Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä nyt jokaisen itseään kunnioittavan naturaalikehoilijan / CBB-kilpailijan pitäisi IMO 200 kg etukyykystä saada
Sarcev ei itse asiassa ole serbi, vaan on kotoisin Jugoslaviasta. :jahas:Miks tarttis, jos jalat vaan on Serbi-Sarcevin ja Kekkosen isot.
Hohohoo, maantieto olikin aina biologian ohella paskin aineeni koulussa :Dhttp://fi.wikipedia.org/wiki/Jugoslavia ;)
Kyllä se Serbiakin siihen Jugoslaviaan kuului...
Sarcev ei itse asiassa ole serbi, vaan on kotoisin Jugoslaviasta. :jahas:
Mä tuun huutamaan sulle huomenna että: "vidun geenifriikki JWO, haista paska"!
Nimestä päätellen Sarcev on nimenomaan serbi
Silloin tällöin etu- ja takareisille. Eli 15 minuutin setti reisiojennusta ja -koukistusta vuorotellen. Viimeksi tein kai 18 sarjaa molempia tuossa 15 minuutissa, ja pumppi reisissä oli aika kipeä.Ootko Hulkki käyttäny tota EDT:tä muille lihaksille ku käsille?
Olipas originaali posti. Eihän tuota samaa paskaa ole yritetty meikäläiselle pakkosyöttää täällä kuin viimeiset 5 vuotta. Käytä vaikka searchia jos haluat nähdä mitä olen aina aiemmin tuohon juttuun vastannut.voisit hulkki välillä vähän relata tosta salijutusta. tuntuu että sä haluat niin paljon tuloksia erinäiden huvien kustannuksella. Joo, kyllä sitä voi ajatella, että on tässä aikaa juhlia jne... no eine ehkä tunnu enää niin sellasilta kuin pitäis vanhempana
T: kännissä
Olipas originaali posti. Eihän tuota samaa paskaa ole yritetty meikäläiselle pakkosyöttää täällä kuin viimeiset 5 vuotta. Käytä vaikka searchia jos haluat nähdä mitä olen aina aiemmin tuohon juttuun vastannut.
Silloin tällöin etu- ja takareisille. Eli 15 minuutin setti reisiojennusta ja -koukistusta vuorotellen. Viimeksi tein kai 18 sarjaa molempia tuossa 15 minuutissa, ja pumppi reisissä oli aika kipeä.
Ottaen huomioon, että tuollaisen suorituksen todennäköisyys on tasan nolla, voin luvata vetäväni perskännit jo pelkän EM- tai MM-finaalipaikan johdosta. Todennäköisyys kun tuolle on se sama nolla. :DJos Hulkki joskus voitat CBB:n EM tai MM - mitalin, niin lupaatko lähteä sitten ryyppäämään?:kippis1:
Tuolta löytyy viimeisin kerta: http://www.fast.fi/index.php?mid=455#22Monen toiston sarjoja käytit tuossa EDT harjoituksessa reisille?
Ottaen huomioon, että tuollaisen suorituksen todennäköisyys on tasan nolla, voin luvata vetäväni perskännit jo pelkän EM- tai MM-finaalipaikan johdosta. Todennäköisyys kun tuolle on se sama nolla. :DTuolta löytyy viimeisin kerta: http://www.fast.fi/index.php?mid=455#22
voisit hulkki välillä vähän relata tosta salijutusta. tuntuu että sä haluat niin paljon tuloksia erinäiden huvien kustannuksella. Joo, kyllä sitä voi ajatella, että on tässä aikaa juhlia jne...
Joo, ei se ryyppääminen vaikuta mitään :thumbs:Hulkki sä voisit ihan yhtä hyvin ryypätä joka toinen päivä ja treenata aina samoina päivinä. krapulapäivä ois sit aina se lepopäivä. Kyllä sitä noinki kehittyy.