Hulkkaus ja muut treenimenetelmät - kokemuspohjaista analyysia ja pohdiskelua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hulkki
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Koko runko näyttäs aika susipaskalta. Melkein mikä tahansa täältä löytyvä on parempi. Otat vaan jonku ja reenaat sillä. Ei kannata omaa ohjelmaa tehdä ihan vaan siksi että voisi sanoa treenaavansa itse suunnitelemallaan ohjelmalla.

No saisko ton kuosiin jos vähä muuttas sitä. Ei nimittäin kiinostas vaihtaa täysin tota ohjelmaa :s
noh siis pahiten se on vituillaan sen takii,että reenaat kädet ja pohkeet 2 keraa viikossa,muut yhen???Ne 2 muuta päivää,tossa ovat liian kovia suoritettavaks ku ne jumpataa yhen kerran viikkoon,siis rinta,selkä,reidet,olkapäät

No älkääs nyt viittikö :) Kyllä ton saa muutettua ihan hyväksikin.

Esim. näin:
ti. Rinta, olkapäät
to. Etureidet, pohkeet
la. Selkä, ojentajat
su. Takareidet, pohkeet, hauikset

Legenda on puhunut, aloittelijat ottakaa opiksi:

hulkki_copy.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
HAhha:DD

Että tulis rasitusta samoille lihaksille useamman kerran viikossa. Esim. nyt hauikset saa osumaa lauantain ja sunnuntain treeneissä. Noin mä ainakin tekisin, jos jostain syystä treenaisin 4-jakoisella :D

Ilmeisesti 2-jakoisessa ohjelmassa raskaiden treenien progressio olisi hyvä hoitaa sarjapainoilla ja pumppipäivien volyymilla. Voiko 2-jakoisessa ohjelmassa hoitaa tuon progression sekä sarjapainoilla että volyymilla yhtä aikaa?

Esim:

Vk1: 2x70kg
Vk2: 3x72,5kg
Vk3: 4x75kg
Vk4: 5x77,5kg
Vk5: Kevyt
Vk6: 2x72,5kg
jne..

Itse en ainakaan näe järkeä vaihtaa kahta eri muuttujaa samalla kertaa... kuitenkin jompaa kumpaa vaihtamalla saadaan lihakselle joka viikko uutta ärsykettä. Tossa saattaa noi ekat olla jo liian kevyitä.

Itse tekisin mieluummin vaikka:

Vk1: 3x70kg
Vk2: 4x70kg
Vk3: 5x70kg
Vk4: 5x70kg + rest-pausea/pakkotoistoja
Vk5: Kevyt
Vk6: 2x75kg
Vk7: 3x75kg
jne...

Latest posts

Suositut

Back