Ei tuossa mitään rajaa ole, homma vain vaatii paljon tarkempaa suunnittelua ja rauhallisempaa dieettiä, parempaa dieetin lähtökuntoa, suurempaa lihaskatoa, jne kuin hormonaalisten apujen kanssa.Miten tiukaksi sinun mielestä on mahdollista itsensä vetää ilman kiellettyjä aineita
Kerran vuodessa kilpaileminen hidastaisi, mutta esim. 1½ vuoden välein kilpaileminen taas mielestäni sallii riittävän pitkän treenikauden selvän kehityksen aikaansaamiseksi. Siksi tähtäänkin seuraavaksi kevään 2008 kisoihin, jolloin taukoa ensimmäisen ja toisen kisan välille tulee juurikin se 1½ vuotta.salliiko kilpaileminen kerran vuodessa/kerran kahdessa vuodessa tarpeeksi suuren lihasmassan kasvatuksen edellisiin kisoihin verrattuna? Eli ehditkö rakentaa välissä tarpeeksi lihasta vai hidastaako natuna kilpaileminen/dieettaminen kehitystä liikaa?
Lavalle tekisi mieli päästä koko ajan uudelleen, mutta mitään järkeä alituisessa kilpailemisessa ei olisi. Itse olen pitkän tähtäimen tavoitteilla mukana näissä classiccitouhuissa, mistä johtuen näen paremmaksi vaihtoehdoksi vielä perusmassaa rakentaessani kilpailla melko harvoin, vaikka kuinka olisi hinkua takaisin lavalle.Ilmeisesti olet sen verran kilpailijaluonne että ei see maksimaalisen lihasmassan kasvatus ole ainoana tavoitteena, vaan myös säännöllinen kanssakilpailijoiden piekseminen
Ja mistäköhän tämä johtuisi?Jos Hulkin vierelle lyödään kuka tahansa Suomen huippukehonrakentaja, on ero lihasmassassa aika radikaali...
En ymmärrä miksi jengi kyselee aionko lähteä kehonrakennuspuolelle joskus kisaamaan. En kuitenkaan ole aikeissa ryhtyä käyttämään horkkaa, mistä johtuen meikäläisen ainoa realistinen vaihtoehto on pysytellä classicissa. Ja kuten olen jo useampaan otteeseen huomauttanut, on jopa Classicin painorajojen ultrakireänä täyttäminen sen verran vaativa urakka ilman ulkopuolisia hormoniapuja, että hommaan voi panostaa täysillä vaikka seuraavat 10-15 vuotta ilman pelkoa siitä, että rajat tulisivat vastaan.
En nyt ole varma mistä kaksijakoisesta ohjelmastani puhut? Noita on nimittäin ollut yksi jos toinenkin.Hulkki viititkö vielä laittaa sen sun vanhan voima/hypertrofia kaksijakoisen ohjelman linkin? Jossaki muussa threadissa se täällä oli mutta onnistuin kadottamaan linkin sinne..