hulkin tulokset

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by pååtta
http://members.surfeu.fi/hulkki/kehitys.htm

Satuimpa eksymään noille hulkin sivuille...vaikka kaveri treena bodytyyliin niin kyllä voimaa löytyy. Eniten pisti silmään toi 140 kilon penkki 17 vuotiaana,joka on mun mielestä saakelin kova!
Tollahan ois ollu vahvoilla junnujen penkkikisoissa

Noita "luonnon oikkuja" voiman suhteen löytyy vissiin aina silloin tälloin. Muistuu oma yläaste mieleen kun eräs tuttavani nosti tuon 140kg itse painaessaan 65kg ollessamme vain 15 vuotiaita! :worship: Yritettiin monesti työntää se jonnekin junnujen penkkikisoihin, mutta se vaan kieltäyty vaatimattomana miehenä. Se veti jo sillon hemmetin tarkkaa ruokavalioo ja eli sillon jo pelkälle treenille...sit se vaan lopetti jotain 16 vuotiaana, kasvatti pitkät hiukset jne.

Enpä sanoisi että toi 140 kilon penkki 17-vuotiaana oli mulla mikään kova tulos, sillä otin sen hirveässä bulkissa - muistaakseni painoin yli 100 kiloa vaikkakin vatsat näkyivät vielä.

1. Pekka Loikkanen 86 100,40 LepU 155,0
2. Sami Puhilas 86 126,40 SVO 2000 140,0
3. Ville Eskelinen 86 123,35 KiuJä 135,0
4. Niko Andersson 87 104,10 M-Club 132,5
5. Jani Rainela 88 107,85 I-HV 120,0
_. Matti Hietala 87 115,70 PV 0,0

Tossa nuorten sm penkkikisoijen tuloksia tosta hulkin painoluokasta.Kyllä tuolla 140 rakaa penkki ois aika kova nosto

Tossa nuorten sm penkkikisoijen tuloksia tosta hulkin painoluokasta.Kyllä tuolla 140 rakaa penkki ois aika kova nosto
Ei jotain kisanostoja ja mun salipenkkiä voi oikeasti ruveta vertailemaan. Kisoissa käsittääkseni tanko pysäytetään sekunniksi pariksi rinnalle kun taas itse kosketin tangolla rintaa ja siitä saman tien ylös (ei pomppua kuitenkaan).

Penkki on muuten täysin turha liike. Dippi lisäpainoilla ja vinopenkki sopivat kehonrakennustreeniin ainakin omalla kohdallani paljon paremmin.

Originally posted by Hulkki
Ei jotain kisanostoja ja mun salipenkkiä voi oikeasti ruveta vertailemaan. Kisoissa käsittääkseni tanko pysäytetään sekunniksi pariksi rinnalle kun taas itse kosketin tangolla rintaa ja siitä saman tien ylös (ei pomppua kuitenkaan).

Penkki on muuten täysin turha liike. Dippi lisäpainoilla ja vinopenkki sopivat kehonrakennustreeniin ainakin omalla kohdallani paljon paremmin.

Eikö ole hieman liioiteltua sanoa penkkiä TÄYSIN turhaksi liikkeeksi???:eek:

Originally posted by battleaxe
Eikö ole hieman liioiteltua sanoa penkkiä TÄYSIN turhaksi liikkeeksi???:eek:
On. En vain voinut jättää mahtavaa provotilaisuutta käyttämättä kun huomasin tämän threadin olevan voimanostopuolella. ;)

Jos vakavasti puhutaan, on penkki ihan kohtuullisen hyvä yläkropan punnerrusliike. Mutta paljon parempiakin vastaavia liikkeitä on: vinopenkki, kapea penkki, dippi, penkki käsipainoilla, vinopenkki käsipainoilla...

Näin siis kehonrakennusnäkökulmasta. Voimanostajalle penkki on pyhä liike siinä missä kyykky ja maastavetokin.

Voimanostajalle penkki on pyhä liike siinä missä kyykky ja maastavetokin.

No ei nyt ihan niinkään. Ainakaan omasta mielestäni. Penkki on kyllä kolmasosa suorituksista, mutta usein noin neljäsosan luokkaa yhteistuloksesta. Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, mutta kunhan hiukan täsmensin vain. ;)

1. Pekka Loikkanen 86 100,40 LepU 155,0
3. Ville Eskelinen 86 123,35 KiuJä 135,0
4. Niko Andersson 87 104,10 M-Club 132,5
5. Jani Rainela 88 107,85 I-HV 120,0
_. Matti Hietala 87 115,70 PV 0,0

By the way:
Pekka Loikkanen punnerti eilen 205 joka on uusi Me, vaan eo ollu ku kaks ykköstason tuomaria, eli epävirallinen

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Little boy
By the way:
Pekka Loikkanen punnerti eilen 205 joka on uusi Me, vaan eo ollu ku kaks ykköstason tuomaria, eli epävirallinen

Toi vituttaa varmasti.(itse saman kokenut). Taitaapi Pekalla uus paita toimia hilppasen hyvin. Se on :thumbs:

Toi 205 oli vähän vaikeen näkoinen mut seuraavalla tuli helpon näköinen 207,5 , mut vissiin liian lyhyt pysäytys

Saman kylän poikia.
Taitaa penkata nyt 150kg ja salilla käy toinen saman ikäinen ja tulokset on samaa luokkaa, joten en nyt sanoisi että tuo Hulkin tulos niin kova on.

Originally posted by Kaira
No samapa tuo mitä sä sanoisit :david:

Kyllähän se kova tulos on, vielä kun bodytyylillä mennään.

140kg penkki on aina yhtä kova/heikko tulos, riippumatta siitä treenaako body-tyylillä, vai voimanostotyylillä, tai vaikka ei treenaisi ollenkaan. 140 on aina 140

Originally posted by Aku-A
Saman kylän poikia.
Taitaa penkata nyt 150kg ja salilla käy toinen saman ikäinen ja tulokset on samaa luokkaa, joten en nyt sanoisi että tuo Hulkin tulos niin kova on.

Heh, eli jos tiiät pari tyyppiä jotka tekee saman tuloksen niin se heti tarkoittaa sitä että "eipä oo kovin kova tulos". Miekin tiiä pari tyyppiä jotka penkkaa yli 200, joten eipä oo juuri minkäänlainen tulos..
Kyllä mun mielestä 140kg 17 vuotiaana on aina kova tulos, olipahan samalla salilla vaikka 140 jannua jotka penkkaa saman.

Kyllä 140 on kova 17-vuotiaana......meijän paikallisella salilla aikuiset miehet (20-30 vuotiaat) niin ei niistäkään löydy kuin 3 ketkä tuon ylittävät .....yks 190 kg (aika mosse) ja kaks muuta jotain 140-150 välillä:D

No olishan se tuolla kisoissa menny ihan hyvin, mut uskon kyllä että jos aloittaa 13 tai 14-vuotiaana niin tuohon tulokseen kyllä pääsee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom