Koska et itse tee lainkaan mavea, on tuo aika heikko provoyritys.totta, monihan vetääkin maven ilman stoppeja eli fuskaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koska et itse tee lainkaan mavea, on tuo aika heikko provoyritys.totta, monihan vetääkin maven ilman stoppeja eli fuskaa
no tuo nyt on silkkaa valehtelua, mutta rehellisesti sanottuna mulle sama miten kukanenkin mitäkin tekee
Suora lainaus Erämetsän ja Grönforsin teoksesta Massaa! Voimaa!:
siis on aivan selvää että saa apuja. vedä heilumatta 10leukaa ja sätkimällä 10. kumpi tulee keveemmin. ihmettelen suuresti jos ei apuja saa. harvinaistaNo minkä helvetin takia minä tällaisesta valehtelisin, haloja?
eipä siinä mitään provoa ollut. on selvää että on keveempi vetää fuskulla kuin stopista.Koska et itse tee lainkaan mavea, on tuo aika heikko provoyritys.
siis on aivan selvää että saa apuja. vedä heilumatta 10leukaa ja sätkimällä 10. kumpi tulee keveemmin. ihmettelen suuresti jos ei apuja saa. harvinaista
eipä siinä mitään provoa ollut. on selvää että on keveempi vetää fuskulla kuin stopista.
Aivan. Päteehän tuo esimerkiksi penkkiin: on kevyempi penkata ilman stoppia (eli fuskulla) kuin stopista ;)on selvää että on keveempi vetää fuskulla kuin stopista.
totta, monihan vetääkin maven ilman stoppeja eli fuskaa
Niinpä. Itselläni lisäksi tuo stoppien tekeminen on jostain syystä aivan murhaa nikamille, mutta jatkuva liike ei riko selkää vastaavalla tavalla.Kehonrakennuksen kannalta voi olla fiksumpaa vetää ilman stoppeja, jotta jännitys pysyy selässä koko liikkeen ajan
Aivan. Päteehän tuo esimerkiksi penkkiin: on kevyempi penkata ilman stoppia (eli fuskulla) kuin stopista ;)
Koska et itse tee lainkaan mavea, on tuo aika heikko provoyritys.
Maksimisuoritukset liittyvät vain ja ainoastaan voimanostoon, ja voimanostossa käsittääkseni nosto hylätään jos penkissä ei ota alhaalla paussia.kuten varmaan ymmärrät jos haetaan maksimi suoritusta niin penkkipunnerruksessa voi valita teetkö stopin vai et.
En nyt edelleenkään ymmärrä miksi puhut jostain ykkösmaksimeista, vaikka aiheena on kehonrakennustreeni?maastavedossa sitä valintaa ei voi tehdä. jos joku mavettaa fuskulla 100kilolla kutosen niin hankalapa siitä on ykköstä päätellä, jos taas joku vetää 100kilolla kutosen oikein eli sopista on maksimi aika helppo asettaa tiettyyn haarukkaan.
En nyt edelleenkään ymmärrä miksi puhut jostain ykkösmaksimeista, vaikka aiheena on kehonrakennustreeni?
Ja luulit, että se EI näy kilsan päähän? :Dno joo, myönnetään että pieni provo oli mielessä
Ja luulit, että se EI näy kilsan päähän? :D
No itsehän perustelit, että kevennetty leuka on hyvä.Kuinkas sitten kun laitetaan vertailuun Ylätalja ja Kevenetty leuanveto? Eli haluisin vetää vaikka 4 x 15 leukoja myötäotteella mutta en jaksa. Joten vaihtoehtona on kevennetty leuanveto tai ylätalja. Tuossa kevennetyssähän kuitenkin kroppa ja pää liikkuu kuten leuoissakin ja saa aivan loistavan venytyksen ja supistuksen. Tämä oli siis esimerkki
Jos leukoja haluaa kyetä tekemään, on parempi treenata kevennetyillä leuoilla (tai tehdä negatiivisia leukoja), kuin tehdä täysin eri liikettä joka vain näyttää samankaltaiselta (ylätalja).Kuinkas sitten kun laitetaan vertailuun Ylätalja ja Kevenetty leuanveto? Eli haluisin vetää vaikka 4 x 15 leukoja myötäotteella mutta en jaksa. Joten vaihtoehtona on kevennetty leuanveto tai ylätalja. Tuossa kevennetyssähän kuitenkin kroppa ja pää liikkuu kuten leuoissakin ja saa aivan loistavan venytyksen ja supistuksen. Tämä oli siis esimerkki