How to lose a GIRL..( 10 days ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Core
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuuba-A sanoi:
Yksi aika paha heitto juuri tuohon tupakointiin liittyen on : "Enhä mä voi mennä ryyppäämään ilman tupakkia" :curs: ***tana! Onko nuo kaksi asiaa AINA pakko yhdistää? Olen itsekin joskus polttanut, mutta en mitenkään sen takia että olisi tehnyt mitenkään mieli.
Noh, jos tupakkia polttelee niin kännissä sitä tekee mieli röökiä ihan koko ajan. Ja on sitä loppujen lopuksi aika vaikea olla 'edes' päivä ilman röökiä. Sitä kun polttaa askin päivässä niin ero on huima ja vähän vitun vaikeeta se tekee.

Ymmärrän toki ettet tupakasta pidä, mutta vähän tyhmiä kommetteja mun mielestä. Ehkä tupakoiva ei vaan sitten sovi sulle.

:piis:

naksu sanoi:
Mä käytän nenäkarvoihin tollasta gilleten terää... Työntää sen nenään ja vetäsee kerran alaspäin, niin irtoaa ainakin puolet karvoista.

Pari-senttinen terä sieraimeen... :kuvia:

mr. perfect sanoi:
Niin joo, mä olen onnistunut karkottamaan tytön olemalla heti alkuunsa liian kiltti. Virhe, josta on sittemmin otettu opikseen.
Jep... sama virhe on tullut minunkin tehtyä. Virheistä oppii, ellei satu olemaan saatanan tyhmä.

Naisen suusta ei oikein jaksa kuunnella ex-touhuja yms. Miksi turhaan pahoittaa toisen mieltä, jollei molemmat varta vasten halua jutella kyseisistä asioista.

Lisäksi välinpitämättömyys on asia joka alkaa pidemmän päälle vituttamaan, kuten myös sen toinen ääripää: takertuminen.

pexxi sanoi:
Tämä ei ole provo;) Mua kiinnostaa tietää naisen näkökulmasta, millainen ei ole liian innokas tai liian kiltti mies? Mitä nainen hakee suhteen alkuvaiheilla...milloin mies saa soittaa ja miten kortit pitää pelata? Nykyään onnellisesti suhteessa, mutta poikamiesvuosilta jäivät nuo kysymykset ihmetyttämään...

Ei tuohon ole mitään yleispätevää vastausta olemassa sillä olen kokeillut ihan kaikkea ja tekipä niin tai näin niin se ai vaan toimi niin se ei toimi.... kun sitten loksahtaa asiat kohdalleen niin sitten ei tarvii meittiä mitään että innokas vai ja kiltti vai ei...

Eugen ja Fabien kyllä pistivät erittäin hyvät listat jotka voisin allekirjoittaa itsekin.

Tove sanoi:
Mua yököttää miehet, jotka:

-vahtaa jääkiekkoa teeveestä ja selostaa pelin kulkua "ammu, ammu! Syötä! Jess!!! MAALI!!!!"

Siinä tais mennä mahdollisuudet puolella Suomen miehistä. :D

Rita sanoi:
Tämä likka lähti karkuun ja lujaa kun kohtasi seuraavanlaisen peräkamaripojan;....
...
...

No voi morjens! Oikeesti, syvimmät osanottoni edustamani sukupuolen puolesta. Nooh, meitä ilmeisesti on sitten moneen junaan, todellakin.

Pistetääs nyt hiukan sitä omaa listaa näistä karkoittavista asioista:
-"Mun on ihan pakko päästä dokaa ny!" (yleensä kerran viikkoon tai enemmänkin)
-"Emmä oikein tykkää urheilla.. miks sä muuten syöt tollasia rahkoja jne?"
-Ekoilla treffeillä "Mitäs MEILLE nyt sit tapahtuu?" ... Kuka vitun ME? Hetkinen, just tavattiin...
-Huono hygienia
-Tolkuton kiroilu, räkiminen ja muu vastaava äijäily
-Luonnon asussa oleva viidakko down under
... Onhan noita, ei vaan tuu mieleen kun yrittää listaa kirjoitella... ;)

Nainen ei ekoilla treffeille tee parasta vaikutelmaa puhumalla entisistään. Jos vastaa mun kysymyksiin useammalla kuin kahdella sanalla niin se on aina positiivista.

Suurin moka minkä olen tehnyt naisten kanssa on liiallinen kiltteys. No tämä muuttu vähän aikaa sitten.

Janne sanoi:
Noh, jos tupakkia polttelee niin kännissä sitä tekee mieli röökiä ihan koko ajan. Ja on sitä loppujen lopuksi aika vaikea olla 'edes' päivä ilman röökiä. Sitä kun polttaa askin päivässä niin ero on huima ja vähän vitun vaikeeta se tekee.

Ymmärrän toki ettet tupakasta pidä, mutta vähän tyhmiä kommetteja mun mielestä. Ehkä tupakoiva ei vaan sitten sovi sulle.

:piis:

Ymmärrän tuolta kannalta kyllä täysin... Mutta kun hän EI polta mitään askia päivässä. Ehkä noin pikkuaskin viikossa. Pari viikonloppua on mennyt kokonaan ilman, mutta se pointti yritti olla se (mikä taisi mennä ainakin sulta ohi, anteeksi huono ilmaisutaitoni), että kun ei oo riippuvainen, niin ei oo pakko pilata iltaa tai muuta hetkeä pelkästään laukaisemalla mahdollisimman huonoon kohtaan :"nyt tekis mieli tupakkia" Kyseinen henkilö on helposti pystynyt pitämään kahdenkin kuukauden lakkoja, niin että luulisi olevan edes sen verran itsehillintää.
(nyt musta tuntuu, että tämäkin postaus kommentteineen on aika turhaa selittelyä. olisi alunperin ilmaista asia yksiselitteisesti, niin ei saisi itteään vaikuttamaan vielä idiootimmalta kuin oikeasti on.) Taisi mennä muutenkin
Anteeksi jos nyt sitten vaikutan tyhmältä tyhmine kommentteineni... Ajattelen, siis olen tyhmä.

:D :piis:

Milo sanoi:
- Sinnikkyys. Ei, ei aina tarkota ei. Vältteleminen ei aina tarkota ei. Joskus voi saada uuden mahdollisuuden, jolla osoittaa ensivaikutelman olevan väärä.
Kerro tästä lisää jos on omakohtaisia kokemuksia.

Narukäsi sanoi:
Asiaa hieman sivuten. Voiko sitä suoraan kysyä toiselta: Aletaax olee? Vai pitääkö vaan hengailla ja antaa asioiden mennä omalla painollaan.
Ettei vaan tuu karkotettua.
Jos siltä tuntuu niin anna palaa + uskalla näyttää tunteesi .. jos tulee vastakaikua siitä saa kummasti rohkeutta.
Rakkaudelle ei ole liian aikaista eikä myöhäistä ajankohtaa se on aina ajallaan.

Milo sanoi:
Omia töppejä...

- Liiallinen yhteydenpito
- Liian vähäinen yhteydenpito
- Tyhmät vitsit
- Epävarmuus
- Poissaoleva olemus
- Exästä puhuminen
- Toisen exästä vitsailu
- Olemalla liian kiltti

Auttanut 10 päivän yli on...

- Vittuilu ja päänaukominen ;)
- Sinnikkyys. Ei, ei aina tarkota ei. Vältteleminen ei aina tarkota ei. Joskus voi saada uuden mahdollisuuden, jolla osoittaa ensivaikutelman olevan väärä.
- Seksi

Melkein kaikki nuo virheet on tullut tehtyä.

Kilttiydestä sen verran että on aika vaikea poistaa tuollaisia luonteenpiirteitä itsestään, eikä siinä ole mitään järkeäkään. Tyttö pitää minusta sellaisenaan, jos on pitääkseen. Kait löytyy vielä sellaisiakin naisia jotka arvostavat kilttejä miehiä. Äidin kanssa ( :nolo: ) on joskus tullut keskusteltua asian tiimoilta ja oikeassa tuntui olevan siinä kun sanoi ettö moni nainen rakastuu renttuihin.

Suurin "ongelma" naisissa on se että heidän haluistaan on mahdoton saada mitään selkoa. Tämä on ongelma varsinkin orastavan suhteen alussa kun ei viitsi suoraan ensimmäisenä asiana kysyä toisen osapuolen motiiveja. Pitää sitten arpoa itsekseen että mitäköhän se toinen haluaa jne. ..kuuppahan siinä hajoaa.

Ilecules sanoi:
Suurin "ongelma" naisissa on se että heidän haluistaan on mahdoton saada mitään selkoa. Tämä on ongelma varsinkin orastavan suhteen alussa kun ei viitsi suoraan ensimmäisenä asiana kysyä toisen osapuolen motiiveja. Pitää sitten arpoa itsekseen että mitäköhän se toinen haluaa jne. ..kuuppahan siinä hajoaa.
Nääh, ihan turhaa tuollainen arpominen. Olet oma itsesi (no ehkä jotain rajaa sentään, älä kaiva sekä nenää että persettä. Yhtäaikaa) ja jos ei miellytä niin se on moro. Jos joku ei pidä kiltistä miehestä niin se on hänen ongelmansa. *

(*) ja muistetaan vielä, että kiltteys ei ole sitä, että joka asiaan sanotaan "ihan sama, päätä sä"

Turn off-listaa naisnäkökulmasta:
- Huono hygienia
- Passiivisuus;''ei kiinnosta tai jaksa tehdä mitään''-asenne
- Treenaamattomuus, lajilla ei väliä kunhan tekee jotain itsensä eteen.
- Epäsosiaalisuus ja vähäsanaisuus, keskustelutaidon puute, tosin joitan asioita voi kehittää mutta minkäs luonteelle voi...
-Turha itsekorostus, eli tarve tuoda esille kaikkea jolla halutaan pönkittää itsetuntoa...pitemmän päälle ärsyttävää.
-Perusjuntti-käytös; ei huomioi ympärillä olevia, poissaoleva käytös, itsekkyys, turha äänekkyys, yksinkertaiset jutut, sikailu, etuilu, naisten haukkuminen...
- Pukeutumisessa perusmieskengät+tennissukat ja lenkkarityyli. Eriasia on katukäyttöön tarkoitetut tennarit ym.
-Ylipaino, ei sinänsä haittaa mutta kumppanin valinnassa sillä on merkitystä.
-koiran vihaajat ei myöskään saa multa pisteitä.
-rasistisuus ja muiden ihmisten arvostelu ja aliarvioiminen(kertoo itsetunnon puutteesta)

-

No tuota... tässä kenties oma nr. 1

Valittaminen= Ruikutetaan kaiken maailman pienistä asioista eikä silti tehdä asioille mitään sekä ajatellaan kaikkea vaan omalta kantilta siinä valittaessa.

Tove sanoi:
-vahtaa jääkiekkoa teeveestä ja selostaa pelin kulkua "ammu, ammu! Syötä! Jess!!! MAALI!!!!"

Jääkiekko- ja formulaihmiset on just tätä sedun ravintoloissa käyvää kofflippis kansaa. Mutta onneksi, ignorence is bliss.

Höpönlöpön noita "ei saa olla liian kiltti"-juttuja. Urbaanilegendaa. Kyllä se on siinä vaiheessa jo jostain muusta kuin siitä kiltteydestä kiinni jos valitaan kahden miehen väliltä, joista toinen on kiltti ja toinen ei. Nössöys ja kiltteys on kyllä sitten taasen kaksi eri asiaa. On sellaisia vastenmielisiä pullamössöpojuja joita ei kestä kyllä kukaan, mutta kiltit miehet ovat asia erikseen. Itse olin ennen varsinainen paskamagneetti, mutta tulipas aina vaihdettua nuo vähemmän kiltit miehet pois ja nykyään olenkin onnellinen tuleva morsio maailman kilteimmälle miehelle :haart:

...mutta se mikä miehissä voi olla todella luotaantyöntävää on:
- ennakkoluuloisuus (kaikkea erilaista kohtaan, eli nostetaan oma itse jollekin ihme pallille josta sitten on niitä kaikkia kummajaisia hyvä arvostella)
- ylimielisyys
- luullaan itsestä hirmuisasti ja ollaan niin maailman miestä, vaikka todellisuus olisikin toinen
- ei olla tajuttu mitä tasa-arvoisuus oikeastaan tarkoittaakaan (tarkoittaa näitä "naisen paikka on...siellä ja täällä"-tyyppejä)
- se että mies ei kuuntele (vaikka pelkkä kuunteluhan ei toki ole ymmärryksen tae :D ja anteeksi jälleen kerran miehet, kyllä me naiset tiedämme olevamme joskus vähän epäselviä ilmaisuissamme...)
- tunteettomuus on synneistä pahin, ehkä siksikin että itse olen ihan älyttömän herkkä ja tunteellinen, mutta mikä on raivostuttavampaa kuin että toinen ei yhtään tajua mistä on kyse tai että pahimmassa tapauksessa NAURAA märinällesi... :evil:
- ei ole harrastuksia
- ei haluta kehittyä missään asiassa mihinkään suuntaan, eikä ole mitään kunnianhimoja mihinkään suuntaan
- yleinen sivistymättömyys: huonot käytöstavat, ei tiedä mistään mitään, eikä vois vähempää kiinnostaakaan
- ei oteta muita huomioon = maailmannapakeskeinen ajattelutyyli

...huhhuh, tuossapa muutamia...mutta oikeastaan nuo pätevät kyllä yhtä lailla niin miehiin kuin naisiinkin, mutta toki korostuvat siinä vaiheessa kun kivaa kumppania ollaan etsiskelemässä.

Ulkonäköasioissa TÄRKEITÄ ovat persoonallisuus ja se että jaksaa huolehtia ulkonäöstään edes jotenkuten. Aika lailla tenhotonta on sellainen mies joka ei ole ikänään harrastanut mitään liikuntaa (toisaalta silloin ajatusmaailmammekin saattaisivat olla vähän erit...), ja erittäin tavallinen ja persoonaton pukeutuminen ei kyllä sykähdytä lainkaan. Mmmm...mitäs vielä...no, ei se ulkonäkö niiiiiin tärkeää ole, joko se miellyttää tai sitten on mulle aika yhdentekevä, harvemmin sattuu mitään erityisen kamalaa. NIIN, paitsi krooninen hienhaju :urjo: ja pahanhajuinen hengitys!

Pari elävää esimerkkiä turn-off:n iskemisestä.

Tein tytölle ruokaa kämpälläni, syötiin ja sitten istuttiin sohvalle. Telkku auki ja ehdotin, että katsotaan nyt vaikka joku leffa kun baariinkaan ei oltu menossa. Tyttö valkkasi kuudennen aistin, mikä oli mielestäni ensiluokkaisen loppuratkaisun takia suorastaan loistovalinta. Ennen play:n painamista ruudulla pyöri ennakkomainos siitä unelmien poikamiehen tms. suomiversiosta missä heilu se totaalitorspo kikkarapää, ja tyttö hihkaisi, että "tuota pitää sitten ainakin alkaa heti seuraamaan, varmaan ihan jättehyvä!" Mä olin hiljaa, en oikein tiennyt itkeäkö vai nauraa, tuijotin vain seinää lasittuneella katseella. Selvisi, että tämä neiti ei harrastanut juuri muuta kuin tv:n katselua. Ja syömistä, ja nämä kaksi harrastusta olivat myös ilmeisen helposti yhdistettävissä, mikä ilmeni alhaisena kehon painopisteenä. Niin noh, katsottiin se kuudes aisti ja tyttö ei tajunnut loppuratkaisua millään tasolla vaan oli ns. monttu auki ja kysyi, että "mitä siinä niiq siis toinoi tapahtu, loppux se jo?"
-Kiitos ja näkemiin.

Kahvilla toisen neidin kanssa. Istuttiin ja juteltiin siinä jotain vajaa tunti, ja tässä ajassa muodollisesti pätevä neito ehti ketjupolttaa kymmenkunta savuketta. I-hanaa.
-Soittelen sulle joskus.
-Nii mut eihän sulla oo niiq mun numeroo?
-Joo tuota.. Löydän sen varmaan luettelosta. Moi.

Ja mähän en ole valikoiva. Yksinkertaisia, laiskoja ja tupakoivia typyjä ei vain tueta.

_

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom