How to lose a GIRL..( 10 days ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Core
  • Aloitettu Aloitettu
PMLats sanoi:
Öh, viittasin tuohon viestisi lauseesen "olin treffeillä ... yhden ikäisenä...", lauseesta varmaan puuttui jokin sana ja tuollaisenaanhan tuo tarkoittaa että "kävin treffeillä 1-vuotiaana". Siitä vaan vitsailin kun kovasti huvitti höh :)

öh, nolostus. :nolo: joo, ikäisenä-sana liikaa, sit vois kuulostaakin järkevältä. en mä nyt ihan 1-vuotiaana treffailemaan alkanut :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mut saa karkuun
-epätoivoinen takertuminen
-pelimiehet
-tupakointi
-alkoholin juominen, pienetkin määrät
-epäkristilliset elämänarvot
-kiroilu
-huono itsetunto, eli päättämätön alistujatyyppi
-fyysinen ja henkinen väkivalta
-rasistiset, halventavat tai sovinistiset kommentit

mut esim. vaikka se jääkiekkomatsin selostaminen on lähinnä söpöä. :haart
Mies joka ei juo, tupakoi tai kiroile on epäluotettava

Viimeksi muokattu:
Onneksi tässä threadissa ei katergorisoida ketään..

Kärjistetty esim; erinlainen musiikkimaku; paha läpeensä.

Ei se ensivaikutelma pidä aina paikkaansa. Tutustukaa ensin edes.

Kilhlasormuksista, naimisiinmenosta ja lapsista puhuminen todella kuullostaa kyllä ihan ensitreffeillä aika oudolta ja epätoivosen puheelta..
Mutta sellasen tytön jonka kanssa puhuminen on helppoa jopa lyhyenkin "lähemmän" tuttavuuden jälkeen en koe sen kummemmin asiaa pahana jos se esitetään sävyyn et "susta tulis hyvä aviomies / isä", eikä varmaan moni muukaan. Lähinnä kuullostaa todella imartelevalta :)

Tuon ymmärtää vielä et jos tytön pitää päästä tupakalle, minkäs sille ihminen tekee ja jokaisen oma asiahan se on, tietty isot plussat tytöille jotka ei polta..mutta siinä mielessä totta et kyl sen röökin vois käydä vetään joskus muulloinkin.

Mitäs siitä ollaan sit mieltä jos tyttö käyttää nuuskaa.. Mun mielestä vielä ällöttävämpää on tyttö joka yllättäen päättää laittaa köntin huuleen ku eism. käy siel tupakalla, ei onneks oo vastaan viel tullu mut tapauksia on kuultu.

Kuinka moni uskoo vielä tänäpäivänä ihan täysin ilman mitään ennakkoluuloja tyttöä / poikaa joka kertoo ensitreffeillä ettei ole koskaan pettänyt ketään eikä aio tehdäkkään sitä..?

Jii82 sanoi:
Mitäs siitä ollaan sit mieltä jos tyttö käyttää nuuskaa.. Mun mielestä vielä ällöttävämpää on tyttö joka yllättäen päättää laittaa köntin huuleen ku eism. käy siel tupakalla, ei onneks oo vastaan viel tullu mut tapauksia on kuultu.

Olen nähnyt naisten tekevän joskus jotain seksikkäämpääkin kuin käyttävän nuuskaa. Vaan ompahan tuo nuuskaaminen urheilijapiireissä yleisempää kuin "tavisten" keskuudessa, niin miehillä kuin naisillakin. Mutta itseasiassa tiedämpä muutaman aika söpön nuuskaavan tyttösen...

Quote:
Originally Posted by Milo
- Sinnikkyys. Ei, ei aina tarkota ei. Vältteleminen ei aina tarkota ei. Joskus voi saada uuden mahdollisuuden, jolla osoittaa ensivaikutelman olevan väärä.

Proteos sanoi:
Kerro tästä lisää jos on omakohtaisia kokemuksia.

Eli muutaman kerran on jänskättäny pirusti eka treffeillä kauniin tyttösen kans ja sillon en oo oikeen parhaimmillani :) ... Oon sitten selittänyt kuinka helvetin hermostunut olin ja plääplää "säälittävää" Myöhemmin sain sitten kuulla tytön suusta että onneksi annoin sulle toisen mahdollisuuden :love:

Ex-tyttökaverini juoksi toka tapaamisen iltana karkuun mua koko ajan :D Olinpa sitten sinnikäs ja tuo tyttölapsi rakastu meikäläiseen... paljon myöhemmin selvis että se oli sillo ekana iltana kaverinsa kanssa tutkinu mun kännykästä viestit sillä aikaa kun kävin ravintolan tiskillä tilaamassa juotavaa. Siihen aikaan kännykässä oli monelta tytöltä kivoja viestejä, joista joku ois voinu luulla mua joksikin ... :rolleyes:

Eli jotku tytöt on niin ehdottomia ensivaikutelman kanssa ja sanoo ei suunnilleen jos sun toinen nimi on Taneli. Kunhan saa selville, että mikä mättää niin voit selittää asian todellisen laidan... "Luulitko sä pässi tosiaan, että mun toinen nimi on taneli?" :hyper: ... Se on Taavi, pöhkö!

Jii82 sanoi:
Useaan otteeseen on nyt noussut esille "liiallinen" kiltteys naista kohtaan, mut mitäs viddua toi tarkottaa..
Oletetaan tilanne (joka osin on kyllä todellisesta elmästä ja melko läheltä seurattu) mut tyttö on päässyt pitkän taistelun jälkeen eroon poikaystävästään joka löi ja suutuksissaan ja kännissä nakkeli tyttöä pitkin lattioita, ja kutsumanimi oli huora tms.
No tyttö löysi uuden miehen joka oli täysin vastakohta, kiltti, avoin rehellinen eikä koskaan löisi naista. Aikaa kuluu noin viikko ja tyttö lähettää uudelle "kullalleen" viestin jossa lukee "tämä juttu ei toimi, mulle ei saa olla liian kiltti. En ansaitse tätä.."
Eli siis suomeks: tämä edellien hakkaaja oli kuitenkin enemmän tytön mieleen!

Kenelle normaalille ihmiselle vois edes tulla mieleen kohdella jotain sellasta tyttöö huonosti joka on joutunut jotain tollasta kestämään..?

Ja mitä helvettiä tarkottaa se et ollaan liian kiltti..? :wall:
Jos on oma elämä ja omat menot, eikä joka asiaa tehdä toisen pään mukaan niin eikö jäljelle jäävänä yhteisenä aikana olis tarkoitus kohdella toista hyvin eikä hakata tai jotain?

Wannabe -terapeutti goodolmob paneutuisi tässä asiassa tuohon tyttösen mitä luultavammin todenperäiseen kommenttiin; "mulle ei saa olla liian kiltti. En ansaitse tätä".

Itselläni oli ennen todella huono minä -kuva, vaikka ei minua lattiarättinä käytetty.. :curs: Itselläni on onni käynyt siinä että olen saanut tapailla mitä mahtavampia tyttösiä ja jossain vaiheessa kun huomaa että nyt ollaan menossa vakavampaan suuntaan niin on tullut vähän semmoinen olo että hetkonen, nyt on joku pielessä, en minä ansaitse tuommoista tyttöä. Tuon ajatuspohjan omaavilla on vähän vaikeampi lähteä toimivaa suhdetta sitten rakentelemaan.

Nykyään minä -kuva on paljon parempi vaikkakin olen jälleen tyttösen kanssa jota en mielestäni ansaitsisi. Mutta huomasinpas että minullakin on paljon annettavaa kunhan olen oma itseni.

Toivottavasti löysit sen pointin mitä tuossa avautumisessani koitin tuoda esiin. :D

Vedetäänpä pikku tiivistys vielä kuvottavasta äijästä/ämmästä:

-ruma
-tyhmä
-haisee pahalle
-käy SK -ravintoloissa
-ei kunnioita muita ihmisiä, käytös muutenkin lapsellista ja vähemmän fiksua
-pakkomielle jostain asiasta (autot, julkimot, tms...)

Näillä eväillä meikä lähtee karkuun kuin hauki rannasta.

Tove sanoi:
Vedetäänpä pikku tiivistys vielä kuvottavasta äijästä/ämmästä:

-käy SK -ravintoloissa
Näillä eväillä meikä lähtee karkuun kuin hauki rannasta.

Hehe, no ehkä 4 vuoden päästä mieli muuttuu kun pääset moiseen raflaan sisään :D

Eikös nämä tupakointi ja alkoholijutut ole itsestäänselviä, että ne riippuu sitten kummastakin osapuolesta mitä toleroi. Mutta pointtina kai oli koko ketjulle vähän vähemmän päivänselviä karkotuskeinoja listata. Ei kukaan nyt mistään hienhajusta pidä...

-Se on myös karmaisevaa, jos tyttö puhuu koko ajan esim isoveljestään. Yksi tapaus on ollut tuollainen, jossa homma karkasi käsistä. Teki mieli sanoa, että oletteko muutakin kun siskoksia.

Milo sanoi:
Quote:
Originally Posted by Milo
Eli jotku tytöt on niin ehdottomia ensivaikutelman kanssa ja sanoo ei suunnilleen jos sun toinen nimi on Taneli. Kunhan saa selville, että mikä mättää niin voit selittää asian todellisen laidan... "Luulitko sä pässi tosiaan, että mun toinen nimi on taneli?" :hyper: ... Se on Taavi, pöhkö!

Tämä osuu naulankantaan :D

Ainakin itse on sinkkuaikoina huomannut, että oman ammatin tai opiskelupaikan mainitseminen ei koskaan nostanut pisteitä naisten silmissä (ohjelmoija --> nörtti --> :urjo: ). Sinänsä kummallista, miten muuten hyvin alkanut keskustelu voi päättyä siihen tietoon, mitä tekee työkseen. Naiset varmaan saa semmosen kuvan, että on semmonen hikinen nörtti , ja aina kotona tietokoneen ääressä selkä kyttyrässä.

Siispä sitä tietoa olen oppinut pantaamaan ensitapaamisella mahdollisimman pitkään, ja koittanut välttää koko puheenaihetta. Kertonut vasta sitten, kun on ihan pakko. :rolleyes:

Kerran taas kaverini sanoi ihan vitsinä yhdelle nätille tytölle narikassa, että olen jalkapalloilija. Yllätys oli melkoinen, kun tyttö kävi sen jälkeen ihan kuumana. Sillä perusteella, että jalkapalloilijoilla on kuulemma hyvä kroppa. No oikeasti en kyllä tykkää yhtään jalkapallon pelaamisesta, mutta tuona iltana vedin sitten futarin roolin loppuun asti. :lol2:

:offtopic:

Zener sanoi:
Kerran taas kaverini sanoi ihan vitsinä yhdelle nätille tytölle narikassa, että olen jalkapalloilija. Yllätys oli melkoinen, kun tyttö kävi sen jälkeen ihan kuumana. Sillä perusteella, että jalkapalloilijoilla on kuulemma hyvä kroppa. No oikeasti en kyllä tykkää yhtään jalkapallon pelaamisesta, mutta tuona iltana vedin sitten futarin roolin loppuun asti. :lol2:

pakko laittaa paremmaksi.

Mä oon ollu joskus hävittäjälentäjä. Suosittelen :D. Oli juhannus ja siiderinmyyjälle tämän totuuden kerroin --> ilta ilmaista siideriä ja kutsu henkilökunnan pippaloihin yöllä. Parisen tuntia siinä kerroin hawkin ja hornetin lentotuntumasta:lol2:.

En vaan voi ymmärtää miten sillä ruuhkatukalla olisi voinut olla armeijan palveluksessa :)

Milo sanoi:

:lol2: Tosin, mulle ei nyt ihan aukea, mitä tekemistä toisella nimellä on ensivaikutelman kanssa - muistaakseni oltiin seurusteltu jo muutamakin kuukausi, ennenkuin nykyisen kumppanin kanssa tuli puhetta toisista nimistä... eikä se mulla mitään järkytystä aiheuttanut... tosin se ei myöskään ollut Taneli :D

Pexxikös se siitä liiallisesta innokkuudesta ja kiltteydestä kysyi? (Sori, ei voi muistaa enkä jaksa hakea quotea tähän...) Paljonhan siitä on jo puhuttukin, mutta jos nyt kuitenkin omankin lusikkansa vielä soppaan työntäisi... Eli kiltteys ja ns. kunnollisuus = hyvä, nössöys ja nöyristely = paha. Tämän varmaan palstan miespuolisetkin (noh, ainakin useimmat) allekirjoittanevat, harva kai oikeasti haluaisi kynnysmatto-vaimon/tyttiksen, jolla ei omia mielipiteitä tunnu olevan lainkaan...?

Sensijaan tupakoimattomuus, ahkeruus, huolellisuus, alkoholin vähäinen käyttö, raha-asioista huolehtiminen, kohteliaisuus, huomaavaisuus jne. eivät todellakaan ole minun mielestäni liiallista kiltteyttä. "Ei se ole mies eikä mikään, jos ei ryyppää, polta ja tappele" = :anssi:! Tosin, olisi kyllä toivottavaa, että se kiltteys ei ylettyisi makuukamarielämään asti... ;)

Liiallinen innokkuus taas - no, se taas on aina tapauskohtaista, mutta jos kundi tosiaan kertoo perheelleen seurustelevansa, vaikka sellaisesta ei ole ollut vielä mitään puhetta, vaan pikemminkin on sovittu että ihan ns. kaveripohjalta tässä nyt tapaillaan, niin se menee kyllä meikäläisellä jo yli rajan. Samoin se, että viestejä/puheluita tulvii jatkuvasti, myös kesken työpäivän, ja jos niihin ei heti ehdi vastata, niin loukkaantuminen/masentuminen on tosiasia. Toki tuo Fabienin mainitsema mobiilikylmyyskin on ikävää, mutta ymmärrän kyllä itse sen, että ei kesken työpäivän aina ehdi viesteihin vastata, varsinkaan jos mitään varsinaista, akuuttia asiaa ei ole.

Btw. olemme kumppanini kanssa tulleet siihen johtopäätökseen, että tekstiviestittely on ainakin jossain määrin sukupuolisidonnaista: naiset tuntuvat pitävän siitä kovasti, miehet taas eivät niinkään. Miten on, palstan mimmit ja uroot? ;)

Yksi esimerkki mulla olisi tuosta innokkuudesta - tai tämä oikeastaan menee jo vähän hämärän rajamaille. Olin kai 21-vuotias, ja ollut sokkotreffeillä yhden hepun kanssa. Ei kiinnostanut lainkaan, kundilla oli TOSI rasvainen tukka (mulle ehdoton turn off numero 1) ja oli muutenkin semmoinen hissukkahiiri. Istuin kuitenkin pari tuntia siinä kun herra tarjosi ruuat, ja tulin varmaan maininneeksi että täytän vuosia parin päivän päästä. No siinä ei treffien jälkeen pidetty yhteyttä sen kummemmin, mutta syntymäpäivänäni yöllä töistä palatessani oli olohuoneen pöydällä 22 noin 70cm mittaista tulipunaista roturuusua... Kortista paljastui että kyseessä oli tämä liimalettiheppu. En ole edes varma, miten oli selvittänyt osoitteeni, mutta Interfloran kautta oli tilannut rehut. Siinä piti sitten soittaa perään ja selvittää asia. Vähän kyllä kummastutti :eek:

Sinänsä eleenä tuommoinen upeiden kukkien lähettäminen on tyylipuhdasta romantiikkaa joka kyllä sulattaa sydämen, jos lähettäjä on kiinnostava ja läheisempi, mutta haloo vieraalle henkilölle yksien treffien jälkeen??? Ja 22 ruusua eikä edes halvimmasta päästä?

Hyviä kukkia olivat toki, kestivätkin tosi kauan. Mummoillekin vein kimput :D

Ei enää edes naurata..pikemminki alkaa hävettään joidenki puolesta, kuka hemmetti nyt lähtis treffeille rasvasella tukalla ja paras olis viel se kihlasormus mukaan sokkotreffeille jossa vetää sit kokoajan röökiä ketjussa ja puhuu äidistä jonka paras kaveri on oma entinen tyttöystävä :hyper:

Mut kai tähän samaan threadiin vois lisätä sit sellasenki asian et mistä tytöt ja pojat sit lämpenee uudelle tuttavuudelle tai jo vähän pidemmällekkin edenneessä "kaveruudessa", toi 22 kukkaa kuullosti aika hienolta teolta..
Mut jotain aivan idioottivarmoja asioita ja hulluimpia tekoja mistä tykätään..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom