Nyt toinen kympin viikko menossa ja treenit meni sen verran vituilleen, että heti maanantai jäi pois kun kaupungin sali meni kiinni kesäksi taas, keskiviikkona ihan normaalisetti ja perjantai pois töiden takia. Huomenna sitten täytyy käydä nykäisemässä töiden jälkeen ja huilailla vitosen viikkoja varten.
Painoa on tullut semmoinen neljä viis kiloa give or take pelkästään tuossa neljän viikon aikana, tosin tuossa on virhemarginaalia sen verran, että alussa mitattu kotivaa'alla ja toinen tulos saatu teollisella vaa'alla joka mittaa 100 gramman tarkkuudella 300 kiloon asti muistaakseni. Läskiä en ole juurikaan huomannut kertyneen, housut ovat yhtä tiukat kuin ennenkin
Note to self, seuraavan kierron aikana pitää mitata rasvaprosentti.
Toivottavasti vitosten viikkojen aikana palaa tuo kehityksen tunne kroppaan kun tämä toinen kymppien viikko meni käsille.
Liikkeet on mulla seuraavanlaiset(englanniksi kun en jaksa muistaa kaikkien selväperäisiä suomalaisia nimiä):
Squat
Deadlift
Leg curl, machine
Calf machine
Bent over row
Barbell shrug
Pulldown
Pushdown
Bench press
Lateral raise
Barbell curl
Lisäksi vatsalihaksia rutistuksien muodossa loppuun riippuen viikosta joko yksi todella pitkä tai kaksi pitkää sarjaa. Keskityn niihin myöhemmin, kun saan taas treenin kulkemaan kunnolla.
Pointseja joita on tullu esille:
Itse venyttelin alusta alkaen joka treenin jälkeen suoraan vielä kun veri kiertää ja lämpö on päällä. Kunnolla, siis ainakin 20 minuuttia. Välillä kohotin lämpöä jos pääsi laskemaan. Etenkin olen keskittynyt selkään, koska mielestäni selkävaurioiden riski on suuri tässä treenityylissä, ainakin itsellä(kulmasoutu, maastaveto, pulldown, kyykky, kohautukset samassa treenissä). Kertaakaan selkää lukuunottamatta eivät ole lihakset arastelleet, eivätkä ole olleet kipeät.
Suoraan sanottuna läskiä rupeaa kertymään, koska olen itse leikannut duunin takia aerobiset lähes olemattomiin, ennen treeniä kyllä vedän lämmöt kunnolla päälle kuntopyörällä ja treenin jälkeen olen yrittänyt tuuletella myös pyörällä. Tätähän saa minimoitua jättämällä kaikki snacksit pois, itse on kuitenkin jatkuvan nälän takia joskus viikonloppuisin tullut nakeltua jotain pähkinöitä ja syötyä magnumeita, jotka näyttää olevan mun heikko kohta.
Sen verran, että jos joku keksii jonkun muun hyvän välipalahedelmän banaanin sijalle, niin ehdottakaa ihmeessä. Pistää pierettämään niin penteleesti jos syö banaaneja runsaammin
Sitrushedelmiä en viitsi syödä, enkä liiemmin omenaa.