How to lose a GIRL..( 10 days ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Core
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
farmiankka sanoi:
Jos nainen kertoo kuuntelevansa heviä, niin homma tyssää siihen.

Sä voit lähettää tänne kaikki heviä kuuntelevat naiset, jotka ei sulle kelpaa. Kyllä niille vientiä löytyy meidän porukassa. Me voidaan sitten vastavuoroisesti lähettää sun luokse kaikki heviä kuuntelemattomat. :D

Jos mies laittaa itseään pidempään ulos lähtiessä kuin minä, on jotain pielessä.
Alkoholi ei saa mennä oman hyvinvoinnin ja urheilun edelle.
Fyysisesti ja henkisesti heikompi mies tulee tallatuksi alta aika yksikön,joten turha enää edes yrittää.

Tuossa tuli joulupäivänä käytyä baarissa, tapasin siellä muutamia tyyppejä, tuttuja n. 8 vuoden takaa. Toinen oli/on ihan kamala ruikuttaja! Minusta on ilmeisesti koko tuttavuutemme ajan kiinnostunut ja aina kun nähdään se alkaa lähentelee. Alussa tyyppi oli kovinkin itsevarma, nykyisin parin peppuun taputtelun jälkeen sulkeutuu jonnekkin nurkkapöytään itkemään surkeuttaan. Joulunakin tuumas että "jaahas missukka, sie varmaan vielä sen saman tyypin kanssa olet... Se on varmaan tosi hyvännäköinen, ei tällaisella mun kaltaisella ole sunlaisiin mitään mahiksia yhyhyyh..." Noh, vaikken seurustelisikaan (en sano olevani varattu, koska se on mielestäni valheellista ja epämiellyttävää, omasta vapaasta tahdostanihan minä sitä rakastan), en missään nimessä tuollaista ruikutusta katselisi, ihme nysväystä! Luulisi tosin että jo näin pitkän ajan takaa olisi hällekkin mennyt kaaliin että evvk!!

Jos miehellä on bemari, hän ei ole minua varten :jahas: (en kaipaa tästä keskustelua..)
Jos katsoo säännöllisesti formuloita, jääkiekkoa tms. nej tack.
Eräs jopa kerran tapaani mies hakkui(?) kotikaupunkini naiset, muutama ystäväni mukaan luettuna, huoriksi! En ottanut tyyppiin enää yhteyttä, vaikka hän kovasti yritti soitella ja ruikutti tekstareilla.
Työlleen omistautuminen karkoittaa mut satavarmasti. Työ ei ole elämä, työllä rahoiteltaan elämä.

Jonna83 sanoi:
Jos mies laittaa itseään pidempään ulos lähtiessä kuin minä, on jotain pielessä.
Alkoholi ei saa mennä oman hyvinvoinnin ja urheilun edelle.
Fyysisesti ja henkisesti heikompi mies tulee tallatuksi alta aika yksikön,joten turha enää edes yrittää.

Olet siis miestenhakkaaja? :rolleyes:

Missukka sanoi:
Jos miehellä on bemari, hän ei ole minua varten :jahas: (en kaipaa tästä keskustelua..)

pakko silti kommentoida. perustelut sille miksi ei saa omistaa bemaria? mitäs jos kyseessä on unelmiesi mies noin muuten, mutta, voih kauheata, sehän ajaa pemarilla :eek:

taisin omat kammokkeeni tiivistää aika pitkälle Lötjäke -lanseeraukseen, joka löytyy Suomen kaunein nainen threadista...

..lisätään siihen vielä suuri mustavalkoisen ajattelun halveksunta omasta puolestani.

Esimerkki: "en vois koskaan olla miehen kanssa joka ajaa pemaria tms"
Esimerkki 2: "en ikinä, koskaan, millään vois olla miehen kanssa joka ei oo ekonooomi tms"

Ilecules sanoi:
pakko silti kommentoida. perustelut sille miksi ei saa omistaa bemaria? mitäs jos kyseessä on unelmiesi mies noin muuten, mutta, voih kauheata, sehän ajaa pemarilla :eek:

Ilmeisesti nyt on kysymys "auto on elämäni" miehistä?

Ilecules sanoi:
Olet siis miestenhakkaaja? :rolleyes:

:hyper:

Hakkaajaa minusta ei tekemälläkään saa. Pääosittain hyvä itsetunto ja tieto (hyväksyminen) omista heikkouksista ja vahvuuksista ovat joillekin liikaa.

Missukka sanoi:
Sitten minä en ole ainakaan sinua varten :D Oikeasti, mitä vikaa Bemarissa/kuskissa? Onko sinulla jokin ongelma rahan suhteen, mainitset toisessakin yhteydessä työn/rahan...? Mitä parempaa/erilaista on esim. Corolla-kuskeissa? Itselleni on aivan sama millä autolla ajelen, Bemarin ostin koska se on laadukas, kestävä ja hyvännäköinen saksalainen auto.
En voisi olla naisen kanssa kuka harrastaa/kuvittelee harrastavansa tai aikoo ruveta harrastamaan kehonrakennusta. Toki vartalostaan saa huolta pitää mutta kun/jos lihakset rupevat näkymään niin monoa perseeseen! (EI hymiöitä)

Antza sanoi:
Jes... kilteillekin miehille on tilauksensa ;) (ei saa kuitenkaan sekoittaa nössöjä kiltteihin)

tietenkin on. ikuna en huoli enää miestä (tapaus2), joka kohtelee naista kuin esinettä. millainen mies ei anna naiselle mahdollisuutta saada orgasmia, vaikka siihen menisi vähän enemmän aikaa kuin pari minuuttia?! kysynpä vain. *masennus* löytyykö tästä yhteiskunnasta enää miestä, joka kohtelisi naista kunnioittavasti?

tällainenkin tapaus löytyy..
olin treffeillä pari vuotta sitten yhden ikäisenä Pojan (ei voi luokitella mieheksi) kanssa. tää tyyppi kehui koko ajan kuinka paljon rahaa on mennyt baareissa ja muualla. "hei, tiedäxä, et mulle meni pari hunttia täs yksi ilta.." plaa plaa plaa.. no thanks.

Missukka sanoi:

Bemarit on seksikkäitä autoja ja kääntää ainakin mun pään :hyper: .

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jii82 sanoi:
Useaan otteeseen on nyt noussut esille "liiallinen" kiltteys naista kohtaan, mut mitäs viddua toi tarkottaa..
Oletetaan tilanne (joka osin on kyllä todellisesta elmästä ja melko läheltä seurattu) mut tyttö on päässyt pitkän taistelun jälkeen eroon poikaystävästään joka löi ja suutuksissaan ja kännissä nakkeli tyttöä pitkin lattioita, ja kutsumanimi oli huora tms.
No tyttö löysi uuden miehen joka oli täysin vastakohta, kiltti, avoin rehellinen eikä koskaan löisi naista. Aikaa kuluu noin viikko ja tyttö lähettää uudelle "kullalleen" viestin jossa lukee "tämä juttu ei toimi, mulle ei saa olla liian kiltti. En ansaitse tätä.."
Eli siis suomeks: tämä edellien hakkaaja oli kuitenkin enemmän tytön mieleen!

Kenelle normaalille ihmiselle vois edes tulla mieleen kohdella jotain sellasta tyttöö huonosti joka on joutunut jotain tollasta kestämään..?

Ja mitä helvettiä tarkottaa se et ollaan liian kiltti..? :wall:
Jos on oma elämä ja omat menot, eikä joka asiaa tehdä toisen pään mukaan niin eikö jäljelle jäävänä yhteisenä aikana olis tarkoitus kohdella toista hyvin eikä hakata tai jotain?

No mä näkisin tän asian niin, että sillä tytöllä oli niin huono itsetunto, tuon kauan jatkuneen alistamisen vuoksi, ettei uskonut olevansa hyvän miehen arvoinen. Ja nimenomaan hyvän miehen, koska "liiallinen kiltteys" on minun mielestäni enemmänkin alistumista tyyliin; miehellä ei ole koskaan mitään omia mielipiteitä vaan alistuu aina ja kaikessa toisten käskytettäväksi, naisenkin. Naisen hyvin kohteleminen ei mielestäni ole "liiallista kiltteyttä" vaan pikemminkin suotavaa. Itse ajattelen asian niin, että jos mies on kykenemätön tekemään päätöksiä ja kantamaan niistä vastuun (eli alistujatyyppiä) niin hän on kykenemätön myös olemaan mies, joka on perheen pää.

Mut saa karkuun
-epätoivoinen takertuminen
-pelimiehet
-tupakointi
-alkoholin juominen, pienetkin määrät
-epäkristilliset elämänarvot
-kiroilu
-huono itsetunto, eli päättämätön alistujatyyppi
-fyysinen ja henkinen väkivalta
-rasistiset, halventavat tai sovinistiset kommentit

mut esim. vaikka se jääkiekkomatsin selostaminen on lähinnä söpöä. :haart:

Honey sanoi:
Missukka sanoi:
Jos miehellä on bemari, hän ei ole minua varten :jahas: (en kaipaa tästä keskustelua..)QUOTE]

Bemarit on seksikkäitä autoja ja kääntää ainakin mun pään :hyper: .

Asiaa :worship:

PMLats sanoi:
:eek: Nuorena te nykyään aloitatte...

tarkoitus oli kuvata, että ko. ihminen oli poika-tasoa käytökseltään. ei mies kehu kuinka paljon rahaa menee minnekin jne. tai ainakaan oman käsitykseni mukaan.

21-vuotiaana treffeillä käyminen aikaisin aloittamista? hmm.. entäs ne jotka käyvät treffeillä 14-vuotiaana ja naivatkin saman ikäisenä? eikös se ole sitten yhtä huolestuttavaa..?? :eek:

Aylah sanoi:
tarkoitus oli kuvata, että ko. ihminen oli poika-tasoa käytökseltään. ei mies kehu kuinka paljon rahaa menee minnekin jne. tai ainakaan oman käsitykseni mukaan.

21-vuotiaana treffeillä käyminen aikaisin aloittamista? hmm.. entäs ne jotka käyvät treffeillä 14-vuotiaana ja naivatkin saman ikäisenä? eikös se ole sitten yhtä huolestuttavaa..?? :eek:
Öh, viittasin tuohon viestisi lauseesen "olin treffeillä ... yhden ikäisenä...", lauseesta varmaan puuttui jokin sana ja tuollaisenaanhan tuo tarkoittaa että "kävin treffeillä 1-vuotiaana". Siitä vaan vitsailin kun kovasti huvitti höh :)

Zener sanoi:
Kävipä tässä viime kesänä ravintelissa. Baarissa tapasin pöydässä istumasta todella kauniin, mutta yksinäisen aasialais-syntyperäisen tytön. Olikohan hän kotoisin Filippiineiltä, tai jostain. Tyttö ei ollut edes humalassa. Itse kyllä olin aika hyvässä, kun suoraan kaverin tupareista olin baariin tullut. Boolia oli maisteltu riittävästi illan mittaan. Tosin tyttö ei varmaan huomannut kohtuullisen vahvaa humalatilaani, koska yleensä kirkkaat heikentävät minulla eniten vain muistin toimintaa. Puhe, ja koordinaatio vielä toimii kohtuullisen hyvin.

Juttelin tytön kanssa pitkän tovin, ja hän halusi vaihtaa numeroa. Tyttö olikin kovin innokas alkuun, ja halusi tavata heti seuraavana päivänä. Tekstiviestejä lenteli tiuhaan puolin ja toisin.

Seuraavana päivänä oli sitten ihan kauhea jumppanen. Sain kuitenkin vääntäydyttyä treffeille illalla, kun olin selvinnyt. Treffit alkoivat ihan lupaavasti, mutta sitten tyttö pettyi todella pahasti, kun hän huomasi, että en muistanut juuri mitään edellisillan keskusteluista.

Tyttö vaan tuijotti surullisena minua suklaanruskeilla silmillään, ja toisti lausetta: "You don't remember anything..." :nolo:

Eikä auttanut edes selitykset, että tämä kuuluu suomalaiseen kulttuuriin, ja juon sellaiset humalat, ehkä kerran puolessavuodessa. :lol2:

Been there, done that.

Pari kertaa olen ollut yökerhossa sellaset neljä-viis tuntia eikä mitään muistikuvaa. Viimonen muistikuva on menomatkasta taksissa. Aika surullistahan se on, mutta minkäs teet :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom