hulkin tulokset

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Originally posted by Aku-A
No olishan se tuolla kisoissa menny ihan hyvin, mut uskon kyllä että jos aloittaa 13 tai 14-vuotiaana niin tuohon tulokseen kyllä pääsee.

Niin no sä taisit olla 15 vuotta vanha? enään 2 vuotta niin nostat 140 kg penkistä, helppohan se on joo:rolleyes:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by Aku-A
No olishan se tuolla kisoissa menny ihan hyvin, mut uskon kyllä että jos aloittaa 13 tai 14-vuotiaana niin tuohon tulokseen kyllä pääsee.

Luulet väärin. Jos ei yksinkertasesti oo lahjoja niin vaikka aloittas 11 vuotiaana, ei välttämättä 17 vuotiaana penkkaa kuin satasen.

Originally posted by pååtta
1. Pekka Loikkanen 86 100,40 LepU 155,0
2. Sami Puhilas 86 126,40 SVO 2000 140,0
3. Ville Eskelinen 86 123,35 KiuJä 135,0
4. Niko Andersson 87 104,10 M-Club 132,5
5. Jani Rainela 88 107,85 I-HV 120,0
_. Matti Hietala 87 115,70 PV 0,0

Tossa nuorten sm penkkikisoijen tuloksia tosta hulkin painoluokasta.Kyllä tuolla 140 rakaa penkki ois aika kova nosto

eli onkos tuossa listassa ekana syntymävuosi, paino, seura ja tulos?

aika ylivoimainen mun mielestä tuo loikkanen! nuo seuraavatkin sijat on ansaittu hyvillä tuloksilla mutta mutta omaa painoakin on aika paljon. toiseksi sijoittui jos punnersi reilut 10 kg oman painon?

Ois kyllä ihan kiva tietää paljon jätkät jotakin muutakin kuin penkkiä ja semmosia... Laittakaa hauista, Soutua, Dippiä jne. kehään ennemminkin enemmän ainakin!!!!

Originally posted by Fixxxer
Ois kyllä ihan kiva tietää paljon jätkät jotakin muutakin kuin penkkiä ja semmosia... Laittakaa hauista, Soutua, Dippiä jne. kehään ennemminkin enemmän ainakin!!!!
Viimeksi kun tarkistin, niin voimanoston nostomuotoihin ei kuulunut hauista, dippiä, eikä soutua. Joten koska nuo liikkeet eivät ole voimanoston nostomuotoja, niin niistä puhutaan varmaankin enemmän tuolla treeni ja ravinto-osiolla. :haart:

Penkkipunnerruskisassa ei kysellä paljollako teet hauiskääntöä tai paljonko on hanskan ympärys. Siellä perkele penkataan niin perkeleesti.

ÖÖ..

Onpas noi nuorten sm-penkkaajat aika hyvissä lihossa. Itse 17 vuotiaana 4 kuukauden salilla käynnin jälkeen nostin 120kg(salinosto) ja itse painon 76kg ja läskiä oli sillonki vielä ja paljo. Mutta pitkämatka on 120:stä 140:een että hulkin tulos ihan kunnioitettava.:piis:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: ÖÖ..

Originally posted by ilkka_83_
Onpas noi nuorten sm-penkkaajat aika hyvissä lihossa. Itse 17 vuotiaana 4 kuukauden salilla käynnin jälkeen nostin 120kg(salinosto) ja itse painon 76kg ja läskiä oli sillonki vielä ja paljo. Mutta pitkämatka on 120:stä 140:een että hulkin tulos ihan kunnioitettava.:piis:

No jaa

Vittu tarkoitinko minä että se Hulkin tulos ei olis ihmeellinen mun tulokseen?
Meijän salilla on n. 30 käyttäjää ja kaks 17 -vuotiasta penkkaa n. 150 ja 16-vuotias 125 kiloo.
Ei ilmeisesti kovin ihmeellistä ole jos penkkaa alle 18-vuotiaana 140, sitä tarkoitin.

Itse olisin hyvin tyytyväinen jos saisin kyseisen raudan nousemaan kyseisessä iässä.

Anthony Clark punnersi 18-vuotiaana penkiltä 600 paunaa eli 272,5 kiloa. Tästä huolimatta Hulkin tulos on kova. Melko harvassa ovat 18-vuotiaat, jotka nostavat 140 kiloa. :worship:

Originally posted by Force
Anthony Clark punnersi 18-vuotiaana penkiltä 600 paunaa eli 272,5 kiloa. Tästä huolimatta Hulkin tulos on kova. Melko harvassa ovat 18-vuotiaat, jotka nostavat 140 kiloa. :worship:

Ei jumalauta, on vaan hirvee tuo Clarkin tulos! Tosin minusta tuo 140 kg:n on varsin kunnioitettava tulos, nostipa sen sitten missä iässä tahansa. Alkaa pikkuhiljalleen tuntumaan, ette esim minulta nouse ikinä.

Originally posted by Hulkki
Jos vakavasti puhutaan, on penkki ihan kohtuullisen hyvä yläkropan punnerrusliike. Mutta paljon parempiakin vastaavia liikkeitä on: vinopenkki, kapea penkki, dippi, penkki käsipainoilla, vinopenkki käsipainoilla...

Näin siis kehonrakennusnäkökulmasta. Voimanostajalle penkki on pyhä liike siinä missä kyykky ja maastavetokin.
Näinhän se on, itsekin tarkastelen tätä penkkiä lähinnä yhtenä rintalihasliikkeenä. Mutta kun ollaan voimanostopuolella, niin todettakoon topiciin liittyen, että kyllä se 140 penkistä 17-vuotiaalle on kova tulos, muttei toki mikään kovin harvinainen. Itse taisin saada tuon 140 vasta 19-vuotiaana.

ööh siis jos kattoo niitä kaikkia tuloksia mitä Hulkki on tehnyt, niin sanoisin että on sekä vahva että nopea mies... Hyppykään ei ole mitenkään huono...

Toinen asia on miten käyttää niitä lahjoja, kukaan ei kai kuitenkaan voi olla super hyvä sellaisessa mikä ei kiinnosta... joten Hulkille kai sopii se bodailu.

Zone-sarja -42%
Originally posted by Ämmbee
Toinen asia on miten käyttää niitä lahjoja, kukaan ei kai kuitenkaan voi olla super hyvä sellaisessa mikä ei kiinnosta... joten Hulkille kai sopii se bodailu.
Enpä menisi sanomaan. On mulla kaiketi keskivertoa paremmat geenit fysiikkapuolella mutta ei mun lahjat siltikään riittänyt edes nuorten SM-kisoja varten kehonrakennuksessa. Siinä mielessä laji onkin maailman kovin, että pelkästään perintötekijät tekevät mahdottomaksi edes (kansalliselle) kilpatasolle pääsemisen noin 95-99 prosentille väestöstä.

Originally posted by Hulkki
On mulla kaiketi keskivertoa paremmat geenit fysiikkapuolella mutta ei mun lahjat siltikään riittänyt edes nuorten SM-kisoja varten kehonrakennuksessa.

Pitää kumminkin muistaa että aika harva siellä lavalla natuna seisoo. Todennäköisesti parin vuoden roinaaminen olisi sinutkin sinne nostanut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom