Milo sanoi:
Eli jotku tytöt on niin ehdottomia ensivaikutelman kanssa ja sanoo ei suunnilleen jos sun toinen nimi on Taneli. Kunhan saa selville, että mikä mättää niin voit selittää asian todellisen laidan... "Luulitko sä pässi tosiaan, että mun toinen nimi on taneli?"
... Se on Taavi, pöhkö!
:lol2: Tosin, mulle ei nyt ihan aukea, mitä tekemistä toisella nimellä on ensivaikutelman kanssa - muistaakseni oltiin seurusteltu jo muutamakin kuukausi, ennenkuin nykyisen kumppanin kanssa tuli puhetta toisista nimistä... eikä se mulla mitään järkytystä aiheuttanut... tosin se ei myöskään ollut Taneli :D
Pexxikös se siitä liiallisesta innokkuudesta ja kiltteydestä kysyi? (Sori, ei voi muistaa enkä jaksa hakea quotea tähän...) Paljonhan siitä on jo puhuttukin, mutta jos nyt kuitenkin omankin lusikkansa vielä soppaan työntäisi... Eli kiltteys ja ns. kunnollisuus = hyvä, nössöys ja nöyristely = paha. Tämän varmaan palstan miespuolisetkin (noh, ainakin useimmat) allekirjoittanevat, harva kai oikeasti haluaisi kynnysmatto-vaimon/tyttiksen, jolla ei omia mielipiteitä tunnu olevan lainkaan...?
Sensijaan tupakoimattomuus, ahkeruus, huolellisuus, alkoholin vähäinen käyttö, raha-asioista huolehtiminen, kohteliaisuus, huomaavaisuus jne. eivät todellakaan ole minun mielestäni liiallista kiltteyttä. "Ei se ole mies eikä mikään, jos ei ryyppää, polta ja tappele" =
!
Tosin, olisi kyllä toivottavaa, että se kiltteys ei ylettyisi makuukamarielämään asti... ;)
Liiallinen innokkuus taas - no, se taas on aina tapauskohtaista, mutta jos kundi tosiaan kertoo perheelleen seurustelevansa, vaikka sellaisesta ei ole ollut vielä mitään puhetta, vaan pikemminkin on sovittu että ihan ns. kaveripohjalta tässä nyt tapaillaan, niin se menee kyllä meikäläisellä jo yli rajan. Samoin se, että viestejä/puheluita tulvii jatkuvasti, myös kesken työpäivän, ja jos niihin ei heti ehdi vastata, niin loukkaantuminen/masentuminen on tosiasia. Toki tuo Fabienin mainitsema mobiilikylmyyskin on ikävää, mutta ymmärrän kyllä itse sen, että ei kesken työpäivän aina ehdi viesteihin vastata, varsinkaan jos mitään varsinaista, akuuttia asiaa ei ole.
Btw. olemme kumppanini kanssa tulleet siihen johtopäätökseen, että tekstiviestittely on ainakin jossain määrin sukupuolisidonnaista: naiset tuntuvat pitävän siitä kovasti, miehet taas eivät niinkään. Miten on, palstan mimmit ja uroot? ;)