäoikeudenmukaista tiettyjä ihmisryhmiä kohtaan. Esim. vuorotyötä tekevät tai liikuntarajoitteiset tykkäävät varmaan kovasti, jos joku Lasse Lehtikauppias soittaa ja sanoo "Nyt olis Jallu vaan 50 egee/vuosi". Faija kertoi hänen asuessaan nuorena Riihimäellä, että erään yövuoron jälkeen päivällä nukkuessa joku kauppias tuli ovelle pimpottamaan ovikelloa. Kun faija sai raivarin ja vaahtosi äijälle, äijä vastaa tylysti "ruuvaa ovikello pois". Ihan kuin se estäisi heitä ja häiriötä. Voihan siihen oveen koputtaa ja hakatakin.

Kun meitsi oli vielä ihan nappula, oli meidän ovelle tullut joku Afrikan-setä kauppaamaan postikortteja. Meikällä oli reippaana pikkupoikana paha tapa mennä ensimmäisenä ovea avaamaan, jolloin myös tällä kertaa menin. Olin avannut oven ja havainnut tilanteen, jolloin huusin iskälle olohuoneeseen "Isi tuu ovelle, täällä on naapuri". Isi vastaa: "älä valehtele" (no, en mäkään välttämättä uskoisi). Oli joo setä tullut kauppaamaan, muttei mitään muistaakseni ostettu.

Mä en kyllä ymmärrä mikä helvetti siinä on n iin kamalaa jos joku tulee puhumaan, varsinkin jos se puhuminen loppuu "ei kiitos"- kommentilla. Mun elämäni ei kaadu edes siihen että sanoisin 5 kertaa päivässä "ei kiitos" joka ainoa päivä. Nämä ihmiset luulevat tekevänsä/tekevät hyvää eri asioiden eteen, ja kaikki härskit, vittumaiset ja alentavat kommentit ovat kyllä häpeäksi sanojalle itselleen.

Itsekin olen joskus huonona päivänä haistatellut tv-lupatarkastajille, vedättänyt huvikseni ja piilovittuillut puhelinmyyjille jopa 20 minsaa ja käskenyt hihhuleita vetämään vitun päähänsä, mutta jälkikäteen ajatellen se jämäkkä "ei kiitos" olisi riittänyt joka kerta. Ja sen sanomisen ei pitäisi keneltäkään olla liikaa vaadittu.

Kaikki megafooniin huutelu ja ihmisten repiminen sekä eli nkeinonharjoittamisen hankaloittaminen onkin eri asia, ja näihin pitäisi ollakin vahvemmat säännöt.

Varmaan maksat veroja mielelläsi, mutta varmaan vielä mieluummin nautit sadistisesti kun progressio napsahtaa jollekin enemmän tienaavalle.

En nauti, minä puhun vain omasta puolestani minä maksan verot mielelläni suuremmastakin ansiosta, eikä maksamani perintövero haitannut minua.

kateuden kulttuuri :haart:

ei mikään ole ihanampaa kuin iltaisin miettiä paljonkohan naapurit tienaa ja jos tienaavat enemmän, toivottavasti jää käteen vähemmän kuin itelle

Sinähän saat viettää iltasi niin kuin haluat, ei se minulle kuulu. Mutta yhteiskunta ei pyöri ilman rahoitusta ja "verot" kerää aina joku tavalla tai toisella.

Sinun mielestäsi progressivinen verotus on kateutta, jonkun toisen mielestä se on realistista ja suht. oikeudenmukaista politiikkaa, köyhiltä ei paljon veroja saada.

Ja nää helvetin ruusun tyrkyttäjät mitkä "ryöstää" ihmisiä... olen odottanut kun sellainen tulee seuraavan kerran kohdalle niin otan ruusun kiltisti vastaan ja kiitän kauniisti ja poistun paikalta. Siinähän rupee sit vikisee... ;)

En tiedä miten noi Suomessa toimii, mutta eteläisemmässä Euroopassa en tota kokeilisi, ainakaan yksin ollessani. Sieltä nimittäin tulee aika nopeeta useampi miespuolinenkin "kaupustelija" avuksi ja saattaa olla että pääsee lopuistakin rahoistaan.

Mutta jos joku ruusun väkisin kouraan työntää, niin oishan se peliliike sanoa, että kiitos ja lähteä käveleen. Minkäs tuo kaupustelija sille sitten vois? Itseppä sen käteen antoi.

Eilen toimi hyvin kun pummin jokaiselta kohdalleni tulleelta feissarilta vitosta. Huusin heti aina kun ne yritti ottaa mut uhriksi, että olisko sulla heittää vitosta. Sitten kun ne oli hankalan näkösenä siinä, niin sanoin, että ei kato mullakaan ole sulle yhtään ylimmäärästä. Enkä joutunut edes pysähtymään, kun esitin pyyntöni jo hyvän matkan päästä.

Nyt olen viikon hengaillut Helsingissä ja feissaajiin on hyvin toiminut kiireisesti todettu: "Je ne parles pas Finlandais."

Tuli tuosta Miken kertomasta naruja heiluttelevasta miekkosesta mieleen Tampereen Hämeenkadulla kiertelevä vanha posetiivarin soittelija, meinaa itku päästä aina kun sen näen ja lompakko aukeaa kuin itsestään! Muuten ei kyllä sydän sula vaikka olis mitä nälkäisiä neekerilapsia peltikippoineen, mutta se sympaattisesti hymyilevä partanaama-posetiivari vaan on niin.. :itku:

Vituttaa kaikki tuollaiset kinuajat. Muutenkaan tykkää ihmiskontakteista yhtään, sitten tullaan väkisin jotain kinuamaan kun yrität mennä esim. kauppaan. Tosin nykyään mun kimppuun hyökkää enää vain hihhulit, kai musta näkyy että tarvitsisin pelastusta ja että mulla ei ole rahaa :D

Lahdesjärven ABC:lla pyörii joskus iltaisin semmoinen vanhempi pariskunta jakelemassa parkkipaikalla jotain hihhuli-flyereitä ja ne yrittää värvätä johonkin Jeesus-juttuihin. Sanoin sille naiselle suoraan että "mä kuulun siihen toiseen joukkueeseen" kun se alotti Jeesuksesta jorinoimisen ja jatkoin kävelyä pysähtymättä. Sillä kesti joku 5 sekuntia reagoida ja sitten olin jo kerinnyt kävelemään aika pitkälle kun se huusi "..ei kannattais.." Ihme kyllä mun auton ikkunaan ei ollut ilmestynyt sellasta spam-viestiä, muille oli :)

Sori kaikille, oli taas offtopiccia.

Yhdellä WWF:n hemmolla on melkoisen hiottu tekniikka: Kävelin kohti Kampin keskusta ja olin valmistautumassa henkisesti olemaan tyly ja inhottava että pääsisin metrolle mahdollisimman nopsaan. Noh siinä entisen bussiaseman kohdalla on niiitä puita istutettu sellaisille pienille korokkeille. Tällaiselta korokkeelta puun takaa tämä rastatukkainen maailmanparantaja sitten hyppää pitkällä loikalla eteeni ja huutaa 'Väijytys!' Mitä V***UA! :eek: Tyypillä ei ollut edes sellaista 'liiviä' missä lukee selvästi järjestö nimi. Vähän paremmilla reflekseillä ja sopivalla temperamentilla varustettu pimu olisi jo varmasti hutkaissut päin näköä, kun tollanen 'hihhulin' näköinen tyyppi tekee yllätys-hyppy-lokkauksen jostain puuntakaa.... Alkaa kyllä ylittää hyvän maun rajat ja reippasti :wall:

Onkohan ollu näiden hippien palkkauksesta puhetta. Tämän päivän Taloussanomissa oli juttua näistä tyypeistä ja kerrottiin tuntipalkan olevan noin 10euroa + mahdolliset bonukset.

kävelin tässä pari viikkoa takapekin tuossa "kaupungilla" tulin just kaupasta ulos joku mummeli suoraan sanottuna hyökkäs sivulta ja sano jotain "tiesitkö että jeesus rakastaa!" :D kävelen vaan eteen päin ja nauroin :D

Roin Lordi-aukiolla istuskelin pitkän aikaa ja toivoin että Luonnonsuojeluliiton suloinen pikku feissarityttö olisi tullut juttelemaan. Ei tullut vaan vältteli katsekontaktia.

Varmaan mun naama.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom