Paskat! Kerrot vaan että tiedät kivan esileikin ja höyläät sen posliiniksi. And That's It! :whip:pexxi sanoi:Kinkkinen tilanne: ehdottaako vai eikö ehdottaa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paskat! Kerrot vaan että tiedät kivan esileikin ja höyläät sen posliiniksi. And That's It! :whip:pexxi sanoi:Kinkkinen tilanne: ehdottaako vai eikö ehdottaa :D
Noh, jos tupakkia polttelee niin kännissä sitä tekee mieli röökiä ihan koko ajan. Ja on sitä loppujen lopuksi aika vaikea olla 'edes' päivä ilman röökiä. Sitä kun polttaa askin päivässä niin ero on huima ja vähän vitun vaikeeta se tekee.Tuuba-A sanoi:Yksi aika paha heitto juuri tuohon tupakointiin liittyen on : "Enhä mä voi mennä ryyppäämään ilman tupakkia" :curs: ***tana! Onko nuo kaksi asiaa AINA pakko yhdistää? Olen itsekin joskus polttanut, mutta en mitenkään sen takia että olisi tehnyt mitenkään mieli.
naksu sanoi:Mä käytän nenäkarvoihin tollasta gilleten terää... Työntää sen nenään ja vetäsee kerran alaspäin, niin irtoaa ainakin puolet karvoista.
Jep... sama virhe on tullut minunkin tehtyä. Virheistä oppii, ellei satu olemaan saatanan tyhmä.mr. perfect sanoi:Niin joo, mä olen onnistunut karkottamaan tytön olemalla heti alkuunsa liian kiltti. Virhe, josta on sittemmin otettu opikseen.
pexxi sanoi:Tämä ei ole provo;) Mua kiinnostaa tietää naisen näkökulmasta, millainen ei ole liian innokas tai liian kiltti mies? Mitä nainen hakee suhteen alkuvaiheilla...milloin mies saa soittaa ja miten kortit pitää pelata? Nykyään onnellisesti suhteessa, mutta poikamiesvuosilta jäivät nuo kysymykset ihmetyttämään...
Tove sanoi:Mua yököttää miehet, jotka:
-vahtaa jääkiekkoa teeveestä ja selostaa pelin kulkua "ammu, ammu! Syötä! Jess!!! MAALI!!!!"
Rita sanoi:Tämä likka lähti karkuun ja lujaa kun kohtasi seuraavanlaisen peräkamaripojan;....
...
...
Janne sanoi:Noh, jos tupakkia polttelee niin kännissä sitä tekee mieli röökiä ihan koko ajan. Ja on sitä loppujen lopuksi aika vaikea olla 'edes' päivä ilman röökiä. Sitä kun polttaa askin päivässä niin ero on huima ja vähän vitun vaikeeta se tekee.
Ymmärrän toki ettet tupakasta pidä, mutta vähän tyhmiä kommetteja mun mielestä. Ehkä tupakoiva ei vaan sitten sovi sulle.
:piis:
Kerro tästä lisää jos on omakohtaisia kokemuksia.Milo sanoi:- Sinnikkyys. Ei, ei aina tarkota ei. Vältteleminen ei aina tarkota ei. Joskus voi saada uuden mahdollisuuden, jolla osoittaa ensivaikutelman olevan väärä.
Noniin, toihan kuulostaa jo järkevältä. Ton kannan jopa mä ymmärränTuuba-A sanoi:Ymmärrän tuolta kannalta kyllä täysin...(clip)
Jos siltä tuntuu niin anna palaa + uskalla näyttää tunteesi .. jos tulee vastakaikua siitä saa kummasti rohkeutta.Narukäsi sanoi:Asiaa hieman sivuten. Voiko sitä suoraan kysyä toiselta: Aletaax olee? Vai pitääkö vaan hengailla ja antaa asioiden mennä omalla painollaan.
Ettei vaan tuu karkotettua.
Gazza sanoi:Siinä tais mennä mahdollisuudet puolella Suomen miehistä. :D
Milo sanoi:Omia töppejä...
- Liiallinen yhteydenpito
- Liian vähäinen yhteydenpito
- Tyhmät vitsit
- Epävarmuus
- Poissaoleva olemus
- Exästä puhuminen
- Toisen exästä vitsailu
- Olemalla liian kiltti
Auttanut 10 päivän yli on...
- Vittuilu ja päänaukominen ;)
- Sinnikkyys. Ei, ei aina tarkota ei. Vältteleminen ei aina tarkota ei. Joskus voi saada uuden mahdollisuuden, jolla osoittaa ensivaikutelman olevan väärä.
- Seksi
Nääh, ihan turhaa tuollainen arpominen. Olet oma itsesi (no ehkä jotain rajaa sentään, älä kaiva sekä nenää että persettä. Yhtäaikaa) ja jos ei miellytä niin se on moro. Jos joku ei pidä kiltistä miehestä niin se on hänen ongelmansa. *Ilecules sanoi:Suurin "ongelma" naisissa on se että heidän haluistaan on mahdoton saada mitään selkoa. Tämä on ongelma varsinkin orastavan suhteen alussa kun ei viitsi suoraan ensimmäisenä asiana kysyä toisen osapuolen motiiveja. Pitää sitten arpoa itsekseen että mitäköhän se toinen haluaa jne. ..kuuppahan siinä hajoaa.
Tove sanoi:-vahtaa jääkiekkoa teeveestä ja selostaa pelin kulkua "ammu, ammu! Syötä! Jess!!! MAALI!!!!"