How to lose a GIRL..( 10 days ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Core
  • Aloitettu Aloitettu
paras on kun tytöt innostuvat kehumaan "sekoiluillaan" ja ryyppytarinoillaan. ei voisi vähempää kiinnostaa mitä ovat muiden miesten kanssa menneet tekemään (vinkkinä, pätee varmasti myös toisinpäin). ja kiitos hei.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tajua mikä naisia riivaa, mutta yllättävän usein, ainakin omalla kohdallani, naiset eivät tee mitään aloitetta, vaikka olisivat kiinnostuneita miehestä. Sen sijaan miehestä kiinnostuneen naisen ystävä kuiskaa, yleensä silloin kun toinen nainen ei ole lähettyvillä, että tuo Sirpa se olisi sinusta vähän kiinnostunut. Sitten yritetään parittaa puoliväkisin, vaikka mies ei ole milläänlailla osoittanut olevansa kiinnostunut.

tyrone sanoi:
En tajua mikä naisia riivaa, mutta yllättävän usein, ainakin omalla kohdallani, naiset eivät tee mitään aloitetta, vaikka olisivat kiinnostuneita miehestä. Sen sijaan miehestä kiinnostuneen naisen ystävä kuiskaa, yleensä silloin kun toinen nainen ei ole lähettyvillä, että tuo Sirpa se olisi sinusta vähän kiinnostunut. Sitten yritetään parittaa puoliväkisin, vaikka mies ei ole milläänlailla osoittanut olevansa kiinnostunut.
Jep. Mua vituttaa yleensäkin sellainen kyräily, jota monet naiset harrastaa. Ei siinä mitään pahaa ole, mukava kun kattelevat, mutta jos nainen haluaa tosissaan tuttavuutta niin tekisi sen eteen jotain. Exä on oikein kyräilyn spesialisti, joka suhteen poikki laittamisen jälkeen on kyttäilly (silloin kun en muka huomaa) aina kun ollaan samaan aikaan baarissa.

Usein on tullu kuultua seuraavanlaisia kommentteja muijilta joko baarissa tai sitten kun on hommat jatkunut pidemmälle (sen jälkeen kun MÄ olen mennyt juttelemaan):

"Mä kattelinkin sua siellä baarissa jo aiemmin...."
"Ihmeteltiinkin kavereiden kanssa miten sun kaltainen jätkä pyörii täällä..."

VITTU TOIMIKAA!

Proteos sanoi:
Jep. Mua vituttaa yleensäkin sellainen kyräily, jota monet naiset harrastaa. Ei siinä mitään pahaa ole, mukava kun kattelevat, mutta jos nainen haluaa tosissaan tuttavuutta niin tekisi sen eteen jotain. Exä on oikein kyräilyn spesialisti, joka suhteen poikki laittamisen jälkeen on kyttäilly (silloin kun en muka huomaa) aina kun ollaan samaan aikaan baarissa.

Usein on tullu kuultua seuraavanlaisia kommentteja muijilta joko baarissa tai sitten kun on hommat jatkunut pidemmälle (sen jälkeen kun MÄ olen mennyt juttelemaan):

VITTU TOIMIKAA!

Ota huomioon, että flikka saattaa olla sen verran ujo että ei uskalla tulla tosta noin vain juttelemaan.

Kuten allekirjoittanut :itku:

Mutta olen nyt oppinut läksyni...

vilma-liina sanoi:
Aika varmoja tärppejä naisen (tai ainakin minun) karkoittamiseen heti ensimetreillä olisivat mm.

- kiroilu
- nuuskan käyttö :urjo:
- säännöllinen alkoholin käyttö (vähäisissäkin määrin)

No sinäpä olet aika ronkeli... :D

Tampio sanoi:
Ota huomioon, että flikka saattaa olla sen verran ujo että ei uskalla tulla tosta noin vain juttelemaan.

Kuten allekirjoittanut :itku:

Mutta olen nyt oppinut läksyni...
:) On niitä ujoja äijiäkin. Joo mutta miksi poikien pitäisi olla aina niitä jotka tekee aloitteen? Eikös se olisi paras että molemmat toimivat kun siltä tuntuu... Yleensä vaikuttaa siltä että pääasiassa äijät toimii jos on toimiakseen, muijat odottelee että tullaan pokaamaan. Poikkeuksia toki löytyy kuten arvatenkin 95% pakkismimmeistä...

Proteos sanoi:

VITTU TOIMIKAA!

No aivan! Miksi ihmeessä miehen pitäisi aina tehdä se aloite? Jos kiinnostaa, niin ilmaisee asian. Jos kuvittelee, että mies ehtii jokaisen naisen baarissa tsekata ja analysoida mitä tuo katse tarkoittaa tms, niin mönkään meni. Baarissa ollaan pitämässä hauskaa enkä mä ainakaan ehdi ja jaksa tsekata koko mestaa läpi. Huomaan jos huomaan, kaikkea ei vaan voi nähdä vaikka haluaisikin.

Muhun tekee todella kovan vaikutuksen se, jos nainen sopivasti ilmaisee kiinnostustaan.

Sumu sanoi:
No aivan! Miksi ihmeessä miehen pitäisi aina tehdä se aloite? Jos kiinnostaa, niin ilmaisee asian. Jos kuvittelee, että mies ehtii jokaisen naisen baarissa tsekata ja analysoida mitä tuo katse tarkoittaa tms, niin mönkään meni. Baarissa ollaan pitämässä hauskaa enkä mä ainakaan ehdi ja jaksa tsekata koko mestaa läpi. Huomaan jos huomaan, kaikkea ei vaan voi nähdä vaikka haluaisikin.

Muhun tekee todella kovan vaikutuksen se, jos nainen sopivasti ilmaisee kiinnostustaan.

en olisi voinut paremmmin tiivistää. Välillä naiset luulee että miehillä on silmät selässä ja tietenkin muistaa jos ollaan tavattu joskus 100 vuotta sitten

Ääääh, kyllä musta on alkanut tuntua, että miehet nimenomaan aina odottaa että niitä tullaan pokailemaan. Sekin on ärsyttävää.

Absolutistin kanssa olisi kyllä meikäläisen helvetin vaikee olla.

Viimoset kaksi vuotta on tullu vedettyä joka viikonloppu nollat tauluun. Eikä se tästä miksikään muutu :kippis1:

Se oli aika paha kun kutsuin tyttöystävääni ex-vaimon nimellä...
Ja unissaan puhuminen.
Yksi nainen josta olin kiinnostunut ja kerrottuani olevani motoristi sanoi, "eiks ne harrikat ole vähän kuin p+niksen jatkeita?"

ihan pakko kirjoittaa asioita, jotka laittavat minut juoksemaan karkuun.
tapaus 1
-udellaan mieltymyksiä tyyliin "hei, mikä saa sut lämpeemään?"
-taikka "hei, nyt on vappu! ei sitä pidä yksin viettää!" ja on heti tunkemassa kylään.
-soittelee kännissä yöllä :curs: :curs: evvk! kun ei edes tunneta..

tapaus 2
-valehtelu
-ei soita/txt, kun ei muka ehdi. sitten kertoilee että "oli muuten tosi kiva risteily kavereiden kanssa. tuli siihen sitten mukavia tyttöjä juttelemaan ja syliin istumaan. heh heh.." jumalauta..
-kaverit on mun elämä. pakko lähteä baariin joka vitun ilta, ettei vain kaverit hylkää.
-viina, viina, viina, viina, viina, viina ja vielä kerran viina. ei vois vähempää kiinnostaa paljonko tuoppi maksaa kalliossa. nimimerkillä alkoholistiperheen tytär.
-ei anna mahdollisuutta saada orgasmia. "hmm. kestääkö kauanki vielä? mitäs nyt tehdään?"
-yrittää ekalla rakastelukerralla anaaliseksiä "hei, mikäs sulle nyt?" :itku:
-muiden naisten katselu

yleisesti..
-tupakointi/nuuskan taikka huumeiden käyttö
-kouriminen
-tapailun ehdottaminen on mulle yhtäkuin vapaus olla muidenkin kanssa, joten no thanks
-väkivaltaisuus. sitä on saanut lapsuudessa nähdä ihan tarpeeksi
-laiskuus. sohva on linnani
-liiallinen pervoilu. rajansa kaikella, oikeasti!
-rikosrekisteri
-muiden haukkuminen
-itsensä kehuminen
-pelimiehen maine/käyttäytyminen
-ei huolehdi hygieniasta

muutama asia..

Aylah sanoi:
ihan pakko kirjoittaa asioita, jotka laittavat minut juoksemaan karkuun.
tapaus 1
-udellaan mieltymyksiä tyyliin "hei, mikä saa sut lämpeemään?"
-taikka "hei, nyt on vappu! ei sitä pidä yksin viettää!" ja on heti tunkemassa kylään.
-soittelee kännissä yöllä :curs: :curs: evvk! kun ei edes tunneta..

tapaus 2
-valehtelu
-ei soita/txt, kun ei muka ehdi. sitten kertoilee että "oli muuten tosi kiva risteily kavereiden kanssa. tuli siihen sitten mukavia tyttöjä juttelemaan ja syliin istumaan. heh heh.." jumalauta..
-kaverit on mun elämä. pakko lähteä baariin joka vitun ilta, ettei vain kaverit hylkää.
-viina, viina, viina, viina, viina, viina ja vielä kerran viina. ei vois vähempää kiinnostaa paljonko tuoppi maksaa kalliossa. nimimerkillä alkoholistiperheen tytär.
-ei anna mahdollisuutta saada orgasmia. "hmm. kestääkö kauanki vielä? mitäs nyt tehdään?"
-yrittää ekalla rakastelukerralla anaaliseksiä "hei, mikäs sulle nyt?" :itku:
-muiden naisten katselu

yleisesti..
-tupakointi/nuuskan taikka huumeiden käyttö
-kouriminen
-tapailun ehdottaminen on mulle yhtäkuin vapaus olla muidenkin kanssa, joten no thanks
-väkivaltaisuus. sitä on saanut lapsuudessa nähdä ihan tarpeeksi
-laiskuus. sohva on linnani
-liiallinen pervoilu. rajansa kaikella, oikeasti!
-rikosrekisteri
-muiden haukkuminen
-itsensä kehuminen
-pelimiehen maine/käyttäytyminen
-ei huolehdi hygieniasta

muutama asia..

Jes... kilteillekin miehille on tilauksensa ;) (ei saa kuitenkaan sekoittaa nössöjä kiltteihin)

Proteos sanoi:
:) On niitä ujoja äijiäkin. Joo mutta miksi poikien pitäisi olla aina niitä jotka tekee aloitteen? Eikös se olisi paras että molemmat toimivat kun siltä tuntuu... Yleensä vaikuttaa siltä että pääasiassa äijät toimii jos on toimiakseen, muijat odottelee että tullaan pokaamaan. Poikkeuksia toki löytyy

Juuri näin... koskaan ei ole pahemmin tullut muijat iskemään, mutta sit saa aina kuulla jonku muijan suusta kuinka haluttu mukamas on...
(tai sit ne muijat vaan yrittää imarrella tollain :rolleyes: )

Proteos sanoi:
:) On niitä ujoja äijiäkin. Joo mutta miksi poikien pitäisi olla aina niitä jotka tekee aloitteen? Eikös se olisi paras että molemmat toimivat kun siltä tuntuu... Yleensä vaikuttaa siltä että pääasiassa äijät toimii jos on toimiakseen, muijat odottelee että tullaan pokaamaan. Poikkeuksia toki löytyy kuten arvatenkin 95% pakkismimmeistä...

Mie meen vaivautuneeksi jos olen selvinpäin ja joku nainen lähestyy ja kertoo et:"sie ooot mies ja mie haluan sinut!"..Huh...Selvinpäin kyllä pystyn lähestymään naisia omasta tahdosta,mut jos nainen lähestyy tuntuu se jätteHurjalta joka kerta..oikeesti..aim sou peloissaan :rolleyes:

Miksi naiset haluaa tehdä miehet mustasukkaiseksi?

Varmaankin kysymys toimii myös toisinpäin, mutta mutta.

aidan sanoi:
Kahvilla toisen neidin kanssa. Istuttiin ja juteltiin siinä jotain vajaa tunti, ja tässä ajassa muodollisesti pätevä neito ehti ketjupolttaa kymmenkunta savuketta. I-hanaa.
-Soittelen sulle joskus.
-Nii mut eihän sulla oo niiq mun numeroo?
-Joo tuota.. Löydän sen varmaan luettelosta. Moi.
Heheeee :lol2:
Saattoihan tuossa olla aikamoinen jännityskin tytön osalta ilmassa???

Alkuperäiseen aiheeseen palaten muistuu mieleeni eräät ensitreffit yhden varsin potentiaalisen ehdokkaan kanssa. Tyttö oli varsin kaunis ja erittäin urheilullinen jne, joten kovasti olin kiinnostunut. No meikaläinen sai kun saikin neitosen kahville houkuteltua. Normaalisti en ole kovin puhelias, enkä tahdo oikein keksiä mitään jutunjuurta tuntemattomien ihmisten kanssa. Mutta nämä treffit kuitenkin sen verrran jännitti, että sain sitten kahvilla istuskellessa puheripulin. Eli toisinsanoen pälpätin kaikki asiat maan ja taivaan väliltä antamatta tytölle oikeastaan ollenkaan suunvuoroa. Täysin käsittämätöntä toimintaa osaltani. Ja olin kuitenkin vielä täysin selvinpäin. Noin tunnin ajan taisin siinä suoltaa tekstiä, jonka jälkeen treffiseura sai ilmeisesti tarpeekseen. No eipä tarvinnut toista kertaa enään tavata tätä kaunokaista. Harmitti kyllä kovasti tajuttuani tilanteen. :david:

Kävipä tässä viime kesänä ravintelissa. Baarissa tapasin pöydässä istumasta todella kauniin, mutta yksinäisen aasialais-syntyperäisen tytön. Olikohan hän kotoisin Filippiineiltä, tai jostain. Tyttö ei ollut edes humalassa. Itse kyllä olin aika hyvässä, kun suoraan kaverin tupareista olin baariin tullut. Boolia oli maisteltu riittävästi illan mittaan. Tosin tyttö ei varmaan huomannut kohtuullisen vahvaa humalatilaani, koska yleensä kirkkaat heikentävät minulla eniten vain muistin toimintaa. Puhe, ja koordinaatio vielä toimii kohtuullisen hyvin.

Juttelin tytön kanssa pitkän tovin, ja hän halusi vaihtaa numeroa. Tyttö olikin kovin innokas alkuun, ja halusi tavata heti seuraavana päivänä. Tekstiviestejä lenteli tiuhaan puolin ja toisin.

Seuraavana päivänä oli sitten ihan kauhea jumppanen. Sain kuitenkin vääntäydyttyä treffeille illalla, kun olin selvinnyt. Treffit alkoivat ihan lupaavasti, mutta sitten tyttö pettyi todella pahasti, kun hän huomasi, että en muistanut juuri mitään edellisillan keskusteluista.

Tyttö vaan tuijotti surullisena minua suklaanruskeilla silmillään, ja toisti lausetta: "You don't remember anything..." :nolo:

Eikä auttanut edes selitykset, että tämä kuuluu suomalaiseen kulttuuriin, ja juon sellaiset humalat, ehkä kerran puolessavuodessa. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom