Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ettei se ois sanonut tuota vain tsoukilla? Vitsaillen extremisminsä olevan nin extremeä, että 7 minsan kävelykin on liikaa aerobista silloin, kun bulkilla ollaan.Pieni kommentti vaan tähän väliin mitä Marko Savolainen sanoi joskus, "ei täällä etelässä voi kehittyä kun pitää kävellä liikaa". Itse mittasin et ruohiksen metrosta menee 7min kävellessä meijerille.. Marginaalista mutta jos noita on kävelyitä yms. on liikaa.. Ei sana tarkka kommentti mutta Marko kai viittasi kiireeseen.
Ylätalja hauiksille 85 kg 4x8
Onko tää joku vitsi vai ootko vaan heikko
Mies varmaan teki tätä hypertrofia treeneissään, jossa tahti on tappavaa. Jos äijä jossain voimapainotteisessa treeneissään tekisi tuota liikettä, oisi rautaa varmaan kolmin kerroin enemmän. Ja tappavasta tahdista sen verran, että hyvä että noin vuosi sitten selvisin edes miehen "kevyestä" treenistä, saatekka sitten niistä kovemmista.skuge sanoi:Onko tää joku vitsi vai ootko vaan heikko
Ja saanko kysyä mikä :itku: on ylätalja hauiksille? :D
Kuten olen esim. eri forumeilla, blogissani ja vastauspalstallani useaan kertaan kirjoittanut, pidän harjoittelun kuormitusvolyymia ehkä olennaisimpana kasvatettavana ja syklitettävänä muuttujana nimenomaan lihaskasvua tavoittelevalle treenaajalle.Mitäpä on herra Hietalalla (vitun typerää IMO kutsua jotain irc/foorumi/whatever nickillä varsinkin kun oikeakin nimi on tiedossa) sanottavaa volyymitreeneistä?
Ihan normi HD-tyylinen jalkatreeni tehtiin, pari kovaa sarjaa per liike. Smith-kyykkyä boksilta, hackia, prässiä, vipuvarsihackia ja reidenlähennystä. Ja kuten olen tuosta DVD:lle päätymisestäni moneen kertaan kirjoittanut, oli Marko halunnut DVD:n kuvausviikolla jonkun kaveriksi jalkatreeniin mutta kukaan ei ollut riittävän hullu lähteäkseen treenaamaan jalkoja Supermassan kanssa, joten joku oli sitten ehdottanut meikäläistä. Taisi olla perjantai-ilta ja olin juuri tehnyt viikon toisen Doggcrapp-jalkatreenini, kun Mike sitten kysyi salilla haluaisinko treenata huomenna jalkoja Maken kanssa DVD-kuvauksissa. Aluksi kieltäydyin hommasta, koska olin aika rikki jo maanantaina ja perjantaina tehdyistä täysitehoisista jalkasessioista, mutta soitin sitten myöhemmin Mikelle että olen mukana. Ja seuraavana iltana sitten väännettiin tuo jalkasetti Maken kanssa, hauskaa oli. Reidet kramppailivat aika lahjakkaasti treenin jälkeen, kumma juttu :Dps:Ite Maken viteota en oo nähny joten ois kiva kuulla mitä teitte tossa yhteisessä jalkatreenissä,ja yleensä miten päädyit tuohon treeniin:kysykö marko vai mistä tuo juttu lähti käyntiin
Näin kyllä kysymyksesi jo ensimmäisellä kerralla, mutta en vastannut siihen koska en ole mikään juoksutreeniasiantuntija, enkä ymmärrä miksi luulet minun tietävän tuosta aiheesta yhtään enempää kuin esim. itse tiedät?
Kaikki treenini yli viimeisen vuoden ajalta löytyvät blogistani.Mitenpä Hulkki vatsat yleensä treenaa? Eli mitä liikkeitä, paljonko toistoja, paljonko sarjoja, kuinka monesti viikossa, minkä treenien yhteydessä jne.
En juo kahvia, mutta kofutabuja käytän dieetillä.juoko hulkki kaffea tai käytätkö koffeenitapletteja?
Eipä oikeastaan. Itse en ole oikeastaan koskaan pyöristyneellä selällä liikkeitä tehnyt, vaan kaikki alaselän treeni on aina suoralla selällä staattista työtä. Tosin ihan puhtaasti maalaisjärjellä ajateltuna on tuskin ainakaan pahasta myös sisällyttää ohjelmaan esim. kevyellä vastuksella tehtyjä selänojennuksia (esim. Kaz-veto tai pyöreän selän ojennus).Hulkki
Oliko sulla mielipidettä siihen suorien selkälihaksien treenaamiseen?
Kevyt pikajuoksunomainen treeni ei haittaa palautumista, mutta kovatehoinen pikajuoksu on erittäin hyvää ja samalla raskasta treeniä jaloille. Säännöllisellä harjoittelulla, esim. 2 x viikossa, ja tehoja hitaasti kasvattamalla ei juoksutreenit tule haittamaan palautumista kovin merkittävästi. Juoksutreenin yhteyteen voi hyvin liittää hyppelyitä tai vaikka painonnostoliikkeitä, jolloin saa monipuolisen harjoitusrasituksen nopeuden ja räjähtävyyden osalta.Kuinka paljon juoksu/spurttiharjotukset/lenkit haittaa jalkojen ja lonkankoukistajien palautumista? Jos nyt alotan ne, niin mitä pitää ottaa huomioon?
Pakkotoiston venyttelyopasMihis perustat noiden lihaskalvojen venytykset?
Olisko netissä jonkinlaisia tutkimustuloksia, miten ja milloin kuuluisi venytellä, jotta saataisiin ne lihaskalvot venymään ja lihakselle lisää tilaa kasvaa?