Hyväntekijät kaduilla? Apinoita vai oikeita hyväntekijöitä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1414920

Tämä laittaisi vituttamaan jo aika pahasti. Kyllä nyt edes omassa kotonaan pitäisi saada olla rauhassa ilman, että kerjääjiä juoksee oven takana. Jos laittaisi oveen lapun tyyliin "kerjääminen ja kaupustelu kielletty" ja joku tulisi kuitenkin ruinaamaan rahaa niin saisikohan tuosta jo poliisijutun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1414920

Tämä laittaisi vituttamaan jo aika pahasti. Kyllä nyt edes omassa kotonaan pitäisi saada olla rauhassa ilman, että kerjääjiä juoksee oven takana. Jos laittaisi oveen lapun tyyliin "kerjääminen ja kaupustelu kielletty" ja joku tulisi kuitenkin ruinaamaan rahaa niin saisikohan tuosta jo poliisijutun.

Mikäs siinä, saisi vähän vaihtelua Jehovan todistajien ystävällisiin vierailuihin kotiovella!

Jehovilla on niin hyvä sisäinen tiedotus, että he pysyvät poissa, jos heikäläisille vittuilee yhden kerran oikein kunnolla.
Taisin kertoakin täällä siitä kuinka Jehovat tulivat rimputtamaan ovikelloa, kun olin kalsarikännäyksen parhaassa vaiheessa ja tämän jälkeen ei ole heikäläisiä näkynyt.

ei vittu, toivottavasti tajuavat kaupustelu kielletty - kyltit..... ollut mukavan rauhallista kyllä kun ei oo porukka rampannut ovella.

joo menin pyyhe päällä avaamaan ovea (luulin että oli tyttöystävä).

tyrkyttivät lehteä innokkaasti. totesin vaan että "sori mutta mulla on suihkussakäynti kesken" ja ovet kiinni. toivottavasti eivät tule enää..

Luulenko vain, vai ovatkos nämä amnesty-etc. immeiset vähentyneet ainakin Hkin rautatieasemalta? Kenties hipit ovat kesälomalla? Mutta kas mitä on tullut tilalle, jonkinsortin kerjäläisiä?! Etnisiä ihmisiä käsi ojossa kadulla (romanialaisia tms?), intilaisia(?) rukoilemassa kerjuukuppi edessä. Tämäkö on nyt sitten sitä globalisaatiota?:D

Onko mitään uusi tärppejä miten näistä pääsee nopeiten? Turussa tänään 6 eri varainkerääjää pysäytti, ihan sairasta. Tulevat röyhkeämmiksi vain. Huomenna taidan mennä valmiiksi munasillaan tms ja alan pyytämään olisko minuuttia aikaa.

Ja eihän sitä voi aina olla varma ettei raha mene sinne "rattaisiin" vaikka antaisi suorankin lahjoituksen

somalivarastaa.jpg

Onko mitään uusi tärppejä miten näistä pääsee nopeiten? Turussa tänään 6 eri varainkerääjää pysäytti, ihan sairasta. Tulevat röyhkeämmiksi vain. Huomenna taidan mennä valmiiksi munasillaan tms ja alan pyytämään olisko minuuttia aikaa.

sano hail mannerheim ni ne juoksee karkuun kun joku kehtaa muistaa myös suomea.

Minulta on tasan yhden kerran tultu ruinaamaan rahaa. Joku mykkä venäläinen se oli, sanoin haista vittu ja lähin meneen. En tietenkään aina ole noin epäkohtelias, oli muuten vaan huono päivä.

Einiin ja joillain nyt on sattunut olemaan hauskaa... Ohan toi varmaan vuosia vanha kuvakin.

Älä muuta sano, itseäkin ruvennut ärsyttämään vaikka vasta lyhyen ajan olen Turussa asunut. Yksi tapaus: Kävelen kuulokkeet korvilla, näen tytön Amnestyn kyltti kädessä joten lähden tietoisesti kävelemään kadun sisäreunaa kohti enkä katso sinne päinkään, tyttö ottaa kiinni ja kysyy "olisko hetki aikaa?" Otan kuulokkeen pois ja sanon ystävällisesti, että nyt ei kyllä ole. "Mutta eikö olisi hetki aikaa, edes muutamaa minuuttia?" jatkuu, sain yhteensä 3 kertaa sano, että nyt ei ole aikaa. Vaikka oli kohtuullisen ystävällinen, ei ruvennut syyllistämään pahemmin ym. niin ärsyttää silti jos ei edes selvä puhe auta vaan pitää jatkaa jankkaamista. Sitten pitää vielä sukkuloida kävelykadun sen seitsämän muun maailmanparantajan ohi.

Kerran sanoin suoraan, että Amnesty ei tule multa saamaan senttiäkään, niin kauan kun heillä on kielteinen kanta Suomen asepalvelusjärjestelmään. (= totaalit ovat "mielipidevankeja") No, minulla on muutenkin hyvin jyrkkä kanta totaalikieltäytyjiä vastaan. En voi ymmärtää sellaista, että ihmiset jotka kipeästi tarvitsisivat niitä avovankila paikkoja eivät niitä saa, koska joku ei viitsi osallistua ja tukea yhteiskuntaa millään muotoa. No joo, täysin off-topiccia...

Tänään taas katselin kun tuolla manskulla rukoili jotain ulkomaalaisia kahvikuppi maassa ja lapsen kuva vieressä. Ajattelin, että paljonkohan heruisi hilloa, jos menisi puku päällä polvistelemaan manskulle vieressään uuden karhean Audin kuva?
:lol2:
Toi olis kyllä mahtavaa.

Tänään taas katselin kun tuolla manskulla rukoili jotain ulkomaalaisia kahvikuppi maassa ja lapsen kuva vieressä. Ajattelin, että paljonkohan heruisi hilloa, jos menisi puku päällä polvistelemaan manskulle vieressään uuden karhean Audin kuva?

Itellä ei ainakaa omatunto sallis skipata noin ronskin kaverin avunhuutoa. Muutama viissenttinen olis pakko vippaa silinteriin.

Mua ei oo pysäyttäny Helsingissä vielä kukaan :D Oon kai sit niin pelottavan näkönen vaan vaikka tukka päässä onkin

Tulikin mieleen et voishan jotain sulosta kettutyttöä pyytääkkin kaffelle jos sattuu pysäyttämään tuolla kadulla

Mua ei häiritse kyllä juuri pätkääkään kaikenmaailman kerääjät, kerjäläiset sun muut. Jos joku niihin osallistuu(joka ei ehkä kysymättä osallistuisi), niin kyllä se on mun mielestä sen arvoista, että mun kävelyä saa joskus vähän häiritä.

niin kyllä se on mun mielestä sen arvoista, että mun kävelyä saa joskus vähän häiritä.
No vittu jos hihasta nyvitään, niin ei todellakaan saa häiritä. Ymmärrän, ettei sua ehkä häiritse, mutta mua häiritsee melkosen paljon. Muutenkin jos näkee, että mä vaihdan kävelysuunnan jyrkästi sivulle havaittuani viherpiiperön, miksi helvetissä on pakko kipittää siltikin mun eteen "hei, kiinnostaisko"?

Viimeeksi eilen tuli yks Amnestyn likka piipittämään jotain (en kullut, kun oli musat korvilla). Sanoin vain "ei pahemmin."

Tämä tullaan toteuttamaan 14.6. polttareissa, eikun stadiin rahaa antamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom