Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cosmo sanoi:Helou
Oon tässä alottelemassa kyseistä ohjelmaa. Ens viikol ois tarkotus kokeilla 15, 10 ja 5 toiston maksimit. Kokosin tässä pari liikelistaa, joita tekisin vuorotellen. Mitäs mieltä kyseisistä liikkeistä? En oo tehny aikasemmi kyseistä ohjelmaa, joten mitkä liikkeet olisivat parhaita jne.? Onko liikkeiden järjestys sopiva? Vähän opastusta, kiitoksia.
Lista 1
lämmittely, kyykky 2 sarjaa
takareidet (laitteessa) 1 tai 2 sarjaa
lämmittely, penkki 2 sarjaa
lämmittely, maastaveto 2 sarjaa
lämmittely, pystypunnerrus tanko/kp 2 sarjaa
hauiskääntö z-tangolla 2 sarjaa
lämmittely, skull crusher 2 sarjaa
lämmittely, pohkeet seisten 2 sarjaa
Lista 2
lämmittely, prässi 2 sarjaa
takareidet sjmv 1 tai 2 sarjaa
lämmittely, vinopenkki 2 sarjaa
lämmittely, kulmasoutu 2 sarjaa
lämmittely, vipunostot sivuille 2 sarjaa
olankohautus 2 sarjaa
Scott z-tanko 2 sarjaa
lämmittely, ojentajat ylätaljassa 2 sarjaa
lämmittely, pohkeet istuen 2 sarjaa
treenin alkuun ehkä kevyt lämmittely, loppuun itse treeni.Since 1988 sanoi:Nyt kyssäri viisammille:
Jos tekee erillistä treeniä olkapään kiertäjäkalvosimmille, mihin se kannattaisi HST treenissä sijoittaa: treenin alkuun vai loppuun vai kokonaan välipäivälle lenkin yhteyteen. K.kalvosiemien treeni ei ole rankka (löytyy lihasvamma osiolta, en osaa linkittää..) mutta antaa silti olkapäille lisätyötä.
lämmittely alkuun ja vaikka treenin loppuun reverse hyperiä pari sarjaaMyös alaselästä: olisiko hyvä lämmittää alaselkää kevyesti esim. alaselkä penkissä ym. ennen mavea/kyykkyä? Mikä olisi myös hyvä alaselkää, päällisiä tai syviä, vahvistava liike (eristävä?)
Cosmo sanoi:Minkäslaista tulosta jannut on saanu hst-metodilla?
Vargas sanoi:Tämä muakin kiinnostais tietää? tuloksia ja fiiliksiä...
Toinen sykli menossa ja olen tosi tyytyväinen.Vargas sanoi:Tämä muakin kiinnostais tietää? tuloksia ja fiiliksiä...
Dippi sanoi:Toinen sykli menossa ja olen tosi tyytyväinen.
Vaikka HST ei keskitykään voiman hakuun, on kaikilla osa-alueilla painot menneet ylöspäin. Jalkoihin lihasta on tullut niin, että sen näki helposti itsekin, ja muiden kommenteista päätellen yläkroppakin on kehittynyt.
Eniten HST:ssä pidän kuitenkin siitä, että lihaksissa on koko ajan - lepopäivinäkin - sellainen mukava energinen "tuntuu että on tullut treenattua" olo kuitenkin ilman jumia. Kokovartalotreeni tuntuu hyvin luontevalta 3-jakoisen repimisen jälkeen, ja progressiosta tulee pidettyä paremmin huolta kun ohjelma on etukäteen kuudeksi viikoksi suunniteltu.
Ensimmäisen viikon 2x15 sarjat ovat aina yllättävän brutaaleja vaikka ne tehdäänkin melkoisilla lelupainoilla. Ensimmäisellä kerralla on usein :urjo: lähellä. Tämän jälkeen kroppa kuitenkin tottuu ja painot nousevat kuin huomaamatta. Kyykky+mave+kulmasoutu kombon kanssa saa tosin olla varovainen. Sillä vetää helposti alaselkänsä ihan juntturaan, ellei pidä huolta siitä, että maksimit on valittu hieman alakanttiin (tai jättää suosiolla maven 1-2 päivänä pois).
Vaikka olenkin HST-treeniin erittäin tyytyväinen, on tämän syklin jälkeen tarkoitus pitää 2 viikon tauko jonka jälkeen kokeilen taas vaihteeksi 3-jakoista. Tarkoitus on ihan vain shokeerata kehoa vähän erilaisella treenillä.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=854167&postcount=1271Cosmo sanoi:Minkäslaista tulosta jannut on saanu hst-metodilla?
Ylikunnosta ei ole ollut ainakaan minulle ongelmaa, vaikka HST:n lisäksi ajan 6 päivää viikossa pyörällä n. 20 km/päivä. Ei ole ollut flunssaa aikoihin ja uni tulee hyvin ilman hikoiluja tai heräilyjä.Vargas sanoi:Kiitti vastauksesta. Mitens toi ylikunto? onko missää vaiheessa tuntunu siltä? Itteä koko hommassa askarruttaa tuo asia.. Eli miten alkava sellainen huomataan/sitten vältetään?