Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hohohoo, tuossahan vasta ideaa onkin. Jengi veikkaa sentin välein 30-50 cm, ja viimeistään jossain vaiheessa oikea lukema saadaan näin selville. Ongelmana vain se, että en rupea noihin vastaamaan, enkä toisekseen ole ihan oikeasti mitannut niitä hanskoja pitkiin aikoihin.veikkaisin että käsi on 43cm. sano menikö lähelle
Joo on se kumma ku pitää tehä joku asia näin vaikeeks :D Mittaa se hanska ja laita siguun niin ei tuu enää kyselyjä.
45cm on mun arvaus... :whip: :Dveikkaisin että hanska on n,43cm . sano menikö lähelle
[]. Mitä helvetin väliä on hasnkan mitalla, kun se merkkaa MILTÄ SE HANSKA NÄYTTÄÄ. .
Mun arvaus on varmaan kaikista epärealistisin eli 47,5cm.Weak sanoi:45cm on mun arvaus... :whip: :D
Tarkoitat ilmeisesti tätä priorisoitua 2-jakoista:voitko hulkki pistää yhen esimerkin voimapainotteisesta yläkroppapäivästä tossa 2-jakosessa ? liikkeet, sarjat, toistot.
Yläkroppatreeni meni tuota ohjelmaa käyttäessäni näin:Hulkki sanoi:2-jakoinen priorisoitu perustreeni
Plussakaloreilla ennen dieettiä treenasin pitkään 2-jakoisella ohjelmalla, jossa kroppa treenattiin 2 kertaa viikossa läpi: ensimmäisellä kerralla kaikki lihasryhmät ja toisella kerralla pelkät heikot kohdat.
Maanantai: Jalat
Tiistai: Yläkroppa
Torstai: Etureidet, pohkeet
Perjantai: Olkapäät, kädet