How to lose a GIRL..( 10 days ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Core
  • Aloitettu Aloitettu
kalmukki sanoi:
Siitä olen kyllä lukenut tutkimuksia, että koulutus korreloi mm. seuraavien muuttujien kanssa (+ tarkoittaa positiivista korrelaatiota, - negatiivista):
...
-kuolleisuus

Eikö kuolleisuus olekaan aina 100% koulutustasosta riippumatta..? ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ymi sanoi:
Eikö kuolleisuus olekaan aina 100% koulutustasosta riippumatta..? ;)
Vain jos tarkasteltava ajanjakso venytetään ihmiselämää pidemmäksi, mutta yleensä kuolleisuutta mitataan per vuosi.

Kouluttamattomien ihmisten joukko sekä kuolee että sikiää ripeämpään tahtiin kuin koulutettujen.

Erittäin takuuvarmat dealbreakerit:
mieheltä kuultua:
-"vihaan kissoja" (tai mitä tahansa muita eläimiä)
-"inhoan suuseksin antamista".

Se oli sen jälkeen herralle hienovarainen bai bai.

Yleisesti ottaen itse arvioin miestä osittain sen mukaan, kuinka hän kohtelee heikompiaan, esimerkiksi eläimiä ja lapsia. Sekä tietenkin lähimmäisiä, erityisesti äitiä, siskoja ja muita naisia.

Ja onko hän kohtelias asiakaspalvelijoille -- eräs mies näytti aika huonot merkit kun oli aina tyly ravintoloissa tarjoilijoille. Tuli aika huono fiilis, että onpas moukka tyyppi.

Itse olen jo avioliiton auvoisessa satamassa, mutta kun muistelen sinkkuaikoja, niin varmat karkottajat olivat:

- pelimies-jutut, olemus ja tavat
- minäminä-miehet, jotka puhuvat vain ja ainoastaan itsestään
- kännien kiskominen joka viikonloppu
- kännissä sikailu: jos on jurrissa joskus, ei haittaa, mutta jos teot ja jutut ovat sitten örvellystä, kourimista jne pimpsajuttuja niin goodbye!

Liian "kiltti" mies on silloin, kun on koko ajan soittamassa, tekstailemassa ja roikkumassa oven takana ja ekojen treffien jälkeen kävelee perässä kuin sylikoira käsilaukkua kantaen. Kyllä miehen niin kuin naisenkin tulee olla itsenäinen hyvällä tavalla. Tuo kiltti on väärä sana, kiltti pitääkin olla, mutta nössö nyhverö ei missään tapauksessa!

Muutettu vähäsen..

Sugarfree sanoi:
Yleisesti ottaen itse arvioin ihmistä osittain sen mukaan, kuinka hän kohtelee heikompiaan, esimerkiksi eläimiä ja lapsia. Sekä tietenkin muita ihmisiä=Toisten kanssaeläjien kunnioittaminen ja huomioiminen.

Nuin...nyt se on kuin omasta suusta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom