How to lose a GIRL..( 10 days ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Core
  • Aloitettu Aloitettu
Jii82 sanoi:
Mut kai tähän samaan threadiin vois lisätä sit sellasenki asian et mistä tytöt ja pojat sit lämpenee uudelle tuttavuudelle tai jo vähän pidemmällekkin edenneessä "kaveruudessa", toi 22 kukkaa kuullosti aika hienolta teolta..

Jospa perustaisit topicin "How to get a GIRL..( 10 days)" ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
PMLats sanoi:
No siinä ei treffien jälkeen pidetty yhteyttä sen kummemmin, mutta syntymäpäivänäni yöllä töistä palatessani oli olohuoneen pöydällä 22 noin 70cm mittaista tulipunaista roturuusua...

Sinänsä eleenä tuommoinen upeiden kukkien lähettäminen on tyylipuhdasta romantiikkaa joka kyllä sulattaa sydämen, jos lähettäjä on kiinnostava ja läheisempi, mutta haloo vieraalle henkilölle yksien treffien jälkeen??? Ja 22 ruusua eikä edes halvimmasta päästä?
:offtopic:

Tulipa tuosta mieleeni että, monikos käyttää noita kukkia vastaavaan viestimiseen.
"Veisittekö pomollenne fiikuksia vai käenkukkia?"

Itse tulee silloin tällöin käytettyä, kun haluan muistaa/yms/tms/tjsp jotakuta erityistä.

Jos on ihan oikeasti ihastunut/rakastunut, niin todella ällöttävät ja nolotkin kömmähdykset tuntuvat yllättäen vain söpöiltä. :haart:

Uuden tuttavuuden kanssa taas homma jäisi siihen, jos mies vilkuilisi muita naisia, miehellä olisi ilmeisen huono itsetunto, jos mies joisi itsensä känniin väärässä tilanteessa/seurassa tai muuten käyttäytyisi typerästi ja epäkohteliaasti.

Itse tiedän pilanneeni yhden suhteen mustasukkaisuudella, pettämisepäilyillä ja huonolla itsetunnolla... Onneksi! :D

Huppe sanoi:
Hehe, no ehkä 4 vuoden päästä mieli muuttuu kun pääset moiseen raflaan sisään :D
Enpä usko että muuttuu, SK -ravintoloihin en mene koskaan. Ainakin Turun kaikki SK -ravintolat on ällöttävästi sisustettuja, musiikki ei iske ja asiakaskunta on.. noh, jätettäköön sanomatta, toisia on rumaa haukkua..
(Olen siis Turun SK -paikoissa käynyt. )
Mutta vedä sinä vaan rauhassa koffilippis päähän ja mene Primaan kuuntelemaan ikivihreitä suomibiisejä.

Tove sanoi:
Mutta vedä sinä vaan rauhassa koffilippis päähän ja mene Primaan kuuntelemaan ikivihreitä suomibiisejä.

Noh noh, finnhitsit ja vanhat euroviisuthan jne. ovat suorastaan loistavaa camp-viihdettä :D Koff-lippistä en tosin omista, kelpaako jostain vuodelta miekka ja kaarnavene oleva Coca-cola Triathlon-lippis...?

(sarjassamme turhia postauksia ja kaiken lisäksi rankasti :offtopic:... no, menköön nyt vaikka uudenvuoden kunniaksi tai jotain...)

Luotaantyöntäviä ominaisuuksia naisessa:
- totaalinen maltinmenetys riitatilanteessa, ääriesimerkkinä väkivaltaisuus (tätä nyt normaalipsyykeen omaavilta harvoin onneksi löytyy)
- itsekorostus tyyliin: ´usein on tarjottu luxuselämää porscheineen jne..., mutta ei mua niin helpolla ole saanut´ (tälläistäkin on oikeasti kuultu)
- katkeruus ja elämään pettyminen näkyy kaikesta: tämä on ehkä kaikista pahinta
- ailahtelevaisuus suhteessa kumppaniin, esim. yhtenä päivänä haluaa vahvasti perustaa onnellisen perheen ja seuraavassa hetkessä miettii, onko koko suhteessa hänen kannaltaan järkeä

Milo sanoi:
paljon myöhemmin selvis että se oli sillo ekana iltana kaverinsa kanssa tutkinu mun kännykästä viestit sillä aikaa kun kävin ravintolan tiskillä tilaamassa juotavaa

No mikäs sitä olisikaan parempi tapa aloittaa uusi suhde, kuin tutkia toisen kännykkä, kaapit ja lukea vaikka vielä parin päivän postitkin samalla.

IronMind sanoi:
No mikäs sitä olisikaan parempi tapa aloittaa uusi suhde, kuin tutkia toisen kännykkä, kaapit ja lukea vaikka vielä parin päivän postitkin samalla.

niinpä. :rolleyes:

btw, mikä SK-ravintola? :offtopic:

Aylah sanoi:
niinpä. :rolleyes:

btw, mikä SK-ravintola? :offtopic:
Sedu Koskisen rafloista puhutaan. Helsingistä, Tampereelta(?) ja Turusta löytyy ainakin. Turussa nykyään todella iso osa nuorison yökerhoista on sedun paikkoja.

Proteos sanoi:
Sedu Koskisen rafloista puhutaan. Helsingistä, Tampereelta(?) ja Turusta löytyy ainakin. Turussa nykyään todella iso osa nuorison yökerhoista on sedun paikkoja.

just. en ole sit menettänytkään mitään elämää suurempaa.

Saunamajurin seurue siirtyy manalaan syömään. sit siitä katellaan yömeininkiä.

mua vituttaa tytöissä:

- oman itsensä vähättely (tyyliin "mua kukaan halua jne")
- oman itsensä ylistäminen (tyyliin "ois mulla poikia rivi jonossa")
- exästä puhuminen
- liiallinen sitoutuminen
- liian vähäinen sitoutuminen
- kaikenlainen äijäily

Nyt on vaan semmonen ongelma että tyttöystävä, johon olen oikeesti ihastunu puhuu koko ajan exästään. Tämä vituttaa mua ihan sairaasti ja oon siitä maininnutkin mutta selitys vaan jatkuu. Tympäsee kun ei ota selvää että onko sillä vielä tunteita exää kohtaan vai ei. Ymmärtäähän sen toisaalta ku oli niin pitkään yhessä ja vasta meni poikki mutta eikait se auta ku viheltää peli poikki, jos meininki ei muutu. Mulle on kerran käyny niin että tyttö ilmottaa erosta tekstiviestillä tyyliin "voitasko me olla tästä eteenpäin vaan kavereita" ja mikään ei oikeesti ota päähän niin paljon.

6point sanoi:
Mulle on kerran käyny niin että tyttö ilmottaa erosta tekstiviestillä tyyliin "voitasko me olla tästä eteenpäin vaan kavereita" ja mikään ei oikeesti ota päähän niin paljon.

samoin, eräs poika (ei voi sanoa mieheksi) jätti mut viestillä.. oli aika :david: ja kaikkein vittumaisinta on, että ko. tyyppi samassa paikassa töissä. töissä kun nähtiin, kysyin, että voitasko jutella asiat läpi. jätkä sanoi, ettei ole mitään puhuttavaa. silloin pieni järkytys, ettei erosta voitu edes puhua, mutta onneksi tuollaisen paskan ylitse pääsin. ja ikää jätkällä 24v.. hei, olen todella aikuinen. kyllä erosta pitää osata puhua suoraan sille henkilölle, jota ollaan jättämässä :curs:

Huhhui, aika ihme juttuja on tullut esiin. Eihän teille monille uskaltais edes sanoa mitään, ku jo juoksette karkuun. :jahas:

Jokainen on omanlainen persoona, enkä voi itse eritellä juttuja jotka mut laittas juoksemaan pakoon. Se riippuu ihan koko olemuksesta. Jos tyyppi on sairaan mukava ja seksy, joustan joissain tietyissä jutuissa. Niin haluun, et mullekin tehään. Hitto, johan siinä hermo palais kaikenlaisten nipottajien kans.

Paitsi, kyllä. Liian elämänlaadultaan akateemiset ihmiset... ei ei ei. Emmä kyllä vois jättää ihmistä nenäkarvojen tai kiroilun takii... huh.

Uzu:)

Tove sanoi:
Enpä usko että muuttuu, SK -ravintoloihin en mene koskaan. Ainakin Turun kaikki SK -ravintolat on ällöttävästi sisustettuja, musiikki ei iske ja asiakaskunta on.. noh, jätettäköön sanomatta, toisia on rumaa haukkua..
(Olen siis Turun SK -paikoissa käynyt. )
Paikallinen SK paikka soittaa kyllä tanssimusiikkia koko illan, ja asiakaskuntaan kuuluu enemmän näitä trendivaatteita käyttäviä. Itseasissa ei ensimmäistäkään KOFF lippistä ole näkynyt :rolleyes:

Hmm..ajankohtainen topic itselle. Pistää vaan lisää vettä myllyyn näihin meikän ihme kelauksiin.

Tarina tiivistettynä:
Kolmisen viikkoa sitten muija bongaa baarista. Mentiin hänen luokseen ja samantien sänkyyn. Luulin siinä, että tää oli yhden illan suhde, mutta muijapa soitteli perään ja halusi tavata. Kutsui sitten yöksi kyläilemäänkin. Kun tulin viikon pituiselta matkalta niin takki onkin käännetty täysin! En voi mennä edes kahvilla käymään saakeli. Pakko ottaa asia nopeasti puheeksi tai hajoaa pää näihin kelauksiin.

-Jos mies ei anna minun pitää yhteyttä miespuolisiin YSTÄVIINI. Eli on mustasukkainen miehille joiden kanssa en edes seurustele.
-Halu olla seurustellessa myös muiden naisten kanssa. "Hei, voitaisko pitää tää meidän juttu sellasena avoimena suhteena? Tajuutsä?" No, en todellakaan. :curs:
-Liika viestittely. En halua herätä kello kolme yöllä viestiin "Mä haluun sua just nyt!" tai muuta vastaavaa. Se ei ole mielestäni romanttista vaikka monet voivat olla toista mieltä.
-Juominen humalahakuisuuden takia. Muutama viinilasi on ok mutta juominen vain että sais nukuttua paremmin, masentuneisuuden takia tai koska pitää "unohtaa" jotain on liikaa mulle.
-Polttaminen, nuuskaaminen, huumeiden käyttö pienessäkin määrin on liikaa mulle.
-Selityksen vaatiminen kaikkeen menemiseen. Enkö saa mennä minnekään yksin ilman luvan anomista kolme viikkoa etukäteen kirjallisena? :jahas:
-Huono itsetunto. En minä jaksa/halua olla pitämässä kädestä kiinni koko ajan.

Tässä tuli nyt muutama mieleen alkuperäistä kysymystä katsellessani...
Ja minulla on kokemusta kaikista näistä tapauksista. :rolleyes:

Kultakutri sanoi:
-Jos mies ei anna minun pitää yhteyttä miespuolisiin YSTÄVIINI. Eli on mustasukkainen miehille joiden kanssa en edes seurustele.
-Halu olla seurustellessa myös muiden naisten kanssa. "Hei, voitaisko pitää tää meidän juttu sellasena avoimena suhteena? Tajuutsä?" No, en todellakaan. :curs:

No nyt minä en ymmärrä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom